Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 12:08 #45869

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Loosdrecht?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 12:21 #45871

  • Zonsnel
  • Zonsnel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2031
Veersemeer, alleen daar heb je van die palen in het water. Daar heb ik een keer schipbreuk geleden!
Groet,

Zonsnel

zeilen is een manier van leven
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 12:22 #45872

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
Allebei fout.

Albert, je zit wel in de buurt!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 12:23 #45873

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
Ook niet het Veerse Meer.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 12:38 #45875

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Westeinderplassen?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 12:47 #45876

  • Zonsnel
  • Zonsnel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2031
vinkeveen?
Groet,

Zonsnel

zeilen is een manier van leven
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 13:04 #45877

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
Geen Vinkeveen, ook geen Westeinder.

De foto's zijn genomen vanaf de kant, die je hier -overigens weer een jaartje later- vanaf het water kan zien :P

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 13:45 #45880

Roelofarendsveen, volgens mij is de Molen een soort Jeugdherberg. Heb er eens een Werkweek gehad..????
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 14:00 #45882

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
Correct!

Het is de Zonnemolen, die nog net onder Roelofarendsveen valt, want eigenlijk staat hij aan de Wijde Aa. Tijdens het tsjekken van het adres, of het ook daadwerkelijk Roelofarendsveen was, kwam ik erachter dat het gebouw eigendom is van de Ignatiusparochie en naast intern gebruik door werkgroepen, ook extern wordt verhuurd aan liefdadigheidsinstellingen en dus ook eens per jaar aan ons 8)

Pinguïn, aan jou de eer!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 14:06 #45884

Jeugdherinneringen , maar geef het stokje door aan iemand die zit te popelen ..... ik heb geen idee hoe ik een foto moet plaatsen !!!![/img][/url]
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 14:14 #45885

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
jaaaaahhhhh, gelukt!



waar oh waar?

Groeten,Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 14:23 #45891

  • trotti
  • trotti's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8307
Geen idee waar, maar er ligt wel een Victoire naast je!! :wink:

Groeten,
Globe_Trotti
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 14:29 #45895

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
Tip omdat er niet veel landschap op staat: best een stoer plekkie voor een 23-voeter.

Groeten,Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 15:00 #45898

Den Helder?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 15:44 #45903

Danny nog eens proberen?
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 16:19 #45904

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Ziet er uit als een botenhuis maar dat kan ik niet echt plaatsen.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 16:35 #45907

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
Jaap, voor jou!

heel knap, zie je 12 planken en weet je ook nog waar het is: marinejachtclub in den Helder.

Groeten, Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 20:39 #45929

Jaap, voor jou!
heel knap, zie je 12 planken en weet je ook nog waar het is: marinejachtclub in den Helder.
Groeten, Rob
Ja, daar kom ik nogal eens :lol:

Waar is dit?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 20:50 #45931

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Naarden?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 20:55 #45932

Naarden?
:cry:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 20:59 #45933

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Hoornse Hop?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 21:07 #45934

Hoornse Hop?
:cry:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 21:11 #45935

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Compagnieshaven Enkhuizen?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 okt 2008 21:19 #45938

Compagnieshaven Enkhuizen?
:lol:
Mijn waarde, aan u de eer!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 06:32 #46006

  • Zonsnel
  • Zonsnel's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2031
Meer dan 24 hr geleden.

Ik ben zo vrij dan maar een foto te plaatsen.

Februari, een zondagmorgen. Dun laagje ijs op het water. Prachtig weer. Wat is winterzeilen toch mooi. Koffie staat te pruttelen, croissantjes in de oven.
Maar waar is dit?

Groet,

Zonsnel

zeilen is een manier van leven
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl