Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 16:03 #46069

  • mick
  • mick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2526
De Chinese VOR deelnemer?

Het schip is de Kamper Kogge, de plaats is de vaart van Ketelhaven naar de Roggebot.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 16:18 #46072

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Mick heeft het half goed.

Schip klopt, plaats niet. :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 17:15 #46076

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Kamper Kogge bij Kampen
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 17:18 #46077

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Goed zo! De Kamper Kogge vorig jaar aan het einde van het zeilseizoen. Stilletjes toch aangedreven door een dieseltje op de IJssel. Op de achtergrond zie je jachthaven ZC'37, de plek waar de Wallaby er elk jaar uit gaat op de laatste woensdag van oktober.

Arjan, aan jou de eer.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 17:23 #46079

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Oke, maar wat zijn de regels? Alleen foto's uit NL?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 17:28 #46081

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Oke, maar wat zijn de regels? Alleen foto's uit NL?

Ja, alleen Nederland.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 17:28 #46082

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
[/URL]
[/img]
Op welke plek is deze foto gemaakt (let goed op enkele kleine details) en welk schip is te zien?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 17:40 #46083

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Stedenmaegdh bij Muiden.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 17:41 #46084

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Beide in de buurt, maar fout.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 18:56 #46092

Noord hollands kanaal/sail 2005
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 18:58 #46093

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Helaas...
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 10 okt 2008 20:10 #46095

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Pampushaven, Almere.
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 11 okt 2008 08:20 #46105

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Goed! Weet je ook de naam van het schip?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 11 okt 2008 19:40 #46140

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
De Abel Tasman?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 12 okt 2008 09:48 #46174

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Klopt! Aangezien het onderwerp heet "Waar varen we langs?" gaat de beurt naar mgbgt1975.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 12 okt 2008 11:35 #46178

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Nul bft, nul golf een blauw biljardlaken onder de boeg. Pak de zwembroeken, snorkels en hengels maar vast wan gezeild wordt er niet!

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, waar lig ik nu weer aan de kant?

mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 12 okt 2008 11:50 #46179

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
Veluwemeer, ten zuiden van bunschoten. je kijkt naar het oude land?

Groeten,Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 12 okt 2008 14:52 #46182

Geen wind? wat zie ik verderop dan? :wink: :lol:
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 12 okt 2008 20:37 #46206

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
Beulakkerwijde
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 12 okt 2008 20:39 #46207

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Noppes.
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 10:51 #46246

Gooimeer
Men moet zeilen terwijl de wind waait.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 11:05 #46247

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Sorry maar meer hints ga ik niet geven.
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 12:13 #46251

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
umm mischien de fluessen?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 12:21 #46253

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Ook al niet.
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 14:08 #46270

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
Veerse meer?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl