Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 14:59 #46279

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Nee, sorry ook niet goed.
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 15:05 #46280

  • Postman
  • Postman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1175
Geen wind, de foto zou drie weekenden geleden genomen kunnen zijn... Toen was het blad stil. Een gokje... volgens mij zit je hier of op het markermeer of op de gouwzee en neemt de foto in westelijke richting (NDe noord hollandsche zuiderzeekust)? :roll:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 15:09 #46281

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
In het algemeen wordt er te veel nagedacht ;-)
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 15:19 #46283

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
Eemmeer?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 15:30 #46284

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Spiegelplas?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 15:41 #46285

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Markermeer, die eilanden bij Muiden?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 15:56 #46286

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Eindelijk!

Makkelijker kon ik het toch niet maken (dacht ik). Albert aan jou de eer.

Foto is trouwens gemaakt toen ik de boot ging ophalen, hij heeft altijd in Nederhorst op de spiegelplas gelegen.
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 16:20 #46288

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Hoi Marvin, van de spiegelplas ken ik alleen de naam, maar je intro was, na diep nadenken :roll: , een weggevertje. :D

Zal eens in de oude schoenendoos graven voor een nieuw prentje.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 16:24 #46289

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
Ik ken de spiegelplas ueberhaupt niet, dus daar zou ik ook niet op gekomen zijn :) Ik ben benieuwd wat er uit de oude doos komt :D
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 16:32 #46290

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Graag een redelijk exacte locatie, kan niet moeilijk zijn. :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 16:36 #46292

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Spiegelplas is inderdaad niet zo heel bekend, maar de lezers van dit forum zullen hem al vaker voorbij hebben zien komen in mijn eerdere berichten. Onze sneekermeer lag er vorig jaar en mijn huidige boot komt er vandaan. Het is een van de vechtplassen. Het schoonste water van Nederland (volgens de lokalen ;-))
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 16:40 #46293

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Het schoonste water van Nederland (volgens de lokalen )
Ja ja, maar wie gelooft er nu een lok aal? :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 16:54 #46295

  • Postman
  • Postman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1175
Albert; de afsluitdijk vanaf de waddenzee gezien in de richting van Kornwerderzand?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 18:20 #46302

schoonste openbare zwemwater van nederland is kralingseplas in rotterdam
ook hebben ze nog de openbare culturele/recreatie prijs van nederland

dit volgens algemeendagblad en lokale kralingers en crooswijkers :D :?
wat voor boot maakt niet uit, we varen toch allemaal in het zelfde water
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 18:40 #46309

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
Is het vissersbootje niet op het ijsselmeer onderweg naar Lemmer.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 19:01 #46317

  • jan457
  • jan457's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 108
@ danny
hee ligt jouw boot aan de kralingseplas
mijn boot ligt bij de RZV het is een jakon dus als je me varen ziet
En ik vaar ook vaak op mijn catamaran (met oranje fok)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 19:33 #46323

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Boontjes t.h.v. de 34 (gok ik zo). Torentje van Kornwerd is te zien.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 13 okt 2008 19:39 #46324

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Hoi postman, Zurich (de windturbine's) was de naam die ik in gedachte had maar jouw antwoord is ook correct.
Ben benieuwd waar jij mee komt. :D
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 okt 2008 11:35 #46368

  • Postman
  • Postman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1175
:D Da's mooi Albert, dan heb ik deze gekozen. Heel markant (als je het weet)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 okt 2008 13:16 #46372

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
TreinStation kampen? en dus varend op de ijssel?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 okt 2008 13:23 #46373

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
TreinStation kampen? en dus varend op de ijssel?

No way, dan hebben ze niet alleen half IJsselmuiden platgegooid, maar ook de brug nog ff gedemonteerd 8O



Maar mijn guess komt ook niet verder dan een klooster :? :oops:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 okt 2008 13:26 #46374

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
my guess:

Gemaal op de dijk van het oude land ten noorden van Vollenhove. Als je van Vollenhove naar ossenzijl rijdt kom je er met de auto langs.

????

roeten,Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 okt 2008 14:06 #46380

  • Postman
  • Postman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1175
:D Roblisto heeft het goed vermoed ik als hij tenminste de dijk van Vollenhove naar BLOKZIJL bedoeld. Maar... weet je de naam dan ook? :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 okt 2008 14:07 #46382

  • trotti
  • trotti's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8307
Volgens mij is het bij Lemmer.

Daar heb je een groot gemaal naast de sluis richting de Grutte Brekken...

Groeten,
Globe_Trotti
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 14 okt 2008 14:24 #46387

  • Postman
  • Postman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1175
8O Nee Trottie, dit is niet het Wouda gemaal. Die werkt nog op stoom en ziet er echt heel anders uit.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl