Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 19:07 #46607

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
staat die zelfde molen niet aan het begin van deze draad? if so dan is het leiden?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 19:08 #46608

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Leiden, dat stukje water stond er al eerder op in het begin van dit onderwerp.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 19:11 #46609

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Oh, dat had ik niet gezien... Klaarblijkelijk een fotogenieke molen! Het klopt inderdaad.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 19:11 #46610

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
Mag ik nou? ook al wist ik het zelf niet maar had ik de eerdere foto gezien :P
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 19:14 #46613

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Haha, ja, ga jij maar dan zal ik eens op zoek gaan naar een originelere foto.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 19:22 #46615

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901


edit picasa kan niet zo goed tegen doorlinken blijkbaar sec

edit 2.. werkt weer
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 19:47 #46619

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Waddenzee, vlak voor Terschelling
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 19:49 #46620

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
Nope
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 19:54 #46624

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Wantij bij Kornwerderzand?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 19:56 #46627

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
nope
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 19:58 #46629

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Zoutkamperlaag bij Lauwersoog?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 20:01 #46633

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
mja.. wel behoorlijk in de buurt :D maar net niet
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 20:05 #46635

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Tsja, de rest van het water ken ik daar niet (te ondiep voor mijn bootje). Ik gok dan maar op dat binnendoorvaargeultje van Schier naar Lauwers over de zandplaat heen.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 20:12 #46639

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
nope
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 21:04 #46649

  • CMO
  • CMO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1279
Ludjewad ?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 21:09 #46650

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
hmm waar ligt dat? :P
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 21:29 #46656

  • CMO
  • CMO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1279
hmm waar ligt dat? Razz
stuurboord uit bij lauwersoog

Maar dan is het de Siege, het geultje naar de jachthaven van schiermonnikoog.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 15 okt 2008 21:31 #46657

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
Ben ik wel doorheen gevaren toen, best een gedoe in het donker met een klipper van 25 meter. Gelukkig een goede schipper op de Najade.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 16 okt 2008 19:12 #46733

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Is dat de Engelsmanplaat op de achtergrond?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 16 okt 2008 19:22 #46735

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
Nope schier, maar engelsmanplaat is wel het juiste antwoord :)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 16 okt 2008 22:30 #46760

  • CMO
  • CMO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1279
mmm. Als dat engelsmanplaat is waar vandaan is de foto dan genomen?? je zou dan toch ook iets van het schuilhuisje of de kaap moeten zien ??
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 11:27 #46815

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
de boot ligt bijna droog op engelsmanplaat bij afgaand tij en je kijkt op schiermonnikoog
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 14:00 #46823

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Ik hoop dat deze foto nog niet op het forum staat...

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 14:07 #46824

  • mick
  • mick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2526
Het eiland ''de Biezen'' in het Wolderwijd.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 14:13 #46825

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Tsjongejonge... bijna goed... 8O
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl