Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 14:13 #46827

  • mick
  • mick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2526
Tsjongejonge... bijna goed... 8O

Nu toch wel?? Heb het aangepast naar Wolderwijd.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 14:19 #46828

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Ja! Jij mag nu weer een foto posten.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 14:27 #46829

  • mick
  • mick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2526


waar ben ik hier met de Etap van mijn broer? (wie dit niet raadt..)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 14:37 #46830

  • mick
  • mick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2526
Ik hoop dat deze foto nog niet op het forum staat...


Kom je daar regelmatig?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 14:38 #46831

Muiden
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 14:39 #46832

  • mick
  • mick's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2526
Dat is natuurlijk goed Jaap.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 15:15 #46834

Dat is natuurlijk goed Jaap.
:lol: Oeps ben ik weer.
Ga even zoeken op de schijven......standby;

Waar hangt dit bordje?

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 15:52 #46837

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Ben er al acht jaar niet meer geweest maar kan me zo voorstellen dat dit op Schiermonnikoog is.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 16:01 #46839

  • ron b
  • ron b's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3785
Ameland, bij Schier hebben ze een rode deur in de terp :wink:
Delher 29 D'Helios

...hij wist zeker dat niemand anders dan de duivel die vlag op zee gestreken kon hebben......
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 16:05 #46840

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Kom je daar regelmatig?
Nu niet meer (lig nu in Lelystad), maar vroeger had ik een Randmeer in Ermelo liggen.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 16:11 #46841

Het is toch echt Schier, dus Albert (zal toch op zoek moeten naar echte zoekplaatjes.....) graag een nieuwe!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 16:47 #46845

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Welk schip op welk plekje? :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 17:14 #46847

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
De BEATRIX aan een van de eilandjes op het Heegmeer. :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 17:42 #46848

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Hoi Geert, kan het een ietsepietsie nauwkeuriger? :roll: :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 18:30 #46850

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
De Beatrix bij Voorthuizen ;-)
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 18:38 #46851

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Hoi Marvin, is jouw weekend ook al begonnen?
Voorthuizen? Nope, je moet niet alles geloven alleen maar omdat het gedrukt staat. :) Dat gat ligt trouwens weggestopt in de gelderse bossen enstaat nu niet bepaald bekend als watersport gebied.
Neem straks in de kroeg maar een borrel van me. :D
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 19:06 #46853

  • mithras
  • mithras's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 901
lijkt op het konijneneiland wa volgens mij net op de fluessen ligt
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 19:15 #46854

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
De Beatrix aan de LeijepĂ´lle, tussen Heegermeer en Fluessen, foto genomen vanuit ongeveer 't noorden.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 19:30 #46858

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Rinus, dat is helemaal correct.
Aan jou de eer! :D
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 19:44 #46861

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
Dank Albert!

't is prima toeven daar in de zomer, mits je aan de buitenkant gaat liggen en een muggennet hebt. Aan de binnenkant van 't eilandje heb je de hele nacht last van klotsende golven die heen en weer kaatsen tussen de beschoeiing.

Ik zal even een fotootje zoeken.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 20:52 #46874

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
Foto gevonden.

Afgelopen Juli liggen we met ons bootje in de haven, omdat er zwaar weer voorspeld is voor vanacht. Vanuit de kuip kunnen we de de bui aan zien komen.
Het avondeten is net op en we zijn nog net op tijd om de vallen goed vast te knopen voor de nacht. De fok kan niet meer binnen gehaald worden, maar met een seizing aan de preekstoel blijft hij vast ook wel zitten...

De bui komt vergezeld van harde regen, hagel, plotselinge flitsen en onheilspellend harde donderslagen...

Maar waar?

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 22:30 #46888

Iki denk bij aalsmeer daar in de buurt
Al het goede komt van binnen, Al het kwaade van buiten!!!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 22:33 #46889

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
Neen.

Op het volgende boothuis staat een 'B' :P
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 17 okt 2008 23:04 #46891

Jachthaven de Domp in Sneek?
mazzel,

Jan
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 19 okt 2008 09:25 #46956

  • Rinus
  • Rinus's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2752
Indeed!

Man, wat waren wij blij dat we op tijd binnen waren en niet ergens op het Sneekermeer een Marekritte plaatsje hadden gepakt...

Jan, aan jouw de eer!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl