Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 05:52 #446479

  • Amelie
  • Amelie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1555
Dank Delphi, staat nu correct op Istanbultijd
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 07:23 #446520

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
Vlieter1 schreef :
It Paradyske schreef :
Enkhuizen, ingang Compagniehaven?

Hans heeft het goed, Foto is genomen vanuit de ankerkom bij het ZZM, kijkend door het Krabbersgat naar het NO (ook complimenten aan Stegman).
JK
Niet om te zeuren, Vlieter, maar er zijn een paar dingen aan de combinatie foto en locatie die ik niet snap.
Als dit de ingang van de Compagnieshaven is, dan moeten we inderdaad naar het NO kijken om de leidam van het Krabbersgat niet te zien. Je kijkt dan echter meer vanaf de vlotten van de jachthaven dan van de genoemde ankerplek. De rechter havendam zou dan ook dichterbij moeten zijn dan de linker. Op de foto is dit andersom: de rechter (rode licht) ligt dichter bij de horizon en dus verder weg .
Ook heeft de Compagnieshaven een houten steiger/dam pal na het begin van de rode havendam. Die zou op de foto aan de rechterzijde nog te zien moeten zijn. Is die inmiddels gesloopt?

--
stegman
Laatst bewerkt: 11 okt 2013 07:25 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 09:07 #446568

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Stegman, 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden, dus ik hoop dat deze foto de zaak verheldert?
Het rode licht is van de dam van het Krabbersgat, niet van de ingang van de haven!


Laatst bewerkt: 11 okt 2013 09:09 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 09:21 #446575

Af en toe raggen we ook nog wel eens met een valkje rond, dat blijft toch ook heerlijk om te doen, lekker dicht bij het water, en bijna overal kunnen komen waar de mast van It Paradyske in de weg zit.

Dus waar is de volgende foto genomen:
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 09:23 #446577

  • wybeslot
  • wybeslot's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3852
Sorry, heb geen foto, dus ga mijn mond houden. :D
Efsix 1100 - Red Baron
Ligplaats Giesbeek
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 09:27 #446581

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3589
Wijde Wijmerts richting IJlst ?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 09:35 #446590

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
Vlieter1 schreef :
Stegman, 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden, dus ik hoop dat deze foto de zaak verheldert?
Het rode licht is van de dam van het Krabbersgat, niet van de ingang van de haven!
Helemaal! Wat een ongelofelijk verneukeratief plaatje! Dat ik er zelf niet aan gedacht heb..
Maar daar ben je sowieso nogal goed in, in verneukeratieve plaatjes..

--
stegman
Laatst bewerkt: 11 okt 2013 09:35 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 09:41 #446599

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Jeltesloot?
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 09:50 #446607

Noch Jeltesloot, noch Wymerts...
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 09:57 #446614

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Noorder Oudewaterweg?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 10:00 #446615

Woudsloot/wâldsleat ri Lemmer?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 10:03 #446617

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
Wallaby schreef :
Noorder Oudewaterweg?

je bent me voor. Maar het heet toch: noorderoudeweg?

Gr Rob
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 10:32 #446636

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
lodewijk stegman schreef :
Maar daar ben je sowieso nogal goed in, in verneukeratieve plaatjes..

--
stegman

Dat moet ook wel, anders zijn ze niet Stegman-proof!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 11:31 #446663

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Burstumerrak (tussen Pikmeer en Akkrum)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 11:36 #446666

Wallaby schreef :
Noorder Oudewaterweg?
Ja, iets met kok en lepel...
Nieuwe Waterweg, of Noorderoudeweg.
Maar beide zijn niet goed.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 11:37 #446667

SB. schreef :
Woudsloot/wâldsleat ri Lemmer?
Waar ligt die?
Ik was in ieder geval niet in de buurt van Lemmer...
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 11:37 #446668

RobertS schreef :
Burstumerrak (tussen Pikmeer en Akkrum)

Ik leer nog weer eens wat namen..
Daar ben ik wel eens langsgevaren, maar niet in de vakantie op het plaatje.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 11:43 #446673

It Paradyske schreef :
SB. schreef :
Woudsloot/wâldsleat ri Lemmer?
Waar ligt die?
Ik was in ieder geval niet in de buurt van Lemmer...

Onder Sloten
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 11:52 #446684

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Intima Sleat?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 11:57 #446693

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Scharster rijn?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 12:33 #446737

Albert 45 schreef :
Intima Sleat?
Diezelfde kok en lepel?
In het Fries: Yntemasleat of in het hoog haarlems dialect: Inthiemasloot?
Nee, ook niet goed.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 12:38 #446740

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8552
Lange Vliet?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 12:39 #446741

wybeslot schreef :
Sorry, heb geen foto, dus ga mijn mond houden. :D

Dan raad je 'em toch, en geeft hem dan aan Rob van de Listo?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 12:40 #446742

  • douwe
  • douwe's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5229
Zie ik daar op de achtergrond niet "het boerespultsje van boer pielman in Broek"
BM, 16m2, Sharpie, Topklasse, Finnjol, Friendship 26, Maxi 1000
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 okt 2013 12:42 #446744

  • jouzers
  • jouzers's Profielfoto
Een Polyvalk ? :lol:
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.320 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl