Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 14:14 #466853

Lemmer , aan de overkant de sluis naar de NO polder?
Tja , is wel heeeeel lang geleden.
Ad
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 14:14 #466854

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
eerste ingeving:Enkhuizen Museumhaven
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 14:39 #466866

tcdehoog schreef :
hollandse ijssel, ja
locatie, bijna
blauwe balg fout
Storten wij ons ondertussen wel op deze...
Groninger balg.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 14:43 #466869

  • Jedre
  • Jedre's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 4103
Nee, niet de museumhaven. Foto is genomen vanaf het bruggetje bij de Drommedaris, doot het sluisje heen. Dus oude buitenhaven kijkend naar het krabbersgat.

Als ik het goed heb, dan mag een ander in mijn plaats posten.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 14:46 #466871

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9075
Jedre schreef :
Nee, niet de museumhaven. Foto is genomen vanaf het bruggetje bij de Drommedaris, doot het sluisje heen. Dus oude buitenhaven kijkend naar het krabbersgat.

Als ik het goed heb, dan mag een ander in mijn plaats posten.


Helemaal goed Jedre!
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 15:18 #466894

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477

omdat deze zo makkelijk is, graag de datum
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 15:19 #466898

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
It Paradyske schreef :
tcdehoog schreef :
hollandse ijssel, ja
locatie, bijna
blauwe balg fout
Storten wij ons ondertussen wel op deze...
Groninger balg.
deze doet officieel niet mee
en ook niet goed trouwens
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 15:46 #466906

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2278
tcdehoog schreef :

omdat deze zo makkelijk is, graag de datum
ton

Hi,

Groene Strand, Terschelling, 15 juni 2013

Eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat ik daar zelf niet was, maar ik ken dit uit de media; datum was met Google een koud kunstje ;)

Nog steeds geen foto's hier, dus kop hem maar in!

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Laatst bewerkt: 13 dec 2013 15:49 door Arent.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 15:54 #466909

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
klopt
oerol, groene strand
14 t/m 23 juni
buiten mededinging, de zeehond op de zandbank
voldoet niet aan de stegman norm :P
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 20:06 #466991

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Dan gaan we ondertussen verder met een nieuwe officiële foto, nietwaar?
Excuus voor de matige kwaliteit, maar je krijgt het plaatje, zoals de Engelsen zeggen.


Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 21:48 #467019

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Vlieter1 schreef :
Dan gaan we ondertussen verder met een nieuwe officiële foto, nietwaar?
Excuus voor de matige kwaliteit, maar je krijgt het plaatje, zoals de Engelsen zeggen.
Is dat niet de jachthaven van Schiermonnikoog?

--
stegman
Laatst bewerkt: 13 dec 2013 21:49 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 21:51 #467021

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
tcdehoog schreef :
buiten mededinging, de zeehond op de zandbank
voldoet niet aan de stegman norm :P
Zie je wel dat je het snapt? Niet meer vergeten, hè?

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 06:55 #467043

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
lodewijk stegman schreef :
Is dat niet de jachthaven van Schiermonnikoog?

--
stegman

Mmmnee. Maar je zit wel erg dichtbij.
Slim om om 10 voor 12 te raden, want nu kan je hem meteen inkoppen!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 07:11 #467045

  • mkII
  • mkII's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 210
Het is bij de veerboot steiger op Schier. de kraan voor de reddingsboot rib.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 07:52 #467052

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
mkII schreef :
Het is bij de veerboot steiger op Schier. de kraan voor de reddingsboot rib.
Heheh..,ja.., van dat kraantje vroeg ik me al af: staat dat ding bij de jachthaven? Maar deze horizon, in combinatie met de wal van waaraf de foto was gemaakt is onmiskenbaar.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 07:56 #467053

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Vlieter1 schreef :
lodewijk stegman schreef :
Is dat niet de jachthaven van Schiermonnikoog?
Mmmnee. Maar je zit wel erg dichtbij.
Slim om om 10 voor 12 te raden, want nu kan je hem meteen inkoppen!
Hahaha..,als je de volgende ochtend om 7.55 u. weer achter de computer zit, tenminste.. Niet dus.
Maar wèl erg lekker geslapen.

--
stegman
Laatst bewerkt: 14 dec 2013 07:57 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 10:45 #467136

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
mkII schreef :
Het is bij de veerboot steiger op Schier. de kraan voor de reddingsboot rib.

Klopt! Hier beide havens, èn het kraantje in beeld.





mkII, hij is voor jou.
Laatst bewerkt: 14 dec 2013 10:46 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 13:30 #467163

  • mkII
  • mkII's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 210
Ik heb hier (ben onderweg)geen foto`s bijdehand, dus wie zich geroepen voelt plaats maar een nieuwe.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 13:35 #467165

Dan zal ik maar weer eens.
Waar en waarom zaten al deze mensen hier?
Ad

Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 14:29 #467176

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9075
DelfSail
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 14:49 #467181

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
sail amsterdam
ton/mitz
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 14:55 #467185

Skutsjesilen bij Lemmer, op de dijk van de NOP
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 16:11 #467202

La Mavare schreef :
DelfSail

Helemaal goed!
Je bent er zeker langs gekomen , of?
Ad


Tja en deze.... R.I.P.

:ohmy: :( :evil:
Laatst bewerkt: 14 dec 2013 16:19 door Yellow Boat.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 21:34 #467266

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9075
Yellow Boat schreef :
La Mavare schreef :
DelfSail

Helemaal goed!
Je bent er zeker langs gekomen , of?
Ad

Meer een gokje op basis van je woonplaats ;)

Omdat ik niet altijd op zee of oceaan vaar, het kleine water met een Valk nog gaarne bevaar én om de spanning tussen noorderlingen en zuiderlingen wat te mitigeren, deze dan maar:
welke sloot ligt voor ons?


instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 dec 2013 21:49 #467269

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8558
Folkertsloot?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.116 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl