Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 12 dec 2013 20:05 #466653

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Fly-Tour schreef :
Er is een plek waar veel hoogspanning loopt, ik gok ergens bij de Lek.
Probeer een korte samenvatting van het voorafgaande te maken en je begrijpt dat Vlieter er een heel stuk dichter bij zat..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 12 dec 2013 20:06 #466654

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Ik ben gauw van mening veranderd..de lek is daar wat ver van weg..ik bedoelde de Merwede..sorry.
Ik heb het gewijzigd. Jullie zijn zo snel met reageren. :woohoo:
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 12 dec 2013 20:07 door Fly-Tour.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 12 dec 2013 20:09 #466655

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Fly-Tour schreef :
Ik ben gauw van mening veranderd..de lek is daar wat ver van weg..ik bedoelde de Merwede..sorry.
Ik heb het gewijzigd. Jullie zijn zo snel met reageren. :woohoo:
Welke Merwede bedoel je? Niet dat het voor dit moment wat uitmaakt, want voor vandaag heb je je kruit verschoten.
Het is niet goed, in ieder geval.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 12 dec 2013 20:16 #466659

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
lodewijk stegman schreef :
Fly-Tour schreef :
Ik ben gauw van mening veranderd..de lek is daar wat ver van weg..ik bedoelde de Merwede..sorry.
Ik heb het gewijzigd. Jullie zijn zo snel met reageren. :woohoo:
Welke Merwede bedoel je? Niet dat het voor dit moment wat uitmaakt, want voor vandaag heb je je kruit verschoten.
Het is niet goed, in ieder geval.

--
stegman
Lodewijk, kijk effe terug, had het bericht aangepast. Ik bedoelde: in de buurt van de Merwede, het watertje de Doode kikvoorsche kil.
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 12 dec 2013 20:40 #466663

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Fly-Tour schreef :
lodewijk stegman schreef :
Fly-Tour schreef :
Ik ben gauw van mening veranderd..de lek is daar wat ver van weg..ik bedoelde de Merwede..sorry.
Ik heb het gewijzigd. Jullie zijn zo snel met reageren. :woohoo:
Welke Merwede bedoel je? Niet dat het voor dit moment wat uitmaakt, want voor vandaag heb je je kruit verschoten.
Het is niet goed, in ieder geval.
Lodewijk, kijk effe terug, had het bericht aangepast. Ik bedoelde: in de buurt van de Merwede, het watertje de Doode kikvoorsche kil.
O ja, ik zie het. Ook de Doode Kikvorschkil is het niet, trouwens.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 12 dec 2013 21:02 #466669

  • Mischief
  • Mischief's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1855
Daar zou ik ook iets moeten kunnen gokken, Biesbosch is "home turf":
Gat van de Noorderklip?
Cygnet 20,
Piraat, Vaurien, Schakel, Windglider, Etap 22i, Roxane, Winner 1010, Cygnet 20 trailer sailer.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 12 dec 2013 21:13 #466672

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Mischief schreef :
Daar zou ik ook iets moeten kunnen gokken, Biesbosch is "home turf":
Gat van de Noorderklip?
De beste poging tot nu toe. Ik schat dat de Noorderklip een dikke mijl (2 km) van deze plek verwijderd is. Maar het water heeft toch een andere naam.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 08:01 #466734

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
gat van de stier
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 08:04 #466735

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8558
Die ligt IETSJES hoger. Kan het moeilijk schatten maar Gat van de Stier (Tussen Den Helder en Texel) is vast verder dan 2km van de Biesbos :whistle:
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 08:08 #466738

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
oh?
keeskes killeke dan?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 08:09 #466739

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
@Koezt, Er lopen in Nederland meerdere stieren rond. ;)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 08:19 #466743

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Koezt schreef :
Die ligt IETSJES hoger. Kan het moeilijk schatten maar Gat van de Stier (Tussen Den Helder en Texel) is vast verder dan 2km van de Biesbos :whistle:
Kom, kom, Koezt. Dat kan dan wel waar zijn, maar de plek van de foto is echt in de Biesbos en niet 2 km daar vandaan. Jullie interpreteren jezelf echt het graf in..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 08:26 #466747

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
tcdehoog schreef :
oh?
keeskes killeke dan?
Mja, Ton. Nu ontstaat er dus een problematische situatie.
Het is namelijk Keesjes Killeke, met op de achtergrond de voormalige polder Turfzak, die nu nieuwe natuur is geworden.
Als je het nog niet wist, dan vertel ik het je nu maar: twee keer raden op dezelfde dag mag niet.

Ik ben echter bereid om je clementie te verlenen onder de volgende voorwaarde: je plaatst een foto die bezuiden de grote rivieren is genomen..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 08:47 #466755

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
NEEEEEEEEEEEE!
:laugh:
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 09:00 #466761

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Vlieter1 schreef :
NEEEEEEEEEEEE!
:laugh:
Nou goed. De foto mag overal gemaakt zijn, maar niet zo'n foto met veel water, waar op de achtergrond nog net een walletje te zien is met geen enkel aanknopingpunt. Of juist veel wal, maar met allemaal dezelfde rietstengels en verder niks. Je begrijpt wel wat ik bedoel.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 09:08 #466767

  • CeesS
  • CeesS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4494
:laugh: :laugh: :laugh:
Laatst bewerkt: 13 dec 2013 09:09 door CeesS.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 12:32 #466817

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
ik had voor vlieter nog een mooie, zand, zeehond, en verder niks, maar die mag dus niet
dan deze maar..

Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 12:36 #466818

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ja, dan had ik Blauwe Balg gezegd :lol:
Maar nu zeg ik Hollandse IJssel tussen Moordrecht en Gouda.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 12:42 #466821

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
hollandse ijssel, ja
locatie, bijna
blauwe balg fout
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 12:46 #466823

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Nee, hier kan ik geen chocola van maken, dan heb ik nog liever een zuidelijk plaatje om op te gokken... Misschien paradyske of b100, maar ik pas bij deze zeehond.
Laatst bewerkt: 13 dec 2013 12:47 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 12:54 #466828

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
valt me van je tegen vlieter :laugh:
ik dacht, die komt gelijk met de locatie en het nummer van de boei waar we naast lagen
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 12:58 #466832

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
:)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 13:08 #466836

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9075
Net even voor/west van Moordrecht, links het sluisje naar Nieuwerkerk en de Rottemeren
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 13:51 #466845

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
helemaal goed, net iets westelijk van moordrecht, bij het gemaal en het sluisje van de ringvaart van moordrecht
leef je uit!
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 dec 2013 14:07 #466851

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9075
Bij deze de nieuwe, voldoet aan de Stegman/norm: weinig lucht en water


instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.455 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl