Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 21 dec 2013 19:49 #469341

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
De volgende dan maar:


Bijlage raadplaat21dec.jpg niet gevonden

Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 dec 2013 20:33 #469344

Markermeer, tussen Pampus en Muiderzand.

H
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 dec 2013 20:39 #469346

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
Onderweg naar harlingen?

Kijk op mijn (kleine) telefoon... Zie na inzoomen veel meer land ;) dus harlingen kunnen we doorstrepen
Laatst bewerkt: 21 dec 2013 20:43 door groom.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 dec 2013 20:46 #469348

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Har heeft het (vrijwel) goed. We zaten nog west van Muiden, maar het idee klopt.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 07:21 #469382

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
je ziet iets links de woontorens van muiderzand
hij gaat richting de eilandjes drost en de warener, waarschijnlijk er tussendoor
hij vaart vanuit het IJ denk ik
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 07:30 #469386

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ton, je antwoord klopt, maar Har zat er al zo dicht bij dat ik hem de beurt al had gegeven (al zie ik dat mijn antwoord aan hem misschien niet duidelijk genoeg was).
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 08:35 #469408

Op de foto kun je inderdaad net de flats zien van Muiderzand....
De nieuwe is wellicht een beetje lastig:


H
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 10:45 #469436

  • Firebolt
  • Firebolt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 699
Numansdorp?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 10:59 #469439

Verkeerde provincie

H
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 11:24 #469448

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
zijkanaal c van het Noordzeekanaal
ter hoogte van jachthaven IJmond
ton
zal ik de volgende foto maar vast plaatsen? :laugh:
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 11:33 #469449

Nee, plaats nog maar even niks: je zit er zeker vijf uur zeilen naast!
(ook verkeerde provincie)

H
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 11:37 #469452

  • CeesS
  • CeesS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 4494
Havenkanaal Elburg ?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 11:42 #469453

Nee ook niet. Je kunt weer een provincie doorstrepen...

H
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 16:12 #469536

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
tcdehoog schreef :
zijkanaal c van het Noordzeekanaal
ter hoogte van jachthaven IJmond
ton
zal ik de volgende foto maar vast plaatsen? :laugh:

ik ben er zelfs nooit geweest, was gewoon een gokje
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 17:01 #469546

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3591
Dit doet me erg denken aan het Woonhavenpad in Lelystad (in de vaart achter de Noordersluis).

Ook al lijkt het wel alsof je naast een roeivereniging ligt (twee vlaggemasten, en het lijkt wel een verlaagd plankier aan de andere kant) en die zit daar dan weer niet.

Maar ik hou het toch op Lelystad, achter de Noordersluis
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 17:09 #469550

Knap hoor Robert: helemaal goed. Ik lig hier bij Tim Bon, net voor de (vaste) brug.
Met 2.40 diepgang kon ik nauwelijks voor de kant komen. Daarom lig ik dwars en zover naar buiten.
Aan jou de eer...

H
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 17:55 #469566

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3591
har.vogel schreef :
Knap hoor Robert: helemaal goed. Ik lig hier bij Tim Bon, net voor de (vaste) brug.
Met 2.40 diepgang kon ik nauwelijks voor de kant komen. Daarom lig ik dwars en zover naar buiten.
Aan jou de eer...

H

Vroeger lag de boot bij het bedrijf van vrienden aan de Werfweg dus ik ken het daar wel een beetje.

De nieuwe foto: waar zeilde onze zoon ons vakkundig vandaan tijdens ons laatste tripje met de kleine Ovni (een :( omdat we afscheid hebben genomen van onze geliefde 30, en een grote :) omdat dat is omdat nu in het bezit zijn van de lang gezochte 435.

Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 18:00 #469568

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ik gok den Helder, want ik kom daar nooit. Ik mis in elk geval loodsen van Harlingen.
Laatst bewerkt: 22 dec 2013 18:15 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 18:09 #469571

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3591
Den Helder is het niet
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 19:01 #469583

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Hmmm zo´n telefoonschermpje is ook niet alles. Nu ik de plaat op groter formaat zie, besef ik dat ik iets te snel was met mijn conclusie - enfin.
Laatst bewerkt: 22 dec 2013 19:01 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 19:14 #469586

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3591
Vlieter1 schreef :
Hmmm zo´n telefoonschermpje is ook niet alles. Nu ik de plaat op groter formaat zie, besef ik dat ik iets te snel was met mijn conclusie - enfin.

morgen weer een dag ;)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 19:36 #469594

  • Amelie
  • Amelie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1555
Mooi hoor, een 435! Wij hebben 345 maar zouden ook wel groter willen....

Stuurt hij weg van het Vrouwenzand bij Stavoren?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 19:56 #469604

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3591
Amelie schreef :
Mooi hoor, een 435! Wij hebben 345 maar zouden ook wel groter willen....

Stuurt hij weg van het Vrouwenzand bij Stavoren?

Daar is het niet.

345 is ook een prachtschip trouwens !
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 20:50 #469620

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
oudeschild
kan iemand vragen of die jongen even wil bukken? :P
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 22 dec 2013 20:58 #469623

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3591
tcdehoog schreef :
oudeschild
kan iemand vragen of die jongen even wil bukken? :P
ton

Ties kan nu nog maar net over het schip naar voren kijken, vraag jij hem om te bukken ook nog :)

Oudeschild is niet goed trouwens
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.812 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl