Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 15:29 #470195

  • Jedre
  • Jedre's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 4103
Schardam?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 15:41 #470202

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Broekerhaven??
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 16:20 #470214

Ik zie oude huisje achter de dijk en een mast om dingen te drogen
je zou zeggen museum in Enkhuizen.. maar die fietsers.? kan dan weer niet
we gaan naar de overkant..
Workum..
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 16:35 #470219

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
Vlieter1 schreef :
Ik heb ook geen flauw idee, al dacht ik ook aan de ijsselmeerdijk.

Ik weet alleen geen plek waar over die dijk heen wordt gefietst, waar een trappetje over de dijk heen lijkt te lopen en waar je ook nog een soort verstaagd ooievaarsnest hebt.
en we zitten met die lantaarnpaal op de dijk, die staan altijd onderaan de dijk, ik weet geen plek waar ze op de dijk staat
(maar nu staat ie wel op de dijk wel :laugh: )
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Laatst bewerkt: 24 dec 2013 16:35 door Ton Mitz.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 16:50 #470220

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Jedre schreef :
Schardam?
Niet goed
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 16:51 #470221

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Anjo schreef :
Broekerhaven??
Ook niet goed
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 16:52 #470222

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
de-verleiding schreef :
Ik zie oude huisje achter de dijk en een mast om dingen te drogen
je zou zeggen museum in Enkhuizen.. maar die fietsers.? kan dan weer niet
we gaan naar de overkant..
Workum..
Ook niet goed
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 16:54 #470223

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
tcdehoog schreef :
Vlieter1 schreef :
Ik heb ook geen flauw idee, al dacht ik ook aan de ijsselmeerdijk.

Ik weet alleen geen plek waar over die dijk heen wordt gefietst, waar een trappetje over de dijk heen lijkt te lopen en waar je ook nog een soort verstaagd ooievaarsnest hebt.
en we zitten met die lantaarnpaal op de dijk, die staan altijd onderaan de dijk, ik weet geen plek waar ze op de dijk staat
(maar nu staat ie wel op de dijk wel :laugh: )
ton

Tsja. Je wilde een nieuwe opgave; hier is hij.
Vandaag voorlopig geen nieuwe hints. Foto bevat genoeg info en ik weet bijna 100% zeker dat jullie er geweest zijn.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 16:55 #470224

Bijlage surrender.jpg niet gevonden

Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 17:34 #470229

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Tja, als je er al lantarenpalen bij gaat shoppen...! :unsure:
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 17:55 #470235

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Den Oever :unsure:
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 18:04 #470236

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Den oever is het niet. Foto is niets aan gefotoshopt. Is zo uit de camera.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 18:05 #470237

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3591
Gemeentehaven Makkum, achter Feadship
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 18:40 #470244

  • disno
  • disno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 260
Laaksum.
Mooi, weer zeiler.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 18:52 #470247

Oude Zeug
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 19:00 #470251

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
holrobert schreef :
Gemeentehaven Makkum, achter Feadship
Helemaal goed Robert
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 19:03 #470252

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
bij laaksum en oude zeug staat geen lantaarnpaal op de dijk
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 dec 2013 19:54 #470258

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Voor de volledigheid; hier lag Koezt.

Bijlage IMGP3204.JPG niet gevonden



Bijlage IMG_0306.JPG niet gevonden

Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 25 dec 2013 06:37 #470307

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
tjonge tjonge, wat stom
we zijn er zooooo vaak geweest, en toch herken je het niet
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 25 dec 2013 09:42 #470341

  • disno
  • disno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 260
tcdehoog schreef :
bij laaksum en oude zeug staat geen lantaarnpaal op de dijk
ton
Bij Oudezeug weet ik het niet maar bij Laaksum staat wel degelijk een paal zijn licht te schijnen op de duistere dijk. :-)
Bijlagen:
Mooi, weer zeiler.
Laatst bewerkt: 25 dec 2013 12:25 door disno.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 26 dec 2013 09:19 #470529

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
maar geen lantaarnpaal in de buurt van 't haventje, deze paal staat een eind weg
bovendien staat er een verkeersbord bij

koezt kan trouwens laaxum niet in, dat is met 1 meter diepgang wel bekeken denk ik
typisch haventje, staat niet op de kaart, bestaat wel, en er is ook een havenmeester :(
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 26 dec 2013 12:08 #470566

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Idd. Dan heb ik wieltjes nodig. En een flinke aanloop. :woohoo:

Nou Holrobert, krijgen we nog een nieuwe? Na vanavond is hij wat mij betreft vrij voor anderen hoor!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 27 dec 2013 06:26 #470697

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30060
Koezt schreef :
Idd. Dan heb ik wieltjes nodig. En een flinke aanloop. :woohoo:

Nou Holrobert, krijgen we nog een nieuwe? Na vanavond is hij wat mij betreft vrij voor anderen hoor!
Verdorie! Het is "na vanavond"! Alsjeblieft:



--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 27 dec 2013 07:08 #470703

  • Gerhard
  • Gerhard's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 256
Het is wel wat veranderd hier :-)

Bijlage image_2013-12-27.jpg niet gevonden

Laatst bewerkt: 27 dec 2013 07:08 door Gerhard.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 27 dec 2013 07:42 #470711

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30060
Gerhard schreef :
Het is wel wat veranderd hier :-)
Hahaha.. ja; dat kun je wel zeggen.. Sinds het opdoeken van de "love baby" van de heer Schrempp is het hard gegaan..

--
stegman
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.663 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl