Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 11:47 #471565

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
tcdehoog schreef :
niemand heeft veel zin in dit plaatje geloof ik
en ik heb nog steeds geen idee
moet een jachthaven zijn, ik zie een waterhaspel, een stroompaal en verlichting
friesland ergens langs het PMkanaal dan maar
ton
Nee, idd weinig animo.
Eigenlijk klopt je antwoord. Ik wil alleen nog wel even de plaats weten.
PM is wel heel algemeen.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 11:47 #471566

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Baasklusje schreef :
Makkum
Nee
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 11:48 #471567

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
WhiteMagic schreef :
Veerse meer?
Ook niet goed.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 11:52 #471569

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Koezt schreef :
Nee, idd weinig animo.
Tip: geef eens een hint, als je merkt dat het niet loopt.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 11:56 #471570

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Zover was ik nog niet. Plaat staat nu net 1,5 dag. Maar goed. Is dus ergens langs het PM.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 11:57 #471571

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Hi,

Ik kon me helemaal niks voorstellen bij de plek op de foto.

Maar als het dan bij het PM-kanaal is, dan moet het haast wel de haven van het Kolmeersland zijn; het Sneker starteiland dus.

Als dat klopt, gun ik hem aan Ton.

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 11:58 #471572

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Grouw?
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 12:01 #471573

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Arent heeft hem idd.
goo.gl/maps/mBlGa

Je kijkt vanaf ongeveer het paveljoen, over de invaart van de haven, over het Sneekermeer en ziet aan de overkant richting Terhorne.
Genomen met een telelens zodat het Sneekermeer niet meer lijkt dan een slootje :whistle:
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 12:08 #471576

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Koezt schreef :
Zover was ik nog niet. Plaat staat nu net 1,5 dag.
Als je dit draadje wat regelmatiger volgt, dan weet je dat de liefhebbers graag het tempo er een beetje in houden. Ook de spelregels, die Martin Beens een tijdje terug nog eens heeft opgeschreven, geven impliciet aan dat 24 uur zonder geraden te worden eigenlijk de maximale houdbaarheid van een plaatje aangeeft. Je hebt inmiddels ook kunnen zien dat er na het noemen van het PM-kanaal ineens weer drie, vier lezers op het vinkentouw zitten. De belangstelling is er dus wel, maar als er onvoldoende clues zijn, naar het idee van de deelnemers, dan houdt het gewoon even op.

Dan kun je natuurlijk je eigen norm willen stellen, maar misschien wil je er nog eens over nadenken..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 12:34 #471579

Koevoet?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 13:40 #471595

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
lodewijk stegman schreef :
Koezt schreef :
Zover was ik nog niet. Plaat staat nu net 1,5 dag.
Als je dit draadje wat regelmatiger volgt, dan weet je dat de liefhebbers graag het tempo er een beetje in houden. Ook de spelregels, die Martin Beens een tijdje terug nog eens heeft opgeschreven, geven impliciet aan dat 24 uur zonder geraden te worden eigenlijk de maximale houdbaarheid van een plaatje aangeeft. Je hebt inmiddels ook kunnen zien dat er na het noemen van het PM-kanaal ineens weer drie, vier lezers op het vinkentouw zitten. De belangstelling is er dus wel, maar als er onvoldoende clues zijn, naar het idee van de deelnemers, dan houdt het gewoon even op.

Dan kun je natuurlijk je eigen norm willen stellen, maar misschien wil je er nog eens over nadenken..

--
stegman

Leuk Stegman. Vriendelijk gesteld ook. Als je zelf de antwoorden eens terugleest, zul je zien dat de tweede reactie al PM geroepen wordt. Dat geef ik dus niet als hint.
Bij een ligplaats als het Starteiland aan het Sneekermeer denk ik dat de gemiddelde zeiler er vaak genoeg is geweest. Dan kan het best even zonder hints.
Dat jij er van maakt dat ik probeer de normen te veranderen, zegt denk ik meer over jou.
Ik houd er over op.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 16:23 #471660

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
ik gil er gewoon lemmer tussendoor
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 16:37 #471665

  • Koezt
  • Koezt's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8561
Koezt schreef :
Arent heeft hem idd.
goo.gl/maps/mBlGa

Je kijkt vanaf ongeveer het paveljoen, over de invaart van de haven, over het Sneekermeer en ziet aan de overkant richting Terhorne.
Genomen met een telelens zodat het Sneekermeer niet meer lijkt dan een slootje :whistle:

Heren (Hans en Bennie), hij is geraden hoor.
Arent heeft hem geraden.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 17:47 #471686

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
wie is er nu?
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 17:51 #471689

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7627
arent
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 18:35 #471710

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
b100 schreef :
arent
En die heeft gezegd: als het goed is gun ik hem aan Ton (hij heeft geen foto's). Dus..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 30 dec 2013 18:53 #471724

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Lukt het een beetje heren :whistle: :whistle: :whistle:

:P :P

Ton, als dank voor de 'tip' vind ik dat jij mag,

Maar hé, maak er eens met elkaar wat moois van; een beetje anarchie kan geen kwaad...

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 dec 2013 08:17 #471852

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479

Bijlage 1960.jpg niet gevonden


mensen, eentje uit de oude doos
wat essentiële info is weggepoetst :whistle:
er is sinds 160 niet veel veranderd, volgens mij is hij goed te doen
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 dec 2013 09:58 #471881

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Rotterdam, Boeregat?
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 dec 2013 10:56 #471895

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
geen boerengat
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 dec 2013 13:30 #471938

Parksluizen?
Schippert niet meer met de Windfall
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 dec 2013 13:41 #471943

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
helemaal goed!
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 dec 2013 16:02 #471984

Nou, deze dan om het jaar af te sluiten.

Bijlage image_2013-12-31.jpg niet gevonden

Schippert niet meer met de Windfall
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 dec 2013 16:04 #471985

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Hurley Ruud schreef :
Nou, deze dan om het jaar af te sluiten.
Sluis Stellendam, als ik me niet vergis.
Als ie goed is geef ik 'm door aan de eerstvolgende zuidelijke liefhebber.

Iedereen een prettig uiteinde en morgen gezond weer op.
(misschien nog een rondje 'hoe deed het ernstvuurwerk het dit jaar'?)

--
stegman
Laatst bewerkt: 31 dec 2013 16:06 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 dec 2013 16:14 #471988

Kei goed hoor Stegman,

Alle de beste wensen en mooie mijlen voor 2014
Schippert niet meer met de Windfall
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.866 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl