Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 08 jan 2014 18:36 #474296

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Dekt de Roomboot toevallig net de Laurentzsluis bij Kornwerderzand af? ;)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 jan 2014 18:49 #474301

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
Als de Roomboot een foto had gemaakt van breed geschouderde fotograaf was het goed geweest ;) maar vooruit ik ben de moeilijkste niet. Iets naar rechts zien we de vierkante doos van Makkum en links de typerende windmolens.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 jan 2014 18:53 #474302

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Hi,

Deze foto kan best; aanwijzingen genoeg. Ik dacht eerst ook dat het bij Heeg was; achtergrond leek op één van de eilanden. Dat is al weggestreept.
Na de opmerking van Albert nog eens ingezoomd en ik denk nu dat je tegen het strand van Makkum aanijkt.
De Roomboot ligt tussen de Noordwaard en Kornwerderzand ten anker.

De hints helpen ook; ietsje rechts... dead giveaway, ietsje links idem. ;)

Maar als het klopt is 'ie voor Albert.

En dan niet steeds weer zeuren over zogenaamd onduidelijke plaatjes zonder aanwijzingen; deze viel weer reuze mee.

Edit: Zie dat Geert het al goed heeft gerekend.
Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Laatst bewerkt: 08 jan 2014 20:05 door Arent.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 jan 2014 19:01 #474308

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Arent, als jij toevallig een leuk plaatje bij de hand hebt? :)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 jan 2014 19:04 #474312

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
Dank Arent voor je steun. Had ik hard nodig ;)
Gekheid. Ik had het bootje al rond zwemmend van alle kanten gefotografeerd. Dit was de enige zonder weg geef hint.
Albert gooi hem er maar in.
Of Arent zie ik nu..
Laatst bewerkt: 08 jan 2014 19:05 door groom.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 jan 2014 19:38 #474323

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Dan ga ik; heb ineens een foto :P

Even erbij pakken...

Edit: Nou breekt mijn klomp....

Heb ik weer eens een foto, doe ik een Firefox-update, werkt het uploaden van een bijlage ineens niet meer :S

Dan maar zo: (dead giveaway :P )


Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Laatst bewerkt: 08 jan 2014 20:02 door Arent.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 jan 2014 20:06 #474330

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
vlie

(met uitzicht op de kardinale ton die je dacht dat zou komen)
Laatst bewerkt: 08 jan 2014 20:32 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 jan 2014 20:40 #474342

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Yep,

Was het uitzicht uit de hotelkamer afgelopen zondagmorgen.
De rest van de dag even heerlijk uitgewaaid en zout gesnuffeld.

'T is aan Vlieter ;)
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 jan 2014 20:49 #474348

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Wel lekker dat je in deze tijd van het jaar niet zo vroeg op hoeft voor een mooie zonsopkomst.
Dat was hier wel anders, al hadden we er al een tochtje opzitten toen ik afdrukte - deze foto is even voor zessen ´s morgens genomen. Waar?


Bijlage IMG_201207_1313.jpg niet gevonden

Laatst bewerkt: 08 jan 2014 20:50 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 jan 2014 03:46 #474373

Oosterom
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 jan 2014 04:48 #474375

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Klopt Hans, begin oosterom (doodemanshoek).
Eén van de juniors wilde perse zijn verjaardag in de bomvolle haven van West vieren :sick:.
Na een vroeg tochtje vanaf Lies liggen we hier te wachten tot we naar binnen mochten.
Je moet er wat voor over hebben om het voor iedereen leuk te houden, maar het leverde mooie plaatjes van West bij opkomende zon op.

Bijlage IMG_201207_1326.jpg niet gevonden

Laatst bewerkt: 09 jan 2014 08:18 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 jan 2014 07:27 #475120

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6480
mensen waar blijft de volgende foto?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 jan 2014 07:50 #475125

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
tcdehoog schreef :
mensen waar blijft de volgende foto?
Plaats de volgende maar, Ton.
Hans Fix was net nog even in een ander draadje actief maar heeft het kennelijk te druk om de volgende erop te zetten.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 jan 2014 07:57 #475127

Sorry, was even vergeten dat ik had geraden, maar ben nu druk in de tuin bezig, en vanmiddag ben ik weg, dus wie heeft er wat?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 jan 2014 08:21 #475132

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6480

deze dan
mijn waarschip 570, jasje genaamd
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 jan 2014 15:46 #475249

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6480
niemand?
best een bekende plek
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 jan 2014 16:01 #475255

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ton, als ik je foto open is hij wat onscherp. Kan je een hogere resolutie plaatsen? Ik weet niet of het mij zou helpen, maar anders anderen misschien wel.
Laatst bewerkt: 11 jan 2014 16:03 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 jan 2014 16:18 #475258

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6480
hogere resolutie? hoe moet dat? :blush:
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 jan 2014 17:05 #475265

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ik geloof dat er verschillende manieren zijn, maar zelf zorg ik ervoor dat mijn te uploaden plaatje niet breder is dan 800 pixels, dan verkleint de software het plaatje niet verder, en krijg je niet van die rafelrandjes in je foto.
Misschien hebben anderen betere tips.
Laatst bewerkt: 11 jan 2014 17:06 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 11 jan 2014 17:14 #475267

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Vlieter1 schreef :
Ik geloof dat er verschillende manieren zijn, maar zelf zorg ik ervoor dat mijn te uploaden plaatje niet breder is dan 800 pixels, dan verkleint de software het plaatje niet verder, en krijg je niet van die rafelrandjes in je foto.
Misschien hebben anderen betere tips.
Mijn fotootjes zijn altijd 768 x 1024 pixels.
Ik plaats ze met behulp van een link naar mijn eigen rommelhoekje. Iedereen die een internet-account heeft, heeft ruimte op de harde schijf van zijn of haar provider. Als je daar je plaatjes neerzet en met de 'link naar afbeelding'-knop een link in je bericht plaatst, komt de foto keurig in je berichtje te staan en kun je bovengenoemde resolutie gebruiken.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 12 jan 2014 20:10 #475620

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ton, ik kom er zo niet uit, en ik ben blijkbaar niet de enige. Een scherpere foto of anders een tip?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 12 jan 2014 20:33 #475628

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Ik doe maar even een wilde gok, Huizerhoofd.

En voor wie resolutie kennelijk een issue is, ik zie het goed, ondanks dat ik mijn bril nu niet op heb. Niets mis mee dek ik, er zijn wel mindere kwaliteit foto's gepost.
Laatst bewerkt: 12 jan 2014 21:30 door Wallaby.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 12 jan 2014 20:36 #475632

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Lijkt eerder op de haveningang van Naarden
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 jan 2014 03:55 #475665

Spakenburg?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 jan 2014 07:24 #475694

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6480
het huizerhoofd is goed, zo moeilijk was hij toch niet?
had voor vlieter toch een inkoppertje moeten zijn?

hij is voor wallaby

ik heb geen idee hoe ik een slechte foto moet "opkrikken"
deze was nog met mijn oude toestel..
ze komen rechtstreeks van mijn harde schijf af
kan iemand daar een draadje over beginnen?
ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.053 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl