Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 06 dec 2008 19:52 #51244

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Sloten (Frl)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 06 dec 2008 20:09 #51245

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
helemaal goed!

Ik had niet gedacht dat ie zo snel geraden werd.

Aan jou de eer!

Groeten, Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 06 dec 2008 21:39 #51248

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Hieristiedan!
Volgens mij een makkie.



Succes.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 06 dec 2008 21:45 #51249

Makkum

Johan
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 06 dec 2008 21:56 #51251

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Gefeliciteerd Johan,
De volgende keer plaats ik een moeilijker kiekje.
Aan jou de eer.
Veel succes.

Zeilersgroet,
Rakadam
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 13:01 #51268



Zomer 2007: waar zijn we?

Johan
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 13:05 #51269

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Noorderhaven - Harlingen
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 13:13 #51270

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
he, weer te laat....

Groeten, Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 13:15 #51271

Noorderhaven - Harlingen

Dat is juist.
Harlingen in de zomer van 2007,
jawel, die zomer met zoveel nattigheid.

Aan jouw de beurt
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 13:37 #51272

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Zoals beloofd maak ik het iets moeilijker.
Ik ben benieuwd!



Zeilersgroet,
Rakadam
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 13:43 #51274

  • Postman
  • Postman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1175
Veluwemeer (tussen de Roggebotsluis en Elburg?)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 14:27 #51278

  • ron b
  • ron b's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3785
ahoy rakadam

Ik heb de foto even verwijdert, bij klikken op eigenschappen is mogelijk de plaats van het plaatje te achterhalen :D
Even je bestandsnaam wijzigen en opnieuw plaatsen :roll: .
Delher 29 D'Helios

...hij wist zeker dat niemand anders dan de duivel die vlag op zee gestreken kon hebben......
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 14:45 #51281

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Dank je Ron,

Ik heb de naam aangepast.
Hierbij dus nogmaals.
Raden maar!



Zeilersgroet,
Rakadam
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 14:46 #51282

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Helaas Postman, je antwoord is niet juist.
Het is er een behoorlijk eind zwemmen vandaan.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 17:16 #51289

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Het Hop

Met dank aan Ron ;-)
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 17:37 #51291

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
mgbgt1975
WAAR ZIJN DE SPELREGELS??
VALS SPEL MAG TOCH NIET BELOOND WORDEN?
Waar ligt het Hop precies?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 17:40 #51293

Kagerplassen

Johan
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 17:54 #51296

  • TonDini
  • TonDini's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2499
We gaan meer letten op dit soort reacties, dus bij deze: waarschuwing [jouzers]
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 18:07 #51299

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
mbgt, ga je gang maar.
Anders wordt het een grote puinhoop.
Succes.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 21:13 #51324

  • ron b
  • ron b's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3785
Shit , niet genoeg weggehaalt, jammer.
Marvin gaat niet door naar de volgende ronde :? .
Tondini gaat voor zijn beurt :evil:
Rakadam mag in de herkansing :lol:

over deze beslissing kan niet gecomuniceerd worden :!:

uw scheidsrechter :wink:
Delher 29 D'Helios

...hij wist zeker dat niemand anders dan de duivel die vlag op zee gestreken kon hebben......
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 21:50 #51336

  • mgbgt1975
  • mgbgt1975's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6605
Ach, ik ben ook weer te eerlijk geweest om Ron te bedanken ;-)

Het was ook wel erg verleidelijk als zelfs stond aangegeven hoe het antwoord gevonden kon worden.

Dat is al bijna hetzelfde als mijn kinderen iets te verbieden. Dat is de garantie dat ze dat juist gaan doen :D
mgbgt1975 nog steeds bekend als mgbgt1975
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 07 dec 2008 22:29 #51338

  • Delphi32
  • Delphi32's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17794
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de truc van rechtsklikken ook regelmatig uitprobeer..meestal zonder succes trouwens ;)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 dec 2008 08:52 #51361

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Zullen we dan nu maar weer overgaan tot de orde van de dag?
Waar is deze foto genomen?



Succes!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 dec 2008 09:23 #51365

  • trotti
  • trotti's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8307
Is dit niet in de Yntemasleat tussen de FLuessen en het Grutte Gastmar?

Groeten,
Globe_Trotti
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 08 dec 2008 09:45 #51370

Ik dacht het Prinses Margrietkanaal
op de hoek bij de Jeltesloot

Johan
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl