Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 07:31 #50957

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
Helmaal goed.

Aan jou de eer!

Groeten, ROb
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 09:54 #50965

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Dan moet ik vanavond weer eens een diepe duik in de fotobak nemen.

Woehoe.

De winter is wel een slecht seizoen voor het kweken van foto's... :?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 18:07 #50986

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
eerlijk zeggen: herkende je het plekje of ben je goed in crypto's?

Groeten, Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 19:24 #50994

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
De hint was 't. In friesland en dan iets koninklijks, tja dan zijn er niet zoveel plekken over met koninklijke dingen in de naam.

normaliter ben ik niet zo goed met crypto's :)



Alweer een tijdje terug kwam ik dit mooie nog niet geheel afgebouwde schip tegen. Ik vond de lijn erg mooi en had 'm daarom op de plaat gezet. Maar waar voer ik toen? Zowel het vaarwater als de plaats reken ik goed.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 19:55 #50995

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Woudsend?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 19:57 #50997

  • jouzers
  • jouzers's Profielfoto
Lijkt me Heeg.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 20:03 #50999

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Woudsend?

Binnen een half uur geraden. Goed, de volgende keer neem ik alsnog die foto met heel veel water en boot en weinig eromheen :).

Drogen jouw foto's niet onderhand op, Wallaby?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 20:18 #51003

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Tja, die foto's drogen inderdaad een beetje op. Maar ik heb nog wat in de aanbieding.

Waar o waar?

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 20:23 #51007

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Buitenhaven Stavoren?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 20:25 #51008

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Nope............ :cry:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 20:32 #51010

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Willemstad?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 20:33 #51012

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Helaas Albert, jij mag ook even je foto's sparen.......... :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 20:47 #51014

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
West zijde IJsselmeer net boven Volendam, ben de naam kwijt. Edam?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 20:52 #51015

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
Ketelhaven?

Groeten,Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 20:53 #51016

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Regatta Center Medemblik?
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 21:00 #51019

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
West zijde IJsselmeer net boven Volendam, ben de naam kwijt. Edam?

Bingo!

Dit is de verenigingshaven van Edam, ligt direct aan het Markermeer en een eindje van Edam af eigenlijk.

Beauty, jouw beurt.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 21:08 #51022

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975


Een eitje echter ook ik ben er vaak voorbij gevaren zonder het te zien, een mooi hoekje. Welke stad is dit?

Gr Michel
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 21:10 #51023

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Eitje, Enkhuizen
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 21:12 #51025

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
record, aan jouw de eer!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 21:38 #51035

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Ook niet moeilijk (moet ik nu eigenlijk leden gaan verbieden te raden nu???)

Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 21:43 #51038

  • Artemis
  • Artemis's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 522
monnickendam .... rechts de marina, voor de boeg de werf van ??, waarvoor je stuurboord uit kunt gaan de sluis door naar de purmer ringvaart ...
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 21:45 #51040

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Monnickendam.

Te laat, zie ik. :(
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 02 dec 2008 21:46 #51041

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Kijk ook snel, ja correct, de onderafdeling van het Forum ligt hier..............

Jack ga je gang.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 dec 2008 07:36 #51063

  • Artemis
  • Artemis's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 522
Dit is al heel lang zo en ligt aan doorgaand vaarwater ...
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 03 dec 2008 07:53 #51064

  • trotti
  • trotti's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8307
Is dit langs de vecht???

Groeten,
Globe_Trotti
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl