Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: waar varen we langs?????? 27 nov 2008 20:17 #50631

  • Postman
  • Postman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1175
:D Daar heb ik Alberts reactie niet voor nodig. het is inderdaad het steenwijkerdiep in Steenwijk. Voor de grote renovatie van de omgeving, zeg... 8-10 jaar geleden? Albert?

Het ziet er daar nu een stuk apetijtelijker uit in ieder geval. Ik ben alleen bang dat zelfs het zeebeest niet meer onder de ruxpheensebrug door kan...


Enne Pinguïn, ik wil best een foto plaatsen hoor...

Ik wacht echter even beleefd de reactie van onze nestor van het zeebeest af :wink:

BTW Albert hebik niet braaf gewacht :?: :roll:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 nov 2008 20:38 #50635

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Steenwijk is uiteraard goed. :D We liggen daar met ons vorig bootje, een Aldebaran "Dinges" genaamd.
We moesten de mast strijken om in de haven te komen, trouwens, ook "Zeebeest" kan strijken en in Steenwijk komen, echt een bootje voor binnen en buiten.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 nov 2008 20:45 #50641

  • Postman
  • Postman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1175
:o Ik had het kunnen weten... die Albert heeft ook voor alles een oplossing. Onze mast is ook strijkbaar, maar da's wel een heel gedoe met zo'n kraan en zo... dus daar ga ik maar niet aan beginnen. Maar goed ik heb dan ook het voorrecht om in dit plaatsje te mogen wonen :wink:

De uitnodiging van Pinguïn neem ik graag aan. Hier is ie dan. War liggen we hier (dat rare duitse nummer is inmiddels vervangen door een fatsoenlijke naam)
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 nov 2008 21:14 #50649

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Ergens in de weerribben vermoed ik maar waar?????????????
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 nov 2008 21:16 #50650

  • Postman
  • Postman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1175
8) Dat heb je dan toch niet helemaal goed Eric, of moet ik zeggen helemaal niet goed :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 nov 2008 21:18 #50651

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Even buiten Langweer?
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 27 nov 2008 21:30 #50652

  • Postman
  • Postman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1175
Even buiten Langweer?
Waar ligt dat ook al weer? Niet dus :wink:
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 nov 2008 08:10 #50673

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
zeg Postman,

is dat niet aan het verbindingskanaal tussen de beulakker en het giethoornse meer. Volgens mij is de plek die op de foto staat afgelopen jaar opgeknapt met nieuwe beschoeiing en bankjes.

Groeten, Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 nov 2008 15:49 #50687

  • Postman
  • Postman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1175
:D Dag Roblisto, weet je ook nog de naam?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 nov 2008 16:11 #50689

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
Walengracht.

De listo ligt daar 10 minuten varen vandaan , in de Ronduite.


Groeten, Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 nov 2008 16:26 #50690

  • Postman
  • Postman's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1175
:D Ha Roblisto, dat zijn dan tien punten! Het is inderdaad de Walengracht (tussen het Giethoornsemeer en het Beulakewijde), in het laagveenmoeras de Wieden. Een mooi plekje om te overnachten ook al omdat je er over land niet kunt komen.

Ons scheepje ligt bij Vos in Giethoorn en we zeilen regelmatig op het Beulake. Ik zal komend jaar eens opletten of ik een clever met de naam Listo kan spotten :wink:

Roblisto, aan jou de eer...
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 nov 2008 17:21 #50691

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
waar staat deze molen?



Groeten, Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 nov 2008 17:23 #50692

  • jouzers
  • jouzers's Profielfoto
Eh Zwolle :D
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 nov 2008 17:30 #50694

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Kaagerplassen, net onder de ringvaart!
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 nov 2008 17:39 #50696

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
Zwolle zou wel érg gemakkelijk zijn.
En Kagerplassen.....is toch ook niet goed.

Groeten,Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 nov 2008 17:58 #50697

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Het zijn de Oudegaster Brekken met zicht op Siepset, een kleine doorvaart naar de polder erachter.

Zeilersgroet,
Rakadam
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 nov 2008 18:05 #50699

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
dan mist de spoorlijn op de foto..?

Groeten, Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 nov 2008 18:15 #50706

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Die kun je alleen zien als dat boemeltje erover rijdt.
Maar ik begrijp uit je opmerking dat het niet goed is.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 28 nov 2008 20:43 #50726

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
idd, niet goed.

Groeten, Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 dec 2008 15:54 #50917

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
Geef eens een hint, Rob.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 dec 2008 16:44 #50923

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
Rakadam had de provincie goed. En de boot is een kolibie 560, veel meer diepgang kom je in dat gebied niet tegen.


Groeten, Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 dec 2008 17:08 #50924

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Het hofmeer of hofmar bij de Fluessen.

Niet geschoten, altijd mis zullen we maar zeggen.
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 dec 2008 18:53 #50932

  • Reganto
  • Reganto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1111
In de buurt van Terherne?
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 dec 2008 21:58 #50944

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
Denk meer koninklijk...


Groeten, Rob
Discussie gesloten.

Re: waar varen we langs?????? 01 dec 2008 22:39 #50946

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Het prinsenhof
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl