Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 13 mrt 2018 21:20 #925699

  • Jerogee
  • Jerogee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 385
windekind schreef :
Edit, hoe draai je die foto....?
Website imageresize.org heeft ook een rotate functie.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 mrt 2018 21:31 #925704

alsnog gelukt. Thx!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 mrt 2018 12:33 #925824

Nog niemand? Hint: de provincie is Noord-Brabant
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 mrt 2018 17:13 #925875

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
biesbosch
gat van kampen
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 mrt 2018 18:20 #925907

  • Jerogee
  • Jerogee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 385
Biesbosch lijkt me ook, maar ik ga voor Gat van de Kerksloot.
Laatst bewerkt: 14 mrt 2018 18:20 door Jerogee.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 15 mrt 2018 12:01 #926117

TonMitz schreef :
biesbosch
gat van kampen
idd Gat van Kampen in de Biesbosch. Jij bent
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 mrt 2018 12:11 #927346

Geen reactie van Mitz, dan is hij dus vrij.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 mrt 2018 12:16 #927349

  • gerrob
  • gerrob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 92
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 mrt 2018 12:56 #927363

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
gerrob schreef :
(grotendeels drooggevallen haven)

De haven van Paal, aan de Westerschelde.
Laatst bewerkt: 19 mrt 2018 12:57 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 mrt 2018 15:53 #927446

  • gerrob
  • gerrob's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 92
klopt, was dus blijkbaar niet zo'n moeilijke.
jij mag
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 mrt 2018 16:33 #927469

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
gerrob schreef :
klopt, was dus blijkbaar niet zo'n moeilijke.
jij mag

Er zijn inderdaad niet zoveel (grotendeels) droogvallende jachthavens in Nederland..

Een week of wat geleden hadden we even een andere variant van deze draad in de vorm van "Waar vliegen we langs?" Ik beloofde toen daar een vervolg aan te geven, zodra ik de kans kreeg.

Hier is ie:

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 mrt 2018 19:14 #927542

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9076
Stad aan het Haringvliet
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 mrt 2018 06:13 #927678

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
La Mavare schreef :
Stad aan het Haringvliet

Pcies.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 mrt 2018 07:16 #927691

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9076
Als het toch maar van het padje af moet, de volgende:


instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 mrt 2018 07:21 #927695

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7385
Het 'hoge licht' HvH.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 mrt 2018 08:14 #927710

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9076
rooiedirk schreef :
Het 'hoge licht' HvH.


Helemaal goed. Links op de foto de nieuwe strandhuisjes / beach villa's van Landal.
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 mrt 2018 12:25 #928886

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949

Drie dagen later, dan mag iedereen weer.

Waar is dit?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 mrt 2018 17:40 #928975

  • redshift
  • redshift's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3327
West Terschelling? Beetje vertekenend zo op zijn kant ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 mrt 2018 21:23 #929016

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Nee. Ja raar, op mijn telefoon staat die foto gewoon goed.

Hier nog een foto (kijkend naar rechts).
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 mrt 2018 23:16 #929025

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Je vaart nergens langs maar staat ( met auto?) op Texel bij het NIOZ en kijkt over het Marsdiep naar Huisduinen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 mrt 2018 07:51 #929039

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Het was lopend maar verder is het goed. Jouw beurt!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 mrt 2018 08:40 #929051

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Duidelijk was dat de fotograaf niet aan het (langs) varen was ;)

De contouren van het achip zijn onmiskenbaar. Marine. ISailor en Google maps zorgden voor bevestiging van de standplaats.
Il sta graag mijn beurt af aan iemand met een foto die recht doet aan de titel van dit topic.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 mrt 2018 08:43 #929053

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
EelskeM schreef :
Duidelijk was dat de fotograaf niet aan het (langs) varen was ;)

De contouren van het achip zijn onmiskenbaar. Marine. ISailor en Google maps zorgden voor bevestiging van de standplaats.
Il sta graag mijn beurt af aan iemand met een foto die recht doet aan de titel van dit topic.

Recht doen aan dit topic is naar mijn idee vooral: het goede antwoord geven en vervolgens ook zelf een foto plaatsen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 mrt 2018 08:49 #929055

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Daar wachten we niet op!
't is zaterdag en we moeten vermaakt worden.

May sauce be upon you.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 mrt 2018 08:53 #929058

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Waar lig, loop, fiets ik langs.
Raad de plaat!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 5.429 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl