Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 01 apr 2018 09:39 #931556

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Dit is de plas, waar naast sloepen ook “bogen” kunnen varen.
Rest de naam van die plas.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 01 apr 2018 09:46 #931558

Akersloot
geen sponsor alhier
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 01 apr 2018 10:58 #931579

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
To CatchMe is de DOG peiling vanaf Akersloot een kleine 40 mijl.
De COG komt morgen. Tenzij...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 01 apr 2018 11:21 #931590

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
bergse plassen
bij hillegersbers
via de stegmanmethode
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 01 apr 2018 11:27 #931592

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Daar is het!
Waar ga jij langs varen TonMitz?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 01 apr 2018 15:34 #931646

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479

bekende plek denk ik
Ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 apr 2018 09:08 #931792

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
niemand?, iedereen nog aan de paaseieren?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 apr 2018 12:26 #931841

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Ketelmeer naast de monding van de IJssel?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 apr 2018 14:37 #931868

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
uiteraard!
jij hebt ons ooit met een foto in dit draadje op deze plek geattendeerd
prima overnachting plek
blijf bij invaren dicht langs de box palen voor de meeste diepte
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 apr 2018 17:01 #931907

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Zeer bekende rietstengels die we vanzelfsprekend allemaal bij naam kennen.
Die boerderij herbergt iets van een zeilschool of zo.

Zeebeest ligt achter haar spijker op een meertje.

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 apr 2018 17:10 #931911

Tussen Sipkemar en Reidmar.....
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 apr 2018 17:11 #931912

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
van gaastmeer onderweg naar heeg ;)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 apr 2018 17:17 #931914

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Geert, inderdaad, binnendoor via het Zandmeer naar Heeg.
Bekend ritje, niet?
Aan jou de eer. :)
Laatst bewerkt: 02 apr 2018 22:02 door Albert 45.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 apr 2018 16:08 #932195

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
ga zo even zoeken.
bekend en leuk ritje ;)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 apr 2018 16:32 #932202

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
Waar o waar speelde onze wereld beroemde eierrace zich af?

Eierrace:
Iedereen eet in de ochtend zijn eitje en mag hem de vorm geven die hij wil. evt verzwaren kiel aanbrengen alles mag. Dan worden de geprepareerde schillen achter op de boot vrij gelaten. Het bouwsel wat dan als eerste een dekbeeldige lijn passeert is winnaar. Houdt iedereen zeker een uur van de aaipet etc af B)

Laatst bewerkt: 03 apr 2018 16:39 door groom.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 apr 2018 17:01 #932216

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7385
Gezien de vlag op de sleper moet het in de Lemmer zijn.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 apr 2018 17:11 #932221

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
was ook wel een inkoppertje. maar niet minder goed.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 apr 2018 17:33 #932235

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7385
Nog maar een makkelijke dan.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 apr 2018 17:47 #932240

  • Peper
  • Peper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3711
Je ligt op het posthuiswad bij de Kroon's polders
Groeten Peper.
Volg mijn adviezen en raadgevingen NOOIT op!
Ik ben een 'misfit', een 'square peg in a round hole' en een 'wereldverbeteraar' van de ergste soort.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 apr 2018 18:24 #932248

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7385
Zie je wel ook makkelijk. Voor de ondiepe bootjes een héél mooi plekje.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 apr 2018 18:55 #932266

  • redshift
  • redshift's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3327
Hoe ondiep Dirk, en mag je daar eigenlijk (nog) wel liggen? Lijkt me een interessante plek, maar we moeten wel buikschuifelen om daar te komen denk ik.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 apr 2018 21:32 #932318

  • Peper
  • Peper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3711
Ik heb geen goede foto's. Iemand?
Groeten, Peper.
Volg mijn adviezen en raadgevingen NOOIT op!
Ik ben een 'misfit', een 'square peg in a round hole' en een 'wereldverbeteraar' van de ergste soort.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 apr 2018 08:04 #932378

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
redshift schreef :
Hoe ondiep Dirk, en mag je daar eigenlijk (nog) wel liggen? Lijkt me een interessante plek, maar we moeten wel buikschuifelen om daar te komen denk ik.

Ik weet niet hoe oud de foto van Dirk is, maar het Posthuiswad is tegenwoordig (helaas) permanent gesloten. En misschien lag Dirk wel net buiten het gesloten gebied.
Roald

Never follow a Southerly!
Laatst bewerkt: 04 apr 2018 08:06 door Eclips.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 04 apr 2018 10:37 #932411

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7385
Ik lig inderdaad net buiten het vogelgebied. Als je oost van de vogelkijkhut blijft is het OK.
Met mijn 45cm diepgang kan ik met springtij tot in het riet komen. Met een normaal tij tot 10m
Met 70-80cm moet je met een normaal tij tot zo'n 100m SE van de vogelkijkhut kunnen komen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 07 apr 2018 20:57 #933294

  • plusfast
  • plusfast's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2174
Het staat al weer even stil, dan deze maar eens:





Waar is dit?
Zelfs het duurste jacht ligt aan de kade vast met een lijntje van een paar euro...
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.538 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl