Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 14:05 #931086

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Vanavond na het avondeten zal ik een hint geven waarmee het raadsel vrij snel op te lossen zou moeten zijn.

Wel grappig eigenlijk dat jullie het niet kennen. :evil:

Eerst nog maar eens kijken of het met deze hint ook nog lukt.


Ook de grote kinderen wilden even meespelen.
May sauce be upon you.
Laatst bewerkt: 30 mrt 2018 14:13 door Sloe Gin.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 14:12 #931087

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6812
Trintel?
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 14:14 #931088

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Ook geen trintel Palomine.

En aangezien ik de hint pas plaatste na je post mag je ook opnieuw een poging wagen.
May sauce be upon you.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 14:19 #931089

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6812
De hint helpt me niet Sloe, ik pas!
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 14:52 #931099

Schelphoek

H
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 15:44 #931110

  • plusfast
  • plusfast's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2174
Dan denk ik bij IJburg...
Zelfs het duurste jacht ligt aan de kade vast met een lijntje van een paar euro...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 16:16 #931115

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Dichtbij Harry
May sauce be upon you.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 16:24 #931117

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Zoals beloofd de laatste hint.
Hiermee MOET het lukken.

May sauce be upon you.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 16:35 #931119

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Doe eens gek, Markerwadden??
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 16:38 #931120

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Neh daar is het te groen voor Anjo.
May sauce be upon you.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 16:46 #931121

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
weet je t zeker?
Groeit snel daar hoor....
www.aerophotostock.com/media/b...sept-2015-het-proefe
Stuurman aan wal ;-)
Laatst bewerkt: 30 mrt 2018 17:09 door Anjo.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 16:54 #931125

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
verrek zeg!

Ik weet niet beter dan dat de Marker wadden een soort van woestijn is.
May sauce be upon you.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 16:58 #931127

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
breezanddijk?
zou wel erg veranderd zijn....
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 17:00 #931129

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
TonMitz schreef :
breezanddijk?
zou wel erg veranderd zijn....

Als Anjo z'n foto de raadplaat was geweest dan zat je akelig dichtbij.
Maar helaas je zal 't met mijn foto's moeten doen.
May sauce be upon you.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 17:03 #931130

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Waar kun je eten en zeilen? ;)
Bij restaurant Oranje Buiten in Schellinkhout.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 17:08 #931131

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
EelskeM schreef :
Waar kun je eten en zeilen? ;)
Bij restaurant Oranje Buiten in Schellinkhout.

Deze MOET ik wel goed rekenen Eelske :)
Ikzelf zou voor Kaap Hoorn hebben gekozen.

Op de gewone Google maps staat de haven (nog) niet maar op de satellietfoto wel.
Ik heb de foto maar even gedraaid omdat ik hem ook niet gelijk weg wilde geven maar het is inderdaad de steiger bij het restaurant.

www.google.nl/maps/place/Resta....6414229!4d5.0820566

Hier nog een recentere indruk.
May sauce be upon you.
Laatst bewerkt: 30 mrt 2018 17:14 door Sloe Gin.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 17:44 #931139

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Dat is daar idd nieuw.
Ik kende alleen het dorp en de dijk.
Mijn herinnering?
Zo’n 60 jaar geleden kon je daar langs een buitendijks zwembadje varen en mijn vrouw zien zwemmen.
En 30 jaar geleden kon je daar langs een vluchthaventje varen.
Waar ik niet heen kon/wilde vluchten.
Daarna zijn we er nooit meer geweest.
En nu “kun’” je er eten in Oranje Buiten!
Dank voor de tip. We zullen eens langs Kaap Hoorn “fahren” B)

Als iemand sneller dan ik een passende foto voor dit topic heeft?
Grijp je kans!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 17:50 #931141

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Nee je moet wel een beetje moeite doen Eelske.
Zelf een foto-tje plaatsen.
May sauce be upon you.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 18:51 #931155

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Doe je best. De plek ligt ergens tussen ons in.




Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 19:29 #931162

  • Sloe Gin
  • Sloe Gin's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10123
Hahahaha TE MAKKELIJK

Dat rondje heb ik zo vreselijk vaak gevaren dat ik besloten heb om een zeilboot te kopen :woohoo:
May sauce be upon you.
Laatst bewerkt: 30 mrt 2018 19:35 door Sloe Gin.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 30 mrt 2018 19:58 #931173

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Jammer....foto zou ook goed passen in het topic “waar zeilen we langs”
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 mrt 2018 05:32 #931223

  • zephire
  • zephire's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 27
eiland bij zeewolde veluwemeer nabij harderwijk.
wees vrij ,elke seconde telt en komt nooit meer terug.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 mrt 2018 06:01 #931227

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Nee.
Sloe Gin schreef :
Hahahaha TE MAKKELIJK

Dat rondje heb ik zo vreselijk vaak gevaren dat ik besloten heb om een zeilboot te kopen :woohoo:
Je hebt wel smaak joh!
Laatst bewerkt: 31 mrt 2018 06:46 door EelskeM.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 mrt 2018 13:55 #931349

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
EelskeM schreef :
Nee.
Sloe Gin schreef :
Hahahaha TE MAKKELIJK

Dat rondje heb ik zo vreselijk vaak gevaren dat ik besloten heb om een zeilboot te kopen :woohoo:
Je hebt wel smaak joh!

Leuk jolletje. :)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 31 mrt 2018 16:05 #931386

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Blijft de vraag: Waar?

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.829 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl