Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 16 aug 2018 19:57 #969277

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3589
Den Oever - dorp op de achtergrond ?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 aug 2018 20:00 #969282

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7377
holrobert schreef :
Den Oever - dorp op de achtergrond ?
Dat is inderdaad den Oever. Dan mag de vraag waar zeil ik, niet zo moeilijk meer zijn.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 aug 2018 20:15 #969285

  • redshift
  • redshift's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3327
Misschien de kust van Noord-Holland bij den oever? Visjagersgaatje?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 aug 2018 20:16 #969286

  • redshift
  • redshift's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3327
Ha! Maar holrobert was me voor :-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 aug 2018 21:23 #969305

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3589
redshift schreef :
Ha! Maar holrobert was me voor :-)

Rooiedirk wilde graag horen waar ie voer, als dat het Visjagersgaatje is mag jij. Ik mag pas weer na een hint :P
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 aug 2018 05:45 #969331

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7377
holrobert schreef :
redshift schreef :
Ha! Maar holrobert was me voor :-)

Rooiedirk wilde graag horen waar ie voer, als dat het Visjagersgaatje is mag jij. Ik mag pas weer na een hint :P
Eigenlijk vind ik Den Oever klopt al wel een hint, maar nog een hint dan. Nee het is niet in het visjagers gaatje. :)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 aug 2018 06:07 #969333

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
dirk vaart toch nooit tussen de boeien?
hij vaart uiteraard dwars over de middelplaat
Ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 aug 2018 06:21 #969337

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7377
TonMitz schreef :
dirk vaart toch nooit tussen de boeien?
hij vaart uiteraard dwars over de middelplaat
Ton
We worden kouder. En boeien, wat zijn dat voor dingen??
Laatst bewerkt: 17 aug 2018 06:22 door rooiedirk.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 aug 2018 07:58 #969370

rooiedirk schreef :
TonMitz schreef :
dirk vaart toch nooit tussen de boeien?
hij vaart uiteraard dwars over de middelplaat
Ton
We worden kouder. En boeien, wat zijn dat voor dingen??

Aan die flauwekul doen we niet uit Biesheuvel, Brommer op zee.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 05:46 #969577

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7377
De ideeën rond Den Oever lijken wel wat opgedroogd. Nou heb ik op hetzelfde moment ook een foto gemaakt. Dat is deze:
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 06:51 #969589

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Het geultje langs de afsluitdijk
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 07:01 #969592

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7377
TonMitz schreef :
Het geultje langs de afsluitdijk
Daar was het ja :)
En nog even terug komend op het buiten de boeien varen, dit is mijn route DenOever-Vlieland :)
Laatst bewerkt: 18 aug 2018 07:01 door rooiedirk.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 07:15 #969595

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Kan ff niet bij mijn foto's
Wie zet een nieuwe?
Dirk, hoe (on) diep steek jij eigenlijk?
Ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 08:07 #969608

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7377
Rechtop liggend 45cm. De heenreis met weinig/geen wind duurde wel 3 tijen :) (E track)
Terug met WNW 5-6 ging gemakkelijk in 1 tij, nog ruim vroeg genoeg bij DenOever om over de Lutjewaard/Boereplaat te kunnen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 10:11 #969631

TonMitz schreef :
Kan ff niet bij mijn foto's
Wie zet een nieuwe?

Zal ik een oudje pakken?

Voltuig-Valk met 7 B wind, maar waar....

"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 10:42 #969638

Wow!
Vette gok: Krabbersgat
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 10:56 #969640

Het Piel, Gaastmeer
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 11:56 #969653

Slotermeer bij Balk
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 15:56 #969702

Berghout-2 schreef :
Wow!


Wow was het zeker! Wel weten wat je doet (en wat niet, natuurlijk).
Vol in plané (een van de eerste Polyvalken, houten dek, aangehangen roer).

Maar niet in het Krabbersgat, niet het Piel, en niet het Sleatemermar.

Nog een foto dan maar:

"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 16:04 #969704

  • plusfast
  • plusfast's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2174
Alkmaardermeer (of Uitgeestermeer natuurlijk)


Overigens mis ik het zeilteken van de Valk...
Zelfs het duurste jacht ligt aan de kade vast met een lijntje van een paar euro...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 16:35 #969711

  • Jurrien
  • Jurrien's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 683
Dat is op Loosdrecht.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 17:22 #969725

Nieuwe foto, nieuwe kans:
Oudegaster Brekken
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 aug 2018 20:08 #969781

  • holrobert
  • holrobert's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3589
Koevordermeer, Noordkant, achtergrond de Janesloot (overigens moet het dan wel Oost-7 gewaaid hebben, maar dat komt ook wel eens voor dus wie weet).

Wel eens identiek gejakkerd met een valk op het Snekermeer: afkruisen in volle plané, onderaan snel het Heerengat in en in de relatieve luwte alle reven erin, omhoog kruisen, en weer opnieuw beginnen. Dikke lol. Wel waren nadien de kabelogen van de zijstagen meer ovaal dan rond en stond alles er wat losser op dan voor vertrek.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 aug 2018 11:00 #969911

holrobert schreef :
Koevordermeer, Noordkant, achtergrond de Janesloot (overigens moet het dan wel Oost-7 gewaaid hebben, maar dat komt ook wel eens voor dus wie weet).

Het was NW, misschien NNW.... 7B. We vertrokken van lagerwal en parkeerden daar ook weer.
nog een:
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 aug 2018 13:13 #969937

  • Amelie
  • Amelie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1555
Langweerder Wielen. Vanaf de Wylde Swan. Toen die nog bestond...
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 5.132 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl