Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 19 aug 2018 13:50 #969944

Helemaal goed. Was je er toevallig bij, op schoolkamp? :woohoo:
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 aug 2018 13:54 #969947

  • Amelie
  • Amelie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1555
Baasklusje schreef :
Helemaal goed. Was je er toevallig bij, op schoolkamp? :woohoo:

Nee, toen ik voor de eerste keer ging zeilen (op schoolkamp in 1973, Wylde Swan) lagen er stalen valken en 16-kwadraten. En jij was er niet (helaas).
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 19 aug 2018 14:08 #969951

  • Amelie
  • Amelie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1555
1980. Instructrice optimistenkamp. Waar?


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2018 14:35 #970296

  • Amelie
  • Amelie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1555
Niet zo'n hele scherpe foto van de te raden plek. Heb 'm gedraaid maar hij vertikt het om gedraaid te blijven. Sorry!


Laatst bewerkt: 20 aug 2018 14:36 door Amelie. Reden: x
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2018 15:06 #970307

Elahuizen
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Laatst bewerkt: 20 aug 2018 15:07 door It Paradyske.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2018 15:17 #970315

  • Amelie
  • Amelie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1555
It Paradyske schreef :
Elahuizen

Nee niet goed.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2018 15:32 #970327

  • vriesjan
  • vriesjan's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 146
Waldsein de eerste foto op de rakken, de tweede op de Heegemermar vlak voor de ingang van de rakken.
Jan
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2018 15:46 #970331

  • Amelie
  • Amelie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1555
vriesjan schreef :
Waldsein de eerste foto op de rakken, de tweede op de Heegemermar vlak voor de ingang van de rakken.
Jan

Nee Jan niet goed. De foto's zijn op dezelfde plek gemaakt. De eerste richting de haveningang van het dorp, de tweede richting het meer.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 aug 2018 21:17 #970473

Oudega
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 04:03 #970498

Langweer
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 05:03 #970499

  • Amelie
  • Amelie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1555
annede_vries schreef :
Oudega

Klopt! De Aldegeaster Brekken bij Oudega Wymbritseradel.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 08:24 #970553

De volgende:

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 08:55 #970560

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Tja, dat kan vrijwel overal zijn. B.v. de Eilanderbalg.
Roald

Never follow a Southerly!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 09:36 #970580

Eclips schreef :
Tja, dat kan vrijwel overal zijn. B.v. de Eilanderbalg.
Correct, de mooiste plek waar we de afgelopen vakantie gelegen hebben.

Laatst bewerkt: 21 aug 2018 09:37 door annede_vries.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 09:54 #970584

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Ja, het is daar schitterend. Je drone-shot is trouwens echt adembenemend!

Ik geef de beurt door. Had afgelopen weekend nog een leuk raadplaatje geschoten, maar blijkbaar is er iets met de SD-card van mijn mobieltje, want zonet zag ik hem nog maar na een herstart is 'ie verdwenen. :(

#edit: vond zojuist nog een thumbnail van de bewuste raadplaat. Dus wie het weet mag het zeggen. Zou ik knap vinden, gezien de resolutie van het plaatje.
Roald

Never follow a Southerly!
Laatst bewerkt: 21 aug 2018 10:35 door Eclips.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 10:43 #970614

Dnz?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 10:45 #970617

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
It Paradyske schreef :
Dnz?

idd ;)
Roald

Never follow a Southerly!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 10:53 #970619

:-)
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 10:57 #970620

Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 11:39 #970637

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
It Paradyske schreef :
(foto die overal genomen kan zijn)

Waar het is zal na veel geroep, gegok en mogelijk de nodige hints wel een keer duidelijk worden, maar zie ik daar nu íemand lopend een anker aan een val uitbrengen?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 16:19 #970728

  • Peper
  • Peper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3711
Of zijn jullie met een botnet aan het vissen?
Volg mijn adviezen en raadgevingen NOOIT op!
Ik ben een 'misfit', een 'square peg in a round hole' en een 'wereldverbeteraar' van de ergste soort.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 16:22 #970731

Nee hoor, ze lagen daar gewoon voor anker.
Oh ja de hint:
Neus dicht!
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 16:39 #970736

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Die hint was wel nodig. Engelsmanplaat. Dode kokkels... :(
Roald

Never follow a Southerly!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 17:38 #970768

Eclips schreef :
Die hint was wel nodig. Engelsmanplaat. Dode kokkels... :(

Precies! Dat geel/witte op de voorgrond is dus een laag kokkeltjes van 1-2cm doorsnee...
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Laatst bewerkt: 21 aug 2018 17:39 door It Paradyske.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 aug 2018 18:44 #970797


En dat dus een paar hectare....
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.945 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl