Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 26 aug 2018 18:37 #972583

  • Capibara
  • Capibara's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 135
Knrm Westkapelle
Discussie gesloten.

Re:Waar varen we langs?????? 26 aug 2018 18:38 #972585

  • Eddy K
  • Eddy K's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1033
West Kapelle


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Huitema zeeschouw 9,3m Aalsmeer
Discussie gesloten.

Re:Waar varen we langs?????? 26 aug 2018 19:00 #972606

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7619
Eddy Keijzers schreef :
West Kapelle


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

jajaja nu weten we wel dat je een iphone hebt :laugh: :laugh: :laugh:
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2018 19:02 #972608

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Capibara schreef :
Knrm Westkapelle
Juist.
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2018 19:27 #972627

  • Capibara
  • Capibara's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 135
Sorry Eddy, was je seconden voor.
Misschien een makkelijke:

Laatst bewerkt: 26 aug 2018 19:30 door Capibara.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2018 19:32 #972630

  • Capibara
  • Capibara's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 135
En nu weten jullie dat ik geen iphone heb :laugh: :laugh:

Met de gsm krijg ik de foto ook niet recht..
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2018 19:35 #972632

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Capibara schreef :
Sorry Eddy, was je seconden voor.
Misschien een makkelijke:

Kanaal door Walcheren, ongeveer halverwege Middelburg en Veere.
Laatst bewerkt: 26 aug 2018 19:35 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2018 19:42 #972640

  • Capibara
  • Capibara's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 135
Aan jou Stegman! Mooi stukje varen op de motor, dat kanaal door Walcheren.
Laatst bewerkt: 26 aug 2018 19:53 door Capibara.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2018 20:13 #972654

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Capibara schreef :
Aan jou Stegman! Mooi stukje varen op de motor, dat kanaal door Walcheren.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik het gevaren heb. Het stukje van Veere naar Middelburg is wat fraaier dan het stuk van Mddelburg naar Vlissingen, geloof ik.



Komt deze zon nou op, of gaat ie onder? En waar is het?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2018 20:38 #972665

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2034
Paal
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2018 20:39 #972666

  • Capibara
  • Capibara's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 135
lodewijk stegman schreef :

Het is alweer een tijdje geleden dat ik het gevaren heb. Het stukje van Veere naar Middelburg is wat fraaier dan het stuk van Mddelburg naar Vlissingen, geloof ik.

Mja, je hebt een punt. Vond het hele kanaal wel een leuke afwisseling op de Westerschelde op het einde van de dag. Bijna geen volk en geen gehaast.

Je foto is op de avond getrokken, maar we zijn daar nog niet geland, geen idee waar je was.
Laatst bewerkt: 26 aug 2018 20:42 door Capibara.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 aug 2018 20:40 #972667

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Kendu schreef :
Paal

Dat is de plek.

Wel eens geweest?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 05:55 #972716

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2034
lodewijk stegman schreef :

Dat is de plek.

Wel eens geweest?

Ja, maar met mijn vorige schip, een Dartsailer 30. Lag langs de hoge steiger aan de westzijde van de haven en zakte met laag water vrijwel tot aan de waterlijn in de modder!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 06:01 #972718

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2034
Waar zeil ik hier?


www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 06:35 #972722

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Veerse Meer thv Bastiaan de Lange, Sb voor het Arneplaatje?
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 06:44 #972727

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2034
Jutter schreef :
Veerse Meer thv Bastiaan de Lange, Sb voor het Arneplaatje?

In de buurt maar niet juist!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 07:54 #972749

  • KoertM
  • KoertM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 959
Tussen de Goudplaat en de Bastiaan de Lange plaat. Je gennakert NO-waarts.

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 08:00 #972751

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2034
KoertM schreef :
Tussen de Goudplaat en de Bastiaan de Lange plaat. Je gennakert NO-waarts.

Gepost met de officiële Zeilersforum-app

Nee, ook niet.
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 10:02 #972817

volgens mij kom je van de haven Oranjeplaat en ga je richting BAstiaan de Lange met achter je het verhuurhaventje De Arne/vanBelzen

ik denk dat het de VM 58 is rechtsvoor
Laatst bewerkt: 27 aug 2018 10:11 door Dirk-McGregor.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 10:05 #972819

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2034
Dirk-McGregor schreef :
volgens mij kom je van de haven Oranjeplaat en ga je richting BAstiaan de Lange met achter je het verhuurhaventje De Arne/vanBelzen

Nee.... Ik zou die Bastiaan de Langeplaat echt even loslaten als ik jullie was...
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 10:14 #972826

ok, komende van Veere richting oranjeplaat met aan bakboord de haringvreter
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 11:26 #972870

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2034
Dirk-McGregor schreef :
ok, komende van Veere richting oranjeplaat met aan bakboord de haringvreter

Inderdaad. Ik vaar hier pal naast de ingang van het Kanaal door Walcheren. Laten we mijn opmerking over BdL maar als een hint beschouwen zodat we geen discussie hoeven te voeren over tweemaal raden binnen 24 uur... B)

Jouw beurt!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 12:26 #972896

ok , ik denk dat ie gemakkelijk is,
ben benieuwd
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 12:30 #972898

  • Capibara
  • Capibara's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 135
Veerse dam met zicht op Veere?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 aug 2018 12:35 #972901

Capibara schreef :
Veerse dam met zicht op Veere?

Ja lap, dus te gemakkelijk hé

da is em
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 5.547 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl