Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 02 sept 2018 08:27 #974780

Langs het Van Harinxmakanaal, geloof k.
Wim.
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 sept 2018 12:16 #974826

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
nee
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 sept 2018 15:25 #974866

Koarte Fliet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 sept 2018 15:48 #974867

  • Sprokkie
  • Sprokkie's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
einde van de jeltesloot vlak voor dat je het pr margrietkanaal op gaat
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 sept 2018 15:57 #974869

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
windekind schreef :
Koarte Fliet
Yep!
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 sept 2018 17:21 #974883

  • plusfast
  • plusfast's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2174
windekind schreef :
Koarte Fliet

Wat zou het toch makkelijk zijn als er in heel Nederland Nederlands zou worden gesproken. Met dit soort namen heb je ondertiteling nodig.





Of Google natuurlijk.
Zelfs het duurste jacht ligt aan de kade vast met een lijntje van een paar euro...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 sept 2018 17:49 #974890

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
plusfast schreef :
windekind schreef :
Koarte Fliet

Wat zou het toch makkelijk zijn als er in heel Nederland Nederlands zou worden gesproken. Met dit soort namen heb je ondertiteling nodig.


Of Google natuurlijk.
Korte vliet had ik ook goed gerekend ;) 9
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 sept 2018 19:56 #974931

Ik moest het nakijken op google en dat geeft Friese namen....
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 sept 2018 20:07 #974933

hmmm ik geef m door. De enige foto waar ik bij kan, krijg ik niet geupload.
Laatst bewerkt: 02 sept 2018 20:15 door windekind.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 02 sept 2018 20:08 #974934

  • PvO
  • PvO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5768
windekind schreef :
en waar liggen we hier?
In een sneeuwstorm?
Iedereen heeft dezelfde wind, maar niet dezelfde zeilen
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 05:43 #974960

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477

de volgende maar weer
Ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 08:43 #975017

  • Wadrover
  • Wadrover's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 160
Zuiderhaven Den Oever, vlakbij de trailerhelling.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 12:54 #975103

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
Wadrover schreef :
Zuiderhaven Den Oever, vlakbij de trailerhelling.
exact, op de meter nauwkeurig!
zuiderhaven, achter de boeienlijn
alleen voor ondiep varenden trouwens
Ton
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 13:23 #975111

  • Wadrover
  • Wadrover's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 160
de volgende, met bonuspunten voor wie raadt wie er achter ons vaart ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 13:40 #975116

  • PvO
  • PvO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5768
Je verlaat hier de jachthaven van ijmuiden.
Geen idee wie er achter je vaart.
Iedereen heeft dezelfde wind, maar niet dezelfde zeilen
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 14:23 #975134

  • Wadrover
  • Wadrover's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 160
klopt, was met de smallshipsrace dit jaar, het was 1 van de organisatoren; weet je het dan?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 14:32 #975141

  • PvO
  • PvO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5768
Wadrover schreef :
klopt, was met de smallshipsrace dit jaar, het was 1 van de organisatoren; weet je het dan?
Sunday?
Iedereen heeft dezelfde wind, maar niet dezelfde zeilen
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 14:35 #975145

  • PvO
  • PvO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5768
De volgende:

Iedereen heeft dezelfde wind, maar niet dezelfde zeilen
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 14:46 #975154

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Is dat niet de toren van de Stephanuskerk in Moerdijk, daar links?
In dat geval komt dat tankertje van de Shell, waarschijnlijk.

Kerk staat op de nominatie om gesloopt te worden, maar de toren blijft waarschijnlijk staan. Een poging om het geheel op de monumentenlijst te krijgen is mislukt. Wel jammer, want het is inderdaad een karakteristiek wederopbouw-ding.
Laatst bewerkt: 03 sept 2018 14:49 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 14:51 #975156

  • PvO
  • PvO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5768
lodewijk stegman schreef :
Is dat niet de toren van de Stephanuskerk in Moerdijk, daar links?
In dat geval komt dat tankertje van de Shell, waarschijnlijk.

Kerk staat op de nominatie om gesloopt te worden, maar de toren blijft waarschijnlijk staan. Een poging om het geheel op de monumentenlijst te krijgen is mislukt. Wel jammer, want het is inderdaad een karakteristiek wederopbouw-ding.
Helemaal juist.
Iedereen heeft dezelfde wind, maar niet dezelfde zeilen
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 15:07 #975166

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6807
PvO schreef :
Sunday?

Vast wel!
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 15:23 #975175

  • Wadrover
  • Wadrover's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 160
idd sunday
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 16:11 #975185

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
PvO schreef :
lodewijk stegman schreef :
Is dat niet de toren van de Stephanuskerk in Moerdijk, daar links?
In dat geval komt dat tankertje van de Shell, waarschijnlijk.

Kerk staat op de nominatie om gesloopt te worden, maar de toren blijft waarschijnlijk staan. Een poging om het geheel op de monumentenlijst te krijgen is mislukt. Wel jammer, want het is inderdaad een karakteristiek wederopbouw-ding.

Helemaal juist.

Ik had jarenlang mijn ligplaats schuin tegenover Moerdijk.

de volgende:

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 19:11 #975271

Oosterschelde met zicht op de kerktoren van Kattendijke?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 03 sept 2018 20:01 #975295

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
windekind schreef :
Oosterschelde met zicht op de kerktoren van Kattendijke?

Helaas; die toren is niet de kerktoren van Kattendijke.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.861 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl