Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 24 nov 2018 15:36 #999629

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Anjo schreef :
Lig je Noord van t veer kinderdijk op de Lek en kijk je naar de Noord?

Nee, die plek is nauwelijks zuidelijker dan Capelle aan de IJssel. Het is niet aan een rivier. Meer aan een afgedamde zeearm..

Als ie ie nu niet hoog en hard in de bovenhoek gaat, dan weet ik het ook niet meer.
Laatst bewerkt: 24 nov 2018 15:38 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 nov 2018 15:50 #999636

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
dat zie maar als een hint
krimpen aan de ijssel?
bedoelde ik net trouwens toen ikcapelle zei
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 nov 2018 16:31 #999655

  • Luitzen
  • Luitzen's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 108
lodewijk stegman schreef :
Het is niet aan een rivier. Meer aan een afgedamde zeearm..

Als ie ie nu niet hoog en hard in de bovenhoek gaat, dan weet ik het ook niet meer.

nl.m.wikipedia.org/wiki/Bestan...oofd_-_Woontoren.JPG
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 nov 2018 16:36 #999656

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
Luitzen schreef :
lodewijk stegman schreef :
Het is niet aan een rivier. Meer aan een afgedamde zeearm..

Als ie ie nu niet hoog en hard in de bovenhoek gaat, dan weet ik het ook niet meer.

nl.m.wikipedia.org/wiki/Bestan...oofd_-_Woontoren.JPG

Inderdaad: Hellevoetsluis. Dat is inmiddels ook opgestoten in de vaart der volkeren.

Foto is genomen ten O. van de mond van het kanaal door Voorne.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 nov 2018 16:48 #999661

  • Luitzen
  • Luitzen's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 108
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 nov 2018 20:09 #999709

  • Luitzen
  • Luitzen's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 108
Ik zal een klein beetje uitzoomen...

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 nov 2018 21:02 #999723

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Vlie?


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 nov 2018 15:31 #999890

  • Luitzen
  • Luitzen's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 108
Het is inderdaad een kribbaken op/bij Vlieland dus ik reken het goed. Was alleen een klein stukje verderop: de eerste na de veerdam.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 nov 2018 18:28 #999931

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Ik vond het al raar dat Terschelling niet zichtbaar was op de achtergrond. De reden dat ik het niet westelijker zocht is dat ik me daar geen groene tonnen herinner - en mijn kaart toont ze ook niet:






Afijn, de volgende:


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 nov 2018 18:32 #999932

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
lijkt verdacht veel op ameland
bij de jachthaven
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 nov 2018 18:43 #999935

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Klopt Ton, foto is voorjaar vorig jaar genomen, tijdens de werkzaamheden aan de dijk.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 nov 2018 19:01 #999939

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
weggevertje
afgelopen zomer hebben wij daar op vlieland over de dijk gelopen, maar ik kan mij die groene boei ook niet herinneren
maar kennelijk staat hij er welVlieter1 schreef :
Klopt Ton, foto is voorjaar vorig jaar genomen, tijdens de werkzaamheden aan de dijk.


de volgende maar weer
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 nov 2018 19:21 #999943

langs mijn kantoor!!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 nov 2018 19:26 #999947

Den Oever dus
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 nov 2018 06:49 #1000036

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
de grebbe schreef :
Den Oever dus
snel gezien, goed!
den oever wadkant
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 nov 2018 14:11 #1000170

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 nov 2018 14:52 #1000187

  • Peper
  • Peper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3711
Je vaart langs een Fisher 25, dat zie je zo!
Groeten, Peper.
Volg mijn adviezen en raadgevingen NOOIT op!
Ik ben een 'misfit', een 'square peg in a round hole' en een 'wereldverbeteraar' van de ergste soort.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 nov 2018 15:04 #1000189

das mijn bootje hé
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 nov 2018 20:00 #1000272



zo moeilijk is het toch niet?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 nov 2018 20:16 #1000277

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Noordhollands kanaal?
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 nov 2018 20:30 #1000285

Anjo schreef :
Noordhollands kanaal?

nee
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 nov 2018 21:18 #1000303

Edam-binnen?
Schippers schoffelen niet
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 nov 2018 23:24 #1000347

het is niet in Noord Holland.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 nov 2018 23:26 #1000348

Andere kant op misschien?
Bijlagen:
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 27 nov 2018 05:52 #1000356

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3281
Giethoorn?
Daar staan ook van die palen in het water. En een bord van de nieuwe recreatie wijk.

Gr Rob
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 5.155 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl