Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 20 apr 2021 11:26 #1275557

  • Fram2019
  • Fram2019's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 119



De volgende dan!
Insta: @Sailingwithfram
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 apr 2021 11:44 #1275559

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Kerkje van Wierum?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 apr 2021 12:11 #1275571

  • Fram2019
  • Fram2019's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 119
Vlieter1 schreef :
Kerkje van Wierum?

Nee helaas
Insta: @Sailingwithfram
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 apr 2021 12:32 #1275575

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Fram2019 schreef :
De volgende dan!

De kerk van Hippolytushoef op Wieringen? Foto vanaf de oude havendam van Den Oever (vlakbij de Waddenhaven)?
Laatst bewerkt: 20 apr 2021 12:33 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 apr 2021 13:59 #1275603

  • Fram2019
  • Fram2019's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 119
Wadloper schreef :
Fram2019 schreef :
De volgende dan!

De kerk van Hippolytushoef op Wieringen? Foto vanaf de oude havendam van Den Oever (vlakbij de Waddenhaven)?

Vooruit ik zal hem goed rekenen! Het kerkje is de Michealskerk in Oosterland, maar de lokatie is correct
Insta: @Sailingwithfram
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 apr 2021 17:42 #1275667

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Fram2019 schreef :
Wadloper schreef :
Fram2019 schreef :
De volgende dan!

De kerk van Hippolytushoef op Wieringen? Foto vanaf de oude havendam van Den Oever (vlakbij de Waddenhaven)?

Vooruit ik zal hem goed rekenen! Het kerkje is de Michealskerk in Oosterland, maar de lokatie is correct

Ja, Hippolytushoef is inderdaad te ver weg. Maar het gaat uiteindelijk om de plek!

Waar is dit?:

Laatst bewerkt: 20 apr 2021 17:50 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 apr 2021 17:53 #1275671

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
Oosterschelde
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 apr 2021 18:02 #1275676

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
alegria schreef :
Oosterschelde

Een grote greep, maar hij verkleint het zoekgebied wel. Het is de Oosterschelde. Maar wáár op de Oosterschelde?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 apr 2021 18:09 #1275681

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Je kijkt vanuit Brabants Vaarwater in Noord-Oostelijke richting. Dat huis staat aan het Keeten.
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 20 apr 2021 18:24 #1275688

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Kendu schreef :
Je kijkt vanuit Brabants Vaarwater in Noord-Oostelijke richting. Dat huis staat aan het Keeten.

Het huis heb je goed. Het is overigens geen huis maar een restaurant, dat naast het watersnood museum staat. Het staat inderdaad aan het Keeten. We kijken echter niet vanuit het Brabants Vaarwater. Het schelpenbankje op de voorgrond ligt op het zuidwestelijke uiteinde van de Galgenplaat. De foto is genomen vanaf een punt ten zuiden van de galgenplaat. De kijkrichting is grotendeels noord.

De plek klopt dus niet, maar je zit er zó dicht bij, dat ik hem goed reken.
Laatst bewerkt: 20 apr 2021 18:25 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 08:27 #1275887

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Dank Wadloper!

Dan de volgende:


www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 09:18 #1275921

Grevelingenmeer Archipel?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 09:34 #1275932

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
I am Roaring schreef :
Grevelingenmeer Archipel?

Warm maar niet goed!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 09:45 #1275939

  • Fram2019
  • Fram2019's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 119
Hompelvoet aan de NO kant?
Insta: @Sailingwithfram
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 09:48 #1275941

Grevelingen Ossehoek?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 09:59 #1275950

Ossehoek dan? Zuidoostelijke punt
Laatst bewerkt: 21 apr 2021 10:00 door I am Roaring.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 10:43 #1275969

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Ik zie nog geen goed antwoord!

@I am roaring: de spelregels schrijven voor dat je 1 maal per 24 uur mag raden, ténzij er een hint wordt gegeven. ;)
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 11:34 #1275994

excuses.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 12:13 #1276007

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9076
I am Roaring schreef :
excuses.

Niet nodig, de hint was "warm maar niet goed"
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 13:07 #1276028

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Laat ik dan maar eens gokken op het haventje van de Stampersplaat
Laatst bewerkt: 21 apr 2021 13:08 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 13:39 #1276040

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
La Mavare schreef :
I am Roaring schreef :
excuses.

Niet nodig, de hint was "warm maar niet goed"

Sowieso zijn excuses niet nodig en de gedachtengangen van La Mavare kan ik wel volgen!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 13:40 #1276041

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Wadloper schreef :
Laat ik dan maar eens gokken op het haventje van de Stampersplaat

Kom Wadloper, dat is voor jou toch geen gok? Gewoon het goede antwoord!

Meestal is het hier flink drukker, maar vroeg in het jaar geniet ik van de rust! Jouw beurt weer Wadloper!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 17:39 #1276114

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Kendu schreef :
Kom Wadloper, dat is voor jou toch geen gok? Gewoon het goede antwoord!

Nou, eerlijk gezegd kom ik maar zelden op de Grevelingen. De trek van het getijdenwater is meestal sterker.

De volgende:

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 17:51 #1276120

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Vaak op Grevelingen of niet, maar hier kijken we toch naar Ouddorp...
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 18:25 #1276133

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Kendu schreef :
Vaak op Grevelingen of niet, maar hier kijken we toch naar Ouddorp...

We waren niet met boot gekomen, deze keer.
Het haventje in de verte is inderdaad de haven van Ouddorp.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 6.153 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl