Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 21 apr 2021 18:33 #1276135

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Onmiskenbaar!

Waar lig ik hier in de schemering?


www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 apr 2021 07:09 #1276271

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Kendu schreef :
Onmiskenbaar!

Waar lig ik hier in de schemering?

Aan de wachtsteiger bij de haveningang van Brouwershaven?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 apr 2021 07:31 #1276277

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Wadloper schreef :

Aan de wachtsteiger bij de haveningang van Brouwershaven?

Ik snap dat je dat er in ziet inderdaad! Maar het is niet juist.
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 apr 2021 07:36 #1276281

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Kendu schreef :
Wadloper schreef :

Aan de wachtsteiger bij de haveningang van Brouwershaven?

Ik snap dat je dat er in ziet inderdaad! Maar het is niet juist.

Dat dacht ik al. Dat groene licht is (neem ik aan) een havenlicht, dat voor Brouwershaven net aan de verkeerde kant zit. Maar die hoge wal deed me onstuitbaar aan Brouwershaven denken.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 apr 2021 08:19 #1276303

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Wadloper schreef :

Dat groene licht is (neem ik aan) een havenlicht

Geen hint, maar in zijn algemeenheid geldt: pas op met aannames!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 apr 2021 08:25 #1276308

  • JB1280
  • JB1280's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 115
Veerse Meer, het haventje van Geersdijk
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 apr 2021 08:32 #1276313

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
JB1280 schreef :
Veerse Meer, het haventje van Geersdijk

Zeker! Jouw beurt!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 apr 2021 08:44 #1276326

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Wat ik voor een havenlicht aanzag was dus gewoon een groen lichtton.. Van die dingen!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 apr 2021 11:59 #1276408

  • JB1280
  • JB1280's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 115
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 apr 2021 08:01 #1276657

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
Niemand lijkt een idee te hebben JB1280. Het is tijd voor een hint, zou ik zeggen..
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 apr 2021 09:02 #1276680

  • JB1280
  • JB1280's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 115
Het is inderdaad erg stil. Het zoete vaarwater waaraan dit haventje ligt is slechts via 1 sluis bereikbaar, toch is het plaatselijk 45 mtr diep...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 apr 2021 09:25 #1276687

Van Ewijcksluis
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 apr 2021 10:24 #1276701

  • JB1280
  • JB1280's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 115
de grebbe schreef :
Van Ewijcksluis

Nee, daar is het niet, dat is te noordelijk.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 apr 2021 21:09 #1276842

  • Fram2019
  • Fram2019's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 119
Nieuwe meer?

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Insta: @Sailingwithfram
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 apr 2021 06:23 #1276863

  • JB1280
  • JB1280's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 115
Fram2019 schreef :
Nieuwe meer?

Gepost met de officiële Zeilersforum-app

Nee, ook daar niet.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 apr 2021 06:33 #1277127

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
JB1280 schreef :
Fram2019 schreef :
Nieuwe meer?

Gepost met de officiële Zeilersforum-app

Nee, ook daar niet.

Er is zo goed als 24-uur verlopen sinds je laatse pots in deze draad, JB1280. Als de stilte langer aanhoudt mag iemand een nieuwe plaat plaatsen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 apr 2021 09:54 #1277204

  • JB1280
  • JB1280's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 115
Het ligt niet aan een meer, maar aan een plas.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 apr 2021 10:05 #1277207

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
JB1280 schreef :
Het ligt niet aan een meer, maar aan een plas.

Een plas? Dan is het misschien goed als je het verschil tussen een meer en een plas definieert. Want ik zie vrij aanzienlijke kajuitboten op je foto. Het begrip 'plas' associeer ik wat meer met open zeilboten en kleine kajuitbootjes.

Het doel van dit spelletje lijkt me trouwens niet om mensen zo lang mogelijk te laten zoeken naar een naald in een hooiberg. De van Ewijcksluis (Amstelmeer) is te noordelijk. Op het antwoord van Fram (Nieuwe Meer) zou een soortgelijk antwoord gepast zijn. Dat verkleint het zoekgebied en houdt de voortgang erin.
Dat de vaste deelnemers aan dit spelletje er tot nu toe weinig mee kunnen is wel aangetoond, dus dat gegeven eindeloos oprekken is niet nodig.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 apr 2021 10:19 #1277210

  • JB1280
  • JB1280's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 115
Prima, WSV de spiegel, Nederhorst den Berg, aan de Spiegelplas. Hij is vrij voor volgende..
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 apr 2021 10:32 #1277214

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9076
een nieuwe dan maar


instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 apr 2021 10:48 #1277223

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
La Mavare schreef :
een nieuwe dan maar

Hij is fyn, Arjaan. Maar te doorzichtig.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 apr 2021 10:49 #1277224

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30067
JB1280 schreef :
Prima, WSV de spiegel, Nederhorst den Berg, aan de Spiegelplas. Hij is vrij voor volgende..

Een beetje kritiek betekent natuurlijk niet dat je dan maar meteen de handdoek in de ring moet gooien. Je bent toch niet beledigd, hoop ik?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 apr 2021 12:55 #1277266

WSV de spiegel, Nederhorst den Berg, aan de Spiegelplas?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 apr 2021 17:57 #1277373

  • La Mavare
  • La Mavare's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9076
Plaag je de ene Hans, krijg je de andere. Goed dus.
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries
Contact graag via email of bellen, zie website.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 apr 2021 18:02 #1277375

:-)
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 6.295 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl