Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 11 juni 2021 09:36 #1294347

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Ton Mitz schreef :
Pampushaven, inderdaad.
Eerder gezet, zou kunnen, ik maak foto's met 3 verschillende apparaten
Weet ook niet meer precies wat ik gezet heb ondertussen

Een probleem waar ik ook steeds vaker tegenaan loop. :laugh:
Wadloper heeft waarschijnlijk een hele database met gebruikte foto's. Die overkomt zoiets niet... ;)
Roald

Never follow a Southerly!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 juni 2021 11:16 #1294372

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
Eclips schreef :
Ton Mitz schreef :
Pampushaven, inderdaad.
Eerder gezet, zou kunnen, ik maak foto's met 3 verschillende apparaten
Weet ook niet meer precies wat ik gezet heb ondertussen

Een probleem waar ik ook steeds vaker tegenaan loop. :laugh:
Wadloper heeft waarschijnlijk een hele database met gebruikte foto's. Die overkomt zoiets niet... ;)

Het is maar wat je een database noemt..
Ik upload foto's naar mijn rommelhoekje bij mijn provider en geef in ZF een link naar die plek.

Ik sla die ZF-plaatjes daar steeds op dezlfde manier op met gebruikmaking van het nummer dat de camera eraan gegeven heeft. Upload ik een foto die al in het rommelhoekje staat, dan vraagt het systeem of ie de bestaande moet vervangen door de nieuwe. Als die vraag komt, weet ik dat de foto al eerder gebruikt is.

Laatst bewerkt: 11 juni 2021 11:17 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 juni 2021 11:38 #1294378

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Bij Paal. De geul naar de haven.
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 juni 2021 11:51 #1294384

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
Kendu schreef :
Bij Paal. De geul naar de haven.

Exact.
Wel eens geweest?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 juni 2021 11:57 #1294390

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Wadloper schreef :
Exact.
Wel eens geweest?

Zeker. Niet met de Kendu maar wel met mijn vorige schip (Dartsailer 30). Droogvallend op de kiel aan de hoge steiger aan bakboord.

Deze zal ook wel gauw tot herkenning leiden:


www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 juni 2021 15:19 #1294442

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Middelharnis in de kom voor de VVV?
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 juni 2021 15:35 #1294446

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Anjo schreef :
Middelharnis in de kom voor de VVV?

Nee dat is niet goed…
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 juni 2021 16:27 #1294463

  • perry2
  • perry2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1093
Kendu schreef :
Deze zal ook wel gauw tot herkenning leiden:

Oude Tonge
Laatst bewerkt: 11 juni 2021 16:27 door perry2.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 juni 2021 16:31 #1294465

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
perry2 schreef :

Oude Tonge

Zo is het. Jouw beurt!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 11 juni 2021 16:34 #1294466

  • perry2
  • perry2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1093
Kendu schreef :
perry2 schreef :

Oude Tonge

Zo is het. Jouw beurt!

Kon haast niet missen. In januari postte ik in deze draad deze haven, en meen dat jij die toen hebt geraden :)
De nieuwe plaat: waar varen we hier?

Laatst bewerkt: 11 juni 2021 17:09 door perry2.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 12 juni 2021 11:02 #1294621

  • perry2
  • perry2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1093
Hint: hieronder een kabel (afstand) verder
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 12 juni 2021 12:10 #1294628

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30050
Gokje: Nieuwe Meer (met de haven van W.V. De Koenen)?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 12 juni 2021 15:15 #1294660

  • perry2
  • perry2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1093
Wadloper schreef :
Gokje: Nieuwe Meer (met de haven van W.V. De Koenen)?

Nope. De auto’s blijven dichter bij eigen land. Er is mij vertelt dat ze hier jaarlijks een paar dagen komen.

Perry
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 12 juni 2021 15:27 #1294664

  • killroy
  • killroy's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 379
Loosdrecht? 1e plas.

Frank
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 12 juni 2021 16:21 #1294673

  • perry2
  • perry2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1093
killroy schreef :
Loosdrecht? 1e plas.

Nee, helaas. Het ligt een heel stuk dichter bij hierboven gehinte de grens.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 12 juni 2021 17:30 #1294679

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Maasplassen?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 12 juni 2021 18:56 #1294694

  • perry2
  • perry2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1093
Albert 45 schreef :
Maasplassen?
Ik reken hem goed. Een bonus als je het iets specifieker kunt aangeven.
(Ga je met Zeebeest zover het binnenland in?)

Hier is het nog net iets later en verraad de achtergrond iets meer:
Laatst bewerkt: 12 juni 2021 18:58 door perry2.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 12 juni 2021 20:53 #1294724

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Nee, Zeebeest vaart liever niet met gestreken mast, maar mijn broer woont in Bergen aan de Limburgse Maas. Ben daar aan het toeren geweest en jouw posting kwam me redelijk vertrouwd voor.

De nieuwe.

Krijg hem er niet op.
Hij is vrij voor de liefhebber.
Laatst bewerkt: 12 juni 2021 21:03 door Albert 45.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 juni 2021 09:38 #1294824

  • TimS
  • TimS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 482
Dan grijp ik mijn kans om er weer eens een zandplaat tegenaan te gooien :cheer:

Waar staat de Take 2 hier?


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 juni 2021 09:56 #1294827

Bij de dam Holwerd Ameland?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 13 juni 2021 12:25 #1294855

  • TimS
  • TimS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 482
Nee, daar is het niet.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 juni 2021 06:26 #1295064

  • TimS
  • TimS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 482
Ander perspectiefje van dezelfde plek als hint dan maar:


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 juni 2021 07:13 #1295088

Siegewal
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 juni 2021 07:26 #1295095

  • TimS
  • TimS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 482
Nope, daar is het ook niet.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 14 juni 2021 08:28 #1295126

  • Eclips
  • Eclips's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7194
Zuidzijde Engelsmanplaat / Peasensrede.
Roald

Never follow a Southerly!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 6.430 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl