dank je ik had ze al
Bij de TIntIn staan ze ook de pagina
Ben nu bezig met het alarmcircuit te ontrafelen..
Ga ik toch maar aansluiten, al heeft dat niet heel veel echte nut, want je hoort het ook, als je het niet hoort dan zie je het.
Maar is wel beter om het werkend te hebben.
Motortje loopt weer top. het enigste dipje dit seizoen
en heb een schemaatje
Alleen de alarm unit 13. snap ik niet zo
, ik heb daar een schakelaar zitten........lijkt mij gewoon een 2 polige schakelaar..dat is wat er nu zit , ze noemen het in het schema een alarm unit met 4 aansluitingen.
geen idee wat het echt moet zijn, behalve dan de benaming alarm unit.
hangt allemaal wat los bij mij, zijn ze wel mee bezig geweest, alleen de stopknap is aangesloten op de 2 zwarte draden en werkt.
ik heb 2 lampjes liggen en een een zoemer zitten. aansluiten is niet zo veel werk, moet het alleen verfraaien en verbeteren.
hoe het moet werken , geen idee..
maar zonder die unite maak ik het wel zo
te heet zal de zoemer wel werken icm oranje lampje. ,, rood lampje van oliedruk lampje wat aan gaat als de motor draait en vrijs nel weer door de olie druk uit gaat..en dat is al voldoende ...
De laadspoel gebruik ik niet.....ivm LIFEPO4, maar is ook niet nodig zo te zien in het schema voor het alarmcircuit
ik zou er zelf ook wat van kunnen maken zo op mijn eigen manier
keuze lampje rood of zoemer of beide tegelijk......oliedruk lampje wat rood gaat branden bij starten en uit gaat als er druk is.
dan heb je het wel gehad. ben best benieuwd hoe het echt hoort te werken.