|
Welkom,
Gasten
|
Onderwerp: Kruisen TSS richting Lowestoft
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 16:56 #496859
|
|
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 16:58 #496861
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 17:03 #496863
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 18:11 #496892
|
|
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 18:28 #496904
|
|
Timo
Compromis 888 'il Cigno' |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 18:35 #496907
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 18:57 #496919
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:01 #496920
|
|
Timo
Compromis 888 'il Cigno' |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:04 #496921
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:08 #496923
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:10 #496924
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:35 #496938
|
|
Groet,
Zonsnel zeilen is een manier van leven |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:39 #496940
|
|
Het kan altijd nog hagelen...
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:39 #496941
|
|
Het kan altijd nog hagelen...
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:41 #496942
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:44 #496944
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:47 #496945
|
|
Het kan altijd nog hagelen...
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:50 #496947
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:51 #496948
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:52 #496949
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:54 #496951
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:56 #496953
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 19:58 #496954
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 20:01 #496956
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 20:08 #496959
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |








