|
Welkom,
Gasten
|
Onderwerp: Kruisen TSS richting Lowestoft
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 20:19 #496962
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 20:21 #496963
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 20:27 #496965
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 20:40 #496970
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 20:40 #496971
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 20:47 #496972
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 20:49 #496973
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 20:54 #496974
|
|
Iedereen heeft dezelfde wind, maar niet dezelfde zeilen
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 20:57 #496976
|
|
Timo
Compromis 888 'il Cigno' |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 21:02 #496978
|
|
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 21:09 #496980
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 21:15 #496983
|
|
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself.. |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 21:15 #496984
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 21:20 #496986
|
|
Alweer 5 jaar en 10 mmaanden lid, de Rev is een gepasseerd station, daarom heb ik Faran gevraagd om mijn eigennaam als scherm naam te gebruiken.
Rob Bosman was dus Rev. SV Second Chance de bouw van onze eigen hout epoxy catamaran, 12 m x 6m |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 21:36 #496989
|
|
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries Contact graag via email of bellen, zie website. |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 21:50 #496991
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 21:59 #496995
|
|
instructeur zeezeilen en kielboot
les op eigen schip, deliveries Contact graag via email of bellen, zie website. |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 22:10 #496998
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 22:12 #496999
|
|
Timo
Compromis 888 'il Cigno' |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 18 mrt 2014 22:17 #497000
|
|
Timo
Compromis 888 'il Cigno' |
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 19 mrt 2014 04:59 #497013
|
|
Na een periode van stilte ben ik er weer...!
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 19 mrt 2014 06:02 #497024
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 19 mrt 2014 06:13 #497028
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 19 mrt 2014 06:56 #497038
|
|
|
Re: Kruisen TSS richting Lowestoft 19 mrt 2014 07:12 #497044
|
|
Steef
Bavaria 370 caribic "Sea Force One". A gentleman never sails upwind! |











