Bedankt voor de fijne tips, ik waardeer dat altijd erg.
Ik probeer altijd logisch te beredeneren maar ik zie nog wel eens dingen over het hoofd.
Dit is allemaal 12v spul, ik heb wel een walstroom aansluiting maar die is voor de lader.
Ik heb vanavond nog even een paar kabels getrokken, en een idee wat ik had uitgeprobeerd.
Naast mijn schakelpaneeltje zit/zat een 12v outlet, die eruit gehaald en dat gat kwam mooi overeen met de schakelaar die ik had gekocht, een mooi compact ding, maar toch 100A kunnen verdragen.
Daarboven komt een accumonitor, en nog een aantal usb outlets.
Het volledige houten paneel waar dit alles in zit gemonteerd, gaat nog mee naar huis want dat schilder ik in ral 9001.
Zo was het:
De 12v aansluiting vervangen voor een schakelaar:
De kastjes waar ik het eerder over had:
Die komen hier in de buurt:
Lekker hapje eten tussendoor:
Na het eten ook de rodkicker weer voorzien van een nieuwe gasveer, deze keer 900nm, dat is wat mij betreft de perfecte kracht, ben daar helemaal blij mee. Dus mocht iemand ook zo'n ding op zijn Marieholm 26 willen, dan weet je het een beetje.
De 600 is te slap, bij de 1200 buigt je giek door, en 900 is precies goed.
Die kan je gewoon los bestellen op maat, als je een paar posts terug leest, kan je lezen waarop je kunt zoeken.
Nu aan koud drankje en paracetamol.