Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 23 jan 2016 22:27 #699538

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Rikken schreef :
De heren zitten waarschijnlijk aan de avondboterham. Sausjes en drogende badkleding passen minder bij het ontbijt. Zij zitten in de schaduw van de buiskap we kijkend is naar het oosten. De stijger van een sluis ligt naast ons. Verderop binnenschepen aan grote palen. We liggen dus ten oosten van het object. Aangezien stegman warm was zeg ik dus ten oosten van sluis Driel

Inderdaad! Jouw beurt!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 12:05 #699621

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842

Waar zijn we hier aan het werk? Zoals u ziet ligt de ponton vast aan de wal. Dus deze keer niet alleen de naam van het water, maar ook de lokatie waar we liggen.

Edit; Deze keer niet te makkelijk Stegman?
Laatst bewerkt: 24 jan 2016 13:51 door Rikken.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 14:13 #699647

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Ketelmeer, vlak voor de IJsselmond aan de zijde van het IJsseloog, maar dan richting Kampen. Bij de zandzuigers.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 14:33 #699664

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
fout.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 17:29 #699730

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
In zes uur tijd maar één gokje, en dat op een mistige zondagmiddag midden in de winter..... Zelfs Stegman heeft blijkbaar geen enkel idee. :P
Goed, een hint; dit is hetzelfde plekje, alleen nu vanuit het duwbootje.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 17:41 #699736

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
belterwijde

je kijkt op de eerste foto zuid-oost?
links de blauwe hand?

Gr Rob
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 18:01 #699749

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Kijkrichting is goed, water niet. Ook niet in die buurt trouwens.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 18:26 #699758

  • Faran
  • Faran's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 14868
Aanleg nieuwe haven Harderwijk?
Jeanneau Sun Odyssey 37

Gecertificeerd werkloos
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 18:28 #699759

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Nee.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 19:46 #699800

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Is ie zo moeilijk? Hint: Faran zit tot nu toe het dichtst bij. Het is op de foto winter. In de zomer is het hier veel drukker en niet alleen met recreatievaart!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 19:52 #699802

Bij de hollandse brug?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 19:59 #699805

  • Zeewinde
  • Zeewinde's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6103
Zeewolde?

Vinni
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 20:28 #699813

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Beide niet goed, wel de goede regio.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 20:31 #699815

  • H4O
  • H4O's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 698
Bij Hollandse brug?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 20:37 #699821

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Was al gezegd.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 jan 2016 20:41 #699822

  • H4O
  • H4O's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 698
Excuus, had tabblad te lang open staan.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 jan 2016 08:54 #699894

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842

Nog een keer dezelfde plek, nu alleen met iets meer referentie in de achtergrond. Valt me wel een beetje van jullie tegen, ik weet heel zeker dat een heleboel forumleden hier regelmatig langs komen :P
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 jan 2016 09:14 #699896

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Baai voor Lemmer?

Zeg maar thv Friese Hoek?
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 jan 2016 09:16 #699899

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
zie ik op de achtergrond het stoomgemaaltje van Nijkerk?
Dan zou het t Nijkerkernauw bewesten de Arkervaart zijn.
Laatst bewerkt: 25 jan 2016 09:19 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 jan 2016 09:29 #699903

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
We komen al meer in de buurt, Vlieter althans, maar we zijn er nog niet.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 jan 2016 09:57 #699908

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
het nuldernauw dan?
daar waren ze aan het werk
TON
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 jan 2016 10:10 #699911

  • Rikken
  • Rikken's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2842
Het nuldernauw is groot Ton, kun je wat specifieker zijn?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 jan 2016 10:31 #699914

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
Rikken schreef :
Het nuldernauw is groot Ton, kun je wat specifieker zijn?

In de buurt van strandpaviljoen 'De Jutter'(haventje 'De Kaar'), pakweg 1,5 km ten O van de brug waarover de N301 loopt.
Laatst bewerkt: 25 jan 2016 10:33 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 jan 2016 10:37 #699915

Zeg Lodewijk, jij heet toch Hans en geen Ton :-).
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 jan 2016 10:52 #699919

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30053
It Paradyske schreef :
Zeg Lodewijk, jij heet toch Hans en geen Ton :-).

Nee, maar dit is er eentje volgens de methode Rikken.

Laten we eerst maar eens kijken of het klopt. Daarna heeft Ton zijn kans weer.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 4.004 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl