Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 11:46 #706328

Leuk! Mag dat wachten tot vanavond? Moet m'n foto's even doorspitten.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 11:46 #706329

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Anjo schreef :
Nou, dan zal ik even helpen herinneren dat jij nou moet plaatsen Evaluationcopy. ;)

Laten we even vaststellen dat hier niks moet.

maar het is natuurlijk wel fijn als Evaluation Copy:
1. Een nieuwe foto plaatst, of;
2. Laat weten wanneer hij dat gaat doen, of;
3. Laat weten dat hij geheel van het plaatsen afziet.

Dit om te voorkomen dat jongens als Anjo al te lang in onzekerheid verkeren, c.q. dat hen de mogelijk om zèlf weer wat nieuws te plaatsen te lang wordt onthouden.

Met onzekerheid kan men in ZF nog altijd slecht leven, namelijk..

Edit: EC heeft al laten weten dat het allemaal best goed komt. We kunnen weer doorgaan met ademhalen, jongens.
Laatst bewerkt: 16 feb 2016 12:58 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 16:26 #706362

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Je kent me Hans, NOTOIR ongeduldig...... :P

Maar EC had aangegeven dat t draadje eigenlijk langs hem heen gegaan was, dus ik denk.....zal 'm even op t juiste spoor zetten :)
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 17:28 #706378

  • JeePee
  • JeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7592
lodewijk stegman schreef :

Edit: EC heeft al laten weten dat het allemaal best goed komt. We kunnen weer doorgaan met ademhalen, jongens.

Wat heet rustig ademhalen, ik zit hier een partij te puffen, mam man, met zweet in m'n, nou ja verzin het zelf maar.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 18:10 #706399

Ik geloof dat dit m'n eerste toevoeging is aan dit topic dus vergeef me als het te makkelijk danwel moeilijk is (of al 10x voorbij gekomen)

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 18:18 #706400

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6477
kanaal door wacheren
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 18:20 #706401

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Ringvaart Haarlemmermeer?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 18:21 #706403

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Kanaal Goes
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 18:24 #706405

Kendu schreef :
Kanaal Goes

Bingo!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 18:38 #706411

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Mooi! Dan is mijn vraag: waar vaart mijn jongste hier?

www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Laatst bewerkt: 16 feb 2016 18:39 door Kendu.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 19:07 #706416

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Kendu schreef :
Mooi! Dan is mijn vraag: waar vaart mijn jongste hier?

Bestond vroeger het havenhoofd van Middelharnis niet uit palen?
Laatst bewerkt: 16 feb 2016 19:07 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 19:15 #706417

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
lodewijk stegman schreef :

Bestond vroeger het havenhoofd van Middelharnis niet uit palen?

Dat zou zo maar kunnen....
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 19:21 #706419

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Kendu schreef :
lodewijk stegman schreef :

Bestond vroeger het havenhoofd van Middelharnis niet uit palen?

Dat zou zo maar kunnen....

Kennelijk moet de vraag wat concreter gesteld worden: toont de foto op de achtergrond een deel van de havenmond van Middelharnis in een ietwat grijs verleden?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 19:24 #706422

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
lodewijk stegman schreef :

Kennelijk moet de vraag wat concreter gesteld worden: toont de foto op de achtergrond een deel van de havenmond van Middelharnis in een ietwat grijs verleden?

Nee...
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 19:32 #706423

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30054
Kendu schreef :
lodewijk stegman schreef :

Kennelijk moet de vraag wat concreter gesteld worden: toont de foto op de achtergrond een deel van de havenmond van Middelharnis in een ietwat grijs verleden?

Nee...

En dat grijze verleden?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 19:38 #706424

  • PvO
  • PvO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5773
lodewijk stegman schreef :
Kendu schreef :
lodewijk stegman schreef :

Kennelijk moet de vraag wat concreter gesteld worden: toont de foto op de achtergrond een deel van de havenmond van Middelharnis in een ietwat grijs verleden?

Nee...

En dat grijze verleden?

Stegman waar is je beroemde manier van deduceren gebleven?
Dit lijkt meer op 'Cold Reading' ;)
Iedereen heeft dezelfde wind, maar niet dezelfde zeilen
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 19:42 #706425

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Voor de duidelijkheid:

Het is niet Middelharnis en een foto is per definitie in het verleden :silly:
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 20:45 #706439

  • BarendV
  • BarendV's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 382
het is zout water en denk aan de keten ter hoogte van Ouwerkerk
Laatst bewerkt: 16 feb 2016 20:45 door BarendV.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 22:16 #706456

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
BarendV schreef :
het is zout water en denk aan de keten ter hoogte van Ouwerkerk

Nee hoor....
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 feb 2016 22:36 #706459

  • KoertM
  • KoertM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 959
Zandkreek, dicht bij de sluis.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 feb 2016 05:54 #706480

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
KoertM schreef :
Zandkreek, dicht bij de sluis.

Jazeker! Jij bent!
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Re:Waar varen we langs?????? 17 feb 2016 06:07 #706482

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32545
Jutter schreef :
Bij die foto voel ik weer de Dazen beten.

De volgende.


De Gallant van Hendrik.... :silly:
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 feb 2016 07:58 #706490

  • KoertM
  • KoertM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 959
Kendu schreef :
KoertM schreef :
Zandkreek, dicht bij de sluis.

Jazeker! Jij bent!

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 feb 2016 08:19 #706497

Noordzijde Brabants vaarwater, kijkend richting Kats
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 feb 2016 09:41 #706524

  • KoertM
  • KoertM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 959
Sturgeon22 schreef :
Noordzijde Brabants vaarwater, kijkend richting Kats

Nee is niet goed.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.986 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl