Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 22 dec 2023 10:32 #1530003

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Mis. En vrij koud.
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 dec 2023 10:38 #1530004

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
Randmeren dan maar?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 dec 2023 10:53 #1530009

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Lijkt me ook. Maar waar?
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 dec 2023 11:17 #1530020

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6810
Die paaltjes/bolders doen mij denken aan een eiland in het Wolderwijd. Knarland?
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 dec 2023 11:24 #1530022

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Palomine schreef :
Die paaltjes/bolders doen mij denken aan een eiland in het Wolderwijd. Knarland?
Ja daar is het!
Jouw beurt.
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 dec 2023 11:51 #1530037

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6810
De volgende:


Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 dec 2023 19:36 #1530135

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6810
Niemand? Iedereen druk met kerstinkopen?
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 dec 2023 19:51 #1530137

  • daan1508
  • daan1508's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1652
Harlingen bij de Koningsbrug?
Stevenaak "Maria", 1879 (Kromhout 6LS)
Omgebouwde Juniorvlet "Kikker" met zijzwaarden
ex: Victoire 22 "Penny Lane" (Honda 5pk 4takt), Leisure 23SL "Maggie Mae" (VP MD5A/110S, was MB2A/50S)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 22 dec 2023 20:04 #1530138

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6810
daan1508 schreef :
Harlingen bij de Koningsbrug?

Neen, helaas.
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 dec 2023 18:15 #1530328

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6810
Is de fut eruit jongens?

Een hint dan maar? Het is een remmingswerkje in Noord Brabant, nog net.
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 dec 2023 18:23 #1530332

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Palomine schreef :
Is de fut eruit jongens?

Een hint dan maar? Het is een remmingswerkje in Noord Brabant, nog net.

Ja, nu geef je 'm eigenlijk in één keer helemaal weg.

Bergen op Zoom, burgemeester Peterssluis.
Laatst bewerkt: 23 dec 2023 18:24 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 dec 2023 18:24 #1530335

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6810
Wadloper schreef :
Ja, nu geef je 'm eigenlijk in één keer helemaal weg.

Je klinkt wel erg overtuigd. Toch is het niet goed.
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 dec 2023 18:32 #1530340

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Palomine schreef :
Wadloper schreef :
Ja, nu geef je 'm eigenlijk in één keer helemaal weg.

Je klinkt wel erg overtuigd. Toch is het niet goed.

Inderdaad. Maar het lijkt er wel een beetje op:

www.google.nl/maps/@51.507482,...384!8i8192?entry=ttu
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 dec 2023 18:37 #1530343

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6810
Wadloper schreef :
Inderdaad. Maar het lijkt er wel een beetje op:

www.google.nl/maps/@51.507482,...384!8i8192?entry=ttu

Een beetje inderdaad. Het is ongeveer net zo dicht bij jouw thuishaven als Bergen op Zoom. Kijk eens aan, nog een hint.
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 dec 2023 18:43 #1530346

  • perry2
  • perry2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1093
Palomine schreef :
Wadloper schreef :
Inderdaad. Maar het lijkt er wel een beetje op:

www.google.nl/maps/@51.507482,...384!8i8192?entry=ttu

Een beetje inderdaad. Het is ongeveer net zo dicht bij jouw thuishaven als Bergen op Zoom. Kijk eens aan, nog een hint.

Voor het sluisje bij Heijningen in de Dintel? (Manderssluis volgens de kaart).

Perry
Laatst bewerkt: 23 dec 2023 18:46 door perry2. Reden: Naam sluis toegevoegd
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 dec 2023 18:49 #1530348

  • Palomine
  • Palomine's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6810
perry2 schreef :
Voor het sluisje bij Heijningen in de Dintel?

Perry

Bingo. Voor de Manderssluis die eigenlijk altijd open staat, behalve als de blauwalg opkomt. We waren aan boord van Mara voor een rondje Zeeland, bijna thuis maar moesten een nachtje aan het remmingswerk liggen om het laatste mijltje de volgende ochtend naar de haven te varen.
Not all who wander are lost
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 23 dec 2023 21:22 #1530390

  • perry2
  • perry2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1093
Ik vond het door je hint. Nooit daar geweest, wel voorbijgevaren of gereden.

De volgende is gemakkelijk?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 dec 2023 20:49 #1530621

  • perry2
  • perry2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1093
Een hint:

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 dec 2023 20:55 #1530622

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5463
Nieuwpoort
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 dec 2023 21:04 #1530625

  • perry2
  • perry2's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1093
JB-NL schreef :
Nieuwpoort

Ja, dat is hem. Geen idee waarom die daar geplaatst zijn, maar ze vallen op.


Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 24 dec 2023 21:15 #1530627

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5463
Ja, jou vielen ze op ..
;)

Geef m even door, zo niets bij de hand

Wieowie?

Fijne dagen alvast allemaal
JB
Discussie gesloten.

Re:Waar varen we langs?????? 24 dec 2023 22:09 #1530631

  • paul cr
  • paul cr's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 742



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Discussie gesloten.

Re:Waar varen we langs?????? 24 dec 2023 22:15 #1530632

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Markermeer, met aan stuurboord vooruit Volendam en ver weg vooruit een stukje Marken?
Corsair 24
Laatst bewerkt: 24 dec 2023 22:15 door triXXS.
Discussie gesloten.

Re:Waar varen we langs?????? 24 dec 2023 23:50 #1530641

  • paul cr
  • paul cr's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 742
Nee, het is op ander water.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 00:36 #1530642

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32547
Lauwersmeer?

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.264 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl