Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re:Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 04:28 #1530644

  • paul cr
  • paul cr's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 742
Nee, er ligt nog een sluis tussen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 11:17 #1530703

  • Calidris
  • Calidris's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 32547
Vlakte van Oosterbierum, ongeveer naast het Statenhoofd?
Ongevraagd advizeur
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 11:37 #1530707

  • paul cr
  • paul cr's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 742
Nee, meer west. We zeilden met 2 mooie spi rakken van Harlingen naar Den Helder. Kustlijn lijkt me toch duidelijk herkenbaar.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 11:49 #1530708

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5463
Oostkaap bij texel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 12:01 #1530712

  • paul cr
  • paul cr's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 742
Ja, daar moet het ongeveer geweest zijn. Jij was toen trouwens hooguit 37 voet van mij verwijderd.
Heb je nu wel een nieuwe plaat?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 13:26 #1530716

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5463
paul cr schreef :
Ja, daar moet het ongeveer geweest zijn. Jij was toen trouwens hooguit 37 voet van mij verwijderd.
Heb je nu wel een nieuwe plaat?

Haha Paul? Toen je trimles kreeg van Peter?
Leuk ja, denk dat we wel dichter bij elkaar zeilden..
En dat was waar die ander zo'n 2Nm achter ons bleef.

Leuke tocht was dat.
Ik ga op zoek.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 13:49 #1530720

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5463


Waar vaart Paul hier op de foto?

JB
Discussie gesloten.

Re:Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 14:17 #1530722

  • Eddy K
  • Eddy K's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1033
Heeg???
Huitema zeeschouw 9,3m Aalsmeer
Discussie gesloten.

Re:Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 14:21 #1530723

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5463
Eddy K schreef :
Heeg???

Heeg in de Herfst als al het riet gekapt is?
t zou wel even ver van de Noordpool kunnen liggen..

Je kunt t ook Paul vragen ;)

JB
Discussie gesloten.

Re:Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 14:33 #1530725

  • paul cr
  • paul cr's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 742
Heeg is m’n thuiswater en dat herken ik hier niet. Het moet op de etappe ná de blauwe hap geweest zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Discussie gesloten.

Re:Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 14:51 #1530729

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5463
paul cr schreef :
Heeg is m’n thuiswater en dat herken ik hier niet. Het moet op de etappe ná de blauwe hap geweest zijn.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

dat van die blauwe hap, maar waar zeilen we dan?

JB
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 17:16 #1530738

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
Vlissingen
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 18:48 #1530742

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5463
alegria schreef :
Vlissingen
Nee zeker geen Vlissingen
Verkeerde provincie

JB
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 20:15 #1530743

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Gezien wat jullie al verklapt hebben, denk ik dat je in het Malzwin zit, met Den Helder achter je.
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 20:56 #1530748

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5463
@Paul, kun jij het nog herinneren?
Ja is correct, thv de lange Jaap- Huisduinen.

JB

Oeps Malzwin is natuurlijk oost van de blauwe hap
Deze is dus west van den Helder
Laatst bewerkt: 25 dec 2023 20:57 door JB-NL.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 21:01 #1530753

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Correct? ikke niet hoor. Het Malzwin is de andere kant op. Trouwens, als ik nog eens goed kijk had dan de zon in het noorden moeten staan...

O ik zie dat je het ook hebt gemerkt. Tja. Wat nu? Plaats nog maar een nieuwe foto misschien?
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 21:21 #1530756

  • JB-NL
  • JB-NL's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 5463
triXXS schreef :
Correct? ikke niet hoor. Het Malzwin is de andere kant op. Trouwens, als ik nog eens goed kijk had dan de zon in het noorden moeten staan...

O ik zie dat je het ook hebt gemerkt. Tja. Wat nu? Plaats nog maar een nieuwe foto misschien?

Ga je gang
Met al dat kerst eten niet helemaal helder meer ;)
Dit was de dag na de blauwe hap, opweg naar Scheveningen.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 21:41 #1530757

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
JB-NL schreef :
Ga je gang
Met al dat kerst eten niet helemaal helder meer ;)
Ehm nee, dat gold voor mij ook.
Vooruit, hier nog een plaatje dan. Beetje stemmig, voor Kerst. En niet te moeilijk.

Corsair 24
Laatst bewerkt: 25 dec 2023 22:08 door triXXS.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 23:07 #1530775

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Den Oever?
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 dec 2023 23:14 #1530777

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Nee, helaas.
Corsair 24
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 dec 2023 06:53 #1530788

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
Oudeschild?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 dec 2023 08:42 #1530799

  • triXXS
  • triXXS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 905
Jazeker! Goed gezien.
De TX-8 vaart uit, maar dat teken had ik maar even weggepoetst.
Jouw beurt.
Corsair 24
Laatst bewerkt: 26 dec 2023 08:42 door triXXS.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 dec 2023 09:44 #1530811

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30057
triXXS schreef :
Jazeker! Goed gezien.
De TX-8 vaart uit, maar dat teken had ik maar even weggepoetst.
Jouw beurt.

Ik heb het even druk met wat anders. Ik geef 'm door.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 dec 2023 10:38 #1530819

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7625
nou even een snelle tussendoor dan.


Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 dec 2023 11:59 #1530844

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
Workum :)
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 7.410 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl