Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Vol synthetische motorolie in MD2B ?

Vol synthetische motorolie in MD2B ? 25 nov 2016 17:50 #787439

  • Knar
  • Knar's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2040
Jeroen-pion schreef :
......................
On topic ik geloof dat de vraag van zijn olie meer dan goed is beantwoord ;)

Dat lijkt mij ook. Uit al het voorgaande kun je afleiden dat het gebruiken van de full-synthetische olie best kan, maar dat er wel een zeker risico aan zit. TS beschikt over deze olie i.v.m. een auto die niet meer in zijn bezit is. Daarmee hoort ie naar alle waarschijnlijkheid tot het risicomijdend deel van de bevolking: "Je zal toch maar olie willen verversen en de winkels zijn dicht", of "stel er breekt een nieuwe oliecrisis uit met alle gevolgen van dien voor de olieprijs".

In zijn geval niet doen dus.

Dick
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Vol synthetische motorolie in MD2B ? 25 nov 2016 18:01 #787443

  • sy helios
  • sy helios's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 14843
mooi, dan zijn we (eindelijk) klaar na 4 pagina's

NIET DOEN DUS!!


..slotje..please
Helios is de zonnegod, Zoon van het Titanenpaar Hyperion en Theia, broer van Selene (Maan) en Eos (dageraad). Met zijn zonnewagen rijst hij bij dageraad op uit de Okeanos, rijdt langs de hemelkoepel en verdwijnt `s avonds in het westen weer in de oceaan.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Vol synthetische motorolie in MD2B ? 25 nov 2016 18:06 #787447

sy helios schreef :
mooi, dan zijn we (eindelijk) klaar na 4 pagina's

NIET DOEN DUS!!


..slotje..please

Hey hallo, open jij dan even een nieuw topic, we hebben nog 4 maanden om te vullen :woohoo: ;)
Zoek niet naar 100 dingen waarom iets niet werkt! Zoek naar 1 ding wat wel werkt .
Laatst bewerkt: 25 nov 2016 18:07 door AccountVerwijderd4.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Vol synthetische motorolie in MD2B ? 25 nov 2016 19:05 #787458

  • sy helios
  • sy helios's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 14843
@Jeroen
hoeft niet
bootje afbouwen
en varen met die hap :P

maar er komen ongetwijfeld nog genoeg nieuwe topics om op los te gaan B)
Helios is de zonnegod, Zoon van het Titanenpaar Hyperion en Theia, broer van Selene (Maan) en Eos (dageraad). Met zijn zonnewagen rijst hij bij dageraad op uit de Okeanos, rijdt langs de hemelkoepel en verdwijnt `s avonds in het westen weer in de oceaan.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Vol synthetische motorolie in MD2B ? 25 nov 2016 19:24 #787462

  • Ome Ed
  • Ome Ed's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 308
Elke discussie loopt potentieel uit de hand op het moment dat er zich deugneuzen melden, welke van mening zijn dusdanig te deugen, dat zij al deugend, kunnen bepalen wat anderen, in de ogen van de deugneuzen niet deugende participanten, wel en vooral NIET mogen schrijven.

Dit terwijl de oplossing toch zo simpel is, wie van mening is dat een topic 'klaar' is, stopt met lezen van het topic. Elke keer dat iemand post dat een topic nu wel klaar is, wordt het topic een bericht langer.

Ik heb trouwens gezeild vanmiddag, en had het Wolderwijd voor mij alleen. Het was best wel uitdagend voor een beginneling als ik.

@ BK 2 Volvo's

@ TS Niet doen. (maar dat schreef ik al eerder)
Unmündigkeit ist das Unvermögen, sich seines Verstandes ohne Leitung eines anderen zu bedienen. Selbstverschuldet ist diese Unmündigkeit, wenn die Ursache derselben nicht am Mangel des Verstandes, sondern der Entschließung und des Muthes liegt, sich seiner ohne Leitung eines anderen zu bedienen....
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Vol synthetische motorolie in MD2B ? 25 nov 2016 22:30 #787528

sy helios schreef :
@Jeroen
hoeft niet
bootje afbouwen
en varen met die hap :P

maar er komen ongetwijfeld nog genoeg nieuwe topics om op los te gaan B)

Ja goed idee ben mijn werk hier voor een opdrachtgever aan het afwerken, en volgende week weer hele week op de pion kamperen, en lekker knutselen en bouwen :) :) :)
Zoek niet naar 100 dingen waarom iets niet werkt! Zoek naar 1 ding wat wel werkt .
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Vol synthetische motorolie in MD2B ? 25 nov 2016 23:30 #787536

  • Vronsky
  • Vronsky's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 361
Te koop: ca. 4 liter Castrol GTX 5W40
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.116 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl