Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: VOLVO OCEAN RACE

VOLVO OCEAN RACE 25 feb 2015 17:57 #600343

  • koko
  • koko's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 16018
boarderbas schreef :
Ik zie een strohalm in hun westerlijke koers. Als ik de voorspelling bekijk op volodiaja dan lijkt het alsof ze nipt om een windbel heen zouden kunnen varen....

De koers van Brunel aanschouwende gaan ze daar toch wel een beetje op gokken. Ze hebben de grootste slag naar het westen gemaakt van alle boten...

...blijven duimen...

Het is nu de dood of de gladiolen lijkt het. Fingers crossed!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 25 feb 2015 18:49 #600368

koko schreef :

Het is nu de dood of de gladiolen lijkt het.

hoe heet dat boek van Fred ook weer.....
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 25 feb 2015 18:52 #600372

  • koko
  • koko's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 16018
Baasklusje schreef :
koko schreef :

Het is nu de dood of de gladiolen lijkt het.

hoe heet dat boek van Fred ook weer.....

Winnen is toeval??
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 26 feb 2015 14:34 #600586

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
winnen is er deze leg niet bij voor brunel denk ik :whistle:
ze zullen nog op moeten letten dat ze geen laatste worden
brunel gaat het dus echt moeilijk krijgen ;)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 26 feb 2015 16:27 #600614

  • onlein
  • onlein's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 126
er wacht nog het laatste stuk Auckland met weinig wind, maar of daar de inmiddels tot 70 mijl opgelopen achterstand nog goed te maken is? Ik hoop het van harte. Misschien dat de griepvirus aan boord van TBR toch teveel kracht gekost heeft.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 26 feb 2015 19:13 #600672

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Ik wordt er nu een beetje droevig van. ;)
Ze blijven maar mijlen verliezen,nu alweer bijna 90 mijl op achterstand :(
Laatst bewerkt: 26 feb 2015 19:13 door duit.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 26 feb 2015 19:15 #600674

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
kan nog alle kanten op :) :)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 26 feb 2015 19:27 #600681

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Tuurlijk....
Vooral de verkeerde :S
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 26 feb 2015 20:58 #600695

5e meer zit er niet in deze keer, etappe is 2000 mijl te lang.
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 27 feb 2015 07:54 #600780

Brunel nu samen met SCA op meer dan 100 mijl achterstand gezet.... oef
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 27 feb 2015 10:33 #600849

  • Waterblok
  • Waterblok's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5799
Ik vond filmpje birthdayboys wel grappig, dreigen met protest voor niet uitluisteren en als reactie dat de jarige tegenstander maar dagje vrij moet nemen.
Brunel is wel verdrietig idd, ook pech denk ik met keuzes
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 27 feb 2015 13:26 #600909

  • BartWNL
  • BartWNL's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 820
Brunel en SCA even buitenbeschouwing,

Het is wel weer spannend binnen de top 3 op het moment! binnen 3 mijl van elkaar
en nr 4, daar weer 6 mijl achter.

Van mij mag Mapfre nu wel eens winnen dan
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 27 feb 2015 16:25 #600943

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Brunel en SCA lopen nu erg hard in vandaag al meer dan 50 mijl goed gemaakt
Zou het dan toch......
Laatst bewerkt: 27 feb 2015 16:25 door duit.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 27 feb 2015 17:31 #600954

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
nee
Stuurman aan wal ;-)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 27 feb 2015 17:54 #600958

De enige kans wanneer brunel en sca de windstilte kunnen omzeilen.. Moeten ze er ook door dan is het slechts compressie van het veld. Schuift vanzelf weer uit.. In de kopgroep os het idd dan wel weer spannend...
"Wie het altijd voor de wind gaat, komt vanzelf aan lager wal"
De topper ISO “TuTu” voor de funracing en nu de SO 36i Performance “Anilla” voor het avontuur...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 27 feb 2015 17:55 #600959

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2566
komt goed :) :)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 27 feb 2015 18:01 #600961

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Soms kun je er omheen zeilen
Dat is deze leg al meerdere keren bewezen :whistle:
Ik denk ook niet dat ze het gaan redden,maar hopen mag altijd toch
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 28 feb 2015 08:12 #601048

  • Jedre
  • Jedre's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 4103
Hopen doe je op de wc, duit ;)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 28 feb 2015 08:17 #601050

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
:laugh: meestal wel
Toch nog knap hoe ze het gat bijna hebben weten te dichten
Niet meer aan denken en de volgende leg gewoon weer volle bak
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 28 feb 2015 09:14 #601059

ligt het nu aan mij, of zijn de boten steviger dan vorige jaren?
Er is volgens mij maar heel weinig kapot tot nu toe.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 28 feb 2015 11:13 #601083

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Ze hebben ook nog geen echt zwaar weer gehad
En omdat alle boten nu hetzelfde zijn gaan ze met de boot an sich het verschil niet meer maken en zijn ze dus ook niet meer zo "op het randje" ontworpen,waardoor je dus ook minder snel schade zal hebben
Laatst bewerkt: 28 feb 2015 13:30 door duit.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 28 feb 2015 11:25 #601085

  • holtere
  • holtere's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18840
ligt het nu aan mij, of zijn de boten steviger dan vorige jaren?
Er is volgens mij maar heel weinig kapot tot nu toe.

Volgende leg gaat dat wel gebeuren waarschijnlijk. In die omgeving worden de mannen van de jongens gescheiden :P
Zo benieuwd wat daar gaat gebeuren?

grz,
Holtere
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 28 feb 2015 11:28 #601086

  • Limosa
  • Limosa's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 708
Brunel nog 4 mijl naar de finish.
Live coverage @

Laatst bewerkt: 28 feb 2015 11:28 door Limosa.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 01 mrt 2015 16:26 #601349

  • onlein
  • onlein's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 126
Net een best wel gave uitzending over de VOR met Wouter Verbraak bij Studio Sport gezien, voor wie het niet gezien heeft is er vast ergens uitzending gemist.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 01 mrt 2015 16:38 #601350

goed verhaal van Wouter.
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl