Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: VOLVO OCEAN RACE

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 07:47 #583848

Only fools rush in
syonlyfoolsrushin.blogspot.nl/
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 08:35 #583852

  • JazzyO
  • JazzyO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1170
Bewonderenswaardig! Ben benieuwd wanneer ze weer aan de start verschijnen.

Onno
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 11:58 #583888

Dames aan kop bij de inport race
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 12:38 #583894

  • douwe
  • douwe's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5229
Marcel347 schreef :
Dames aan kop bij de inport race

Ze hebben het ook gewonnen
BM, 16m2, Sharpie, Topklasse, Finnjol, Friendship 26, Maxi 1000
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 13:00 #583898

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
super Carolijn (at the helm) did it (again) Heeft iemand een idee of er beelden van zijn?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 13:35 #583906

  • sparksnl
  • sparksnl's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 146
Op de zeilen.nl site kom je wel op een video terecht maar zodra je er op klikt dan krijg je de melding 'deze video is prive'. Hoop ook dat hij alsnog beschikbaar gesteld wordt.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 13:40 #583908

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
ook op de volvo geen beelden, dacht dat ze de sport wat dichterbij wilden brengen, hmmmm....
vorige inport race was wel live. hopelijk de start dan weer wel.

Ik gok op Brunel, wellicht kunnen we een pooltje maken? Per etappe
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 13:40 #583909

alegria schreef :
super Carolijn (at the helm) did it (again) Heeft iemand een idee of er beelden van zijn?



Laatst bewerkt: 02 jan 2015 13:42 door keeszeiler.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 13:43 #583912

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
Een vrouw met een baard :woohoo:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 13:49 #583914

groom schreef :
Een vrouw met een baard :woohoo:

OK, zonder baard is inderdaad beter

Bijlage qwe.jpg niet gevonden

Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 13:49 #583915

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
winnar euro visie songfestival :laugh: :laugh:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 14:40 #583929

alegria schreef :
ook op de volvo geen beelden, dacht dat ze de sport wat dichterbij wilden brengen, hmmmm....
vorige inport race was wel live. hopelijk de start dan weer wel.

Deze van vanmiddag was live zelfs het uur wachten op wind, start van morgen ook. Gewoon via de officiƫle site
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 14:54 #583931

Marcel347 schreef :
alegria schreef :
ook op de volvo geen beelden, dacht dat ze de sport wat dichterbij wilden brengen, hmmmm....
vorige inport race was wel live. hopelijk de start dan weer wel.

Deze van vanmiddag was live zelfs het uur wachten op wind, start van morgen ook. Gewoon via de officiƫle site

was inderdaad live te zien.

nog te bekijken op start op 1:53:27
Laatst bewerkt: 02 jan 2015 15:40 door keeszeiler.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 18:45 #583964

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
tnx, gelukkig kon hemzelf niet vinden. ;)
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re:Re: VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 19:04 #583965

  • Woody130
  • Woody130's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1430
bwernsen schreef : En Wouter mag ook weer mee.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re:Re: VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 19:16 #583967

  • trotti
  • trotti's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8307
D.A.Houtman schreef :
bwernsen schreef : En Wouter mag ook weer mee.

Dat heb ik nog niet bevestigt gezien... Maar zoals ik tot nu toe iedereen over het team heb horen praten zal het denk ik hetzelfde team blijven!

Groeten,
Johnnie
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re:Re: Re:Re: VOLVO OCEAN RACE 02 jan 2015 20:00 #583976

  • Woody130
  • Woody130's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1430
trotti schreef :
D.A.Houtman schreef :
bwernsen schreef : En Wouter mag ook weer mee.

Dat heb ik nog niet bevestigt gezien... Maar zoals ik tot nu toe iedereen over het team heb horen praten zal het denk ik hetzelfde team blijven!

Groeten,
Johnnie
Dat staat hier: Team Vestas hoopt eind mei rentree te maken in Ocean Race nu.nl/sport/3965710/team-vesta...n-in-ocean-race.html
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re:Re: Re:Re: VOLVO OCEAN RACE 03 jan 2015 08:26 #584030

  • Tilia
  • Tilia's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 471
Helemaal mooi dat de dames hebben gewonnen in een islamitisch land..............
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 03 jan 2015 08:46 #584032

  • @jasper
  • @jasper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1022
Dames huldigen! :evil:
Laatst bewerkt: 03 jan 2015 08:46 door @jasper.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 03 jan 2015 09:56 #584055

ben ik mooi op tijd voor de life coverage van de start!
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 03 jan 2015 10:06 #584057

beetje mistig :(
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 03 jan 2015 10:19 #584063

dat wordt leuk, de zon komt door. zal de wind ook draaien?
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re:Re: Re:Re: VOLVO OCEAN RACE 03 jan 2015 15:57 #584122

Tilia schreef :
Helemaal mooi dat de dames hebben gewonnen in een islamitisch land..............

Beetje flauw, zo eng zijn ze daar niet. Je zult in de Emiraten meer werkende vrouwen en ontklede lichaamsdelen zien dan je op het eerste gezicht zou denken.

Verder was de start een beetje saai vergeleken met Kaapstad, hoop dat het in de andere havens wat harder waait.
Laatst bewerkt: 03 jan 2015 15:58 door Ketelbink.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Re:Re: Re:Re: VOLVO OCEAN RACE 03 jan 2015 19:37 #584177

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Brunel lijkt de "pace" weer een beetje te pakken te hebben , inmiddels van laatste naar tweede plaats
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 03 jan 2015 21:40 #584197

  • alegria
  • alegria's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2565
kunnen we een pooltje maken?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.626 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl