Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: VOLVO OCEAN RACE

VOLVO OCEAN RACE 12 dec 2014 14:28 #579276

  • Sunday
  • Sunday's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7688
Dat plaatje moet wel +900 gedraaid worden!
Laatst bewerkt: 12 dec 2014 14:55 door Sunday.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 12 dec 2014 16:16 #579296

  • Woody130
  • Woody130's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1430
Krijgen we nou! Ligt Brunel 2. En waar gaan ze nou heen?
Laatst bewerkt: 12 dec 2014 16:16 door Woody130.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 12 dec 2014 18:36 #579334

  • canuma
  • canuma's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 434
D.A.Houtman schreef :
Krijgen we nou! Ligt Brunel 2. En waar gaan ze nou heen?

Er wordt gesuggereerd dat ze een rondje hebben gedraaid om iets aan de kiel kwijt te raken. dat zou overeenkomen met de lokalo bij ADOR die het had over het gevaar van visnetten dicht langs de kust. Balen natuurlijk, maar DF heeft in de vorige leg ook pech gehad.
Laatst bewerkt: 12 dec 2014 18:37 door canuma. Reden: Typefouten
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 12 dec 2014 19:21 #579340

Volgens onze noorse vrienden. Zou er buiten Kashab.. meer wind staan

www.yr.no/kart/#lat=26.87071&l...aga=vind&proj=900913. Wie durft
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 12 dec 2014 19:32 #579348

Ik heb een kampkrisis.

Zit je in kamp alvimedica, die zo knap zijn teruggekomen, of gun je mapfre hun lolletje na dagenlang achtervolgen en uiteindelijk harder zeilen.

Tja, Brunel. Als ik naar de vlag achterop mijn boot kijk...natuurlijk, maar abudhabioceanracing heeft een overwinning in "hun" leg natuurlijk verdient nu die tergend dicht binnen handbereik is...dat zou prachtig zijn.

De kaarten zijn opnieuw geschud in de arabische wateren...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 12 dec 2014 20:40 #579361

Hier geen kampcrisis. Brunel moet gewoon winnen. Ik zit al dag in spanning en die is nu alleen maar erger geworden!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 12 dec 2014 21:19 #579370

Als ik het zo een beetje proef; welke navigator stort als eerste in? Navigator op Brunel is al 2 nachten wakker....
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 12 dec 2014 21:25 #579372

VOR livestream op YouTube start om 2 uur nl tijd, voor degenen die net als de navigatoren de nacht willen doorhalen ;)

Laatst bewerkt: 12 dec 2014 21:30 door Ketelbink.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 12 dec 2014 23:21 #579384

Crap! Gaan ze dat nog goedmaken? Hoeveel kun je doen als je zo dicht bij elkaar ligt? Moet het dan liggen aan een foutje van de ander?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 12 dec 2014 23:37 #579386

Abudhabi zit in de weg. Brunel kan alleen maar volgen en hopen harder te zeilen. Nu een riskante move is het risico op 3e worden. Ze hebben wat te verliezen.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 00:43 #579390

Krijgt Alvimedica eigenlijk nog een correctie voor de tijd die ze verloren hebben door stand by te blijven toen Vestas crashte?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 01:16 #579391

  • trotti
  • trotti's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8307
DutchyMarkII schreef :
Krijgt Alvimedica eigenlijk nog een correctie voor de tijd die ze verloren hebben door stand by te blijven toen Vestas crashte?

Ze kunnen een redress aanvragen, maar het eventuele resultaat daarvan is altijd alleen maar een plek (of meerdere) omhoog schuiven in de einduitslag (indien de finishplek slechter is dan op de tijd van het voorval)
Aangezien ze op dit moment beter in de ranking staan dan destijds denk ik niet dat ze een redress aan gaan vragen.

Groeten,
Johnnie
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 01:29 #579393

Tracker sprong weer naar 3h +

Netflix Marco Polo dan maar
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 05:10 #579394

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Ze zijn er weer bijna voorbij, fingers crosser :woohoo:
Laatst bewerkt: 13 dec 2014 05:29 door duit.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 05:13 #579395

  • roberteb
  • roberteb's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1786
Zijn er al voorbij...

Foutieve Consumer key/secret in configuratie
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 05:29 #579397

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
:woohoo: :woohoo:

Hoe laat begint de live stream?
Laatst bewerkt: 13 dec 2014 05:30 door duit.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 05:36 #579398

  • roberteb
  • roberteb's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1786
En lopen snel uit

Foutieve Consumer key/secret in configuratie

Foutieve Consumer key/secret in configuratie
Laatst bewerkt: 13 dec 2014 05:41 door roberteb.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 05:48 #579399

  • roberteb
  • roberteb's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1786
duit schreef :
:woohoo: :woohoo:

Hoe laat begint de live stream?

De uitzending is begonnen...nog niet live...
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 05:56 #579400

  • Woody130
  • Woody130's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1430
Hier zie je TBRU voorbijgaan



Nog steeds geen life uitzending bij VOR :evil:
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 06:00 #579401

Ik ben er bij geweest vanacht, in mijn droom :woohoo:

Wel rete spannend.
Henny (Team Zeilersforum.nl)

It is when you are riding out your first gale in a boat you have built yourself that you wonder about some of the doubtful workmanship that went into her - John Guzzwell

www.fram.nl
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 06:01 #579402

  • Woody130
  • Woody130's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1430
Noballast schreef :
Ik ben er bij geweest vanacht, in mijn droom :woohoo:

Wel rete spannend.
Ik kon ook niet slapen. De tracker heeft nu wel life data. TBRU ligt nu 1,1 nm voor :laugh:
Laatst bewerkt: 13 dec 2014 06:03 door Woody130.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 07:23 #579408

  • roberteb
  • roberteb's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1786
roberteb schreef :
duit schreef :
:woohoo: :woohoo:

Hoe laat begint de live stream?

De uitzending is begonnen...nog niet live...


Er is al een achtergrond muziekje... kan elk moment starten ?

Brunel heeft laatste mark al gerond
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 07:27 #579409

  • roberteb
  • roberteb's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1786
Live uitzending begonnen...


Brunel heeft afgelopen nacht twee maal een 360 gedaan... Rommel aan kiel of roer?
Laatst bewerkt: 13 dec 2014 07:32 door roberteb.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 07:59 #579411

  • -Mara-
  • -Mara-'s Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3166
Bijna!!
De beste psychiater?
Een dagje op het water!

Aloa 27sc "Mara"
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

VOLVO OCEAN RACE 13 dec 2014 08:02 #579412

Nog 4 mijl, hetbkan ze nu niet meer ontglippen.
Henny (Team Zeilersforum.nl)

It is when you are riding out your first gale in a boat you have built yourself that you wonder about some of the doubtful workmanship that went into her - John Guzzwell

www.fram.nl
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl