Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: 24 uurs 2017

24 uurs 2017 11 aug 2017 10:15 #860922

Kapiteinmomo schreef :
Een halfwinder zo voeren als je een spiboom op de meetbrief hebt staan, dat mag dus niet.....
Hij moet op de spiboom! Beter even rekening mee houden.



"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 10:21 #860925

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Maar die boom mag wel weer vlak boven dek staan / liggen toch? Gewoon dat ding helemaal omhoog en de spiboom eronder. Trek je gelijk het achterlijk wat meer dicht als je het nodig hebt.
Laatst bewerkt: 11 aug 2017 10:22 door Beauty.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 10:26 #860928

  • Jaap-Kaag
  • Jaap-Kaag's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6935
@ Beauty Prima idee gaan we mee aan de slag!
Loopt trouwens erg hard met zón zeil..
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico
Laatst bewerkt: 11 aug 2017 10:28 door Jaap-Kaag.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 10:29 #860929

Beauty schreef :
Maar die boom mag wel weer vlak boven dek staan / liggen toch? Gewoon dat ding helemaal omhoog en de spiboom eronder. Trek je gelijk het achterlijk wat meer dicht als je het nodig hebt.

Is wel een gedoetje want er is ook nog een preekstoel. En die boom van de Bres is lang, zo te zien 14 cm voorbij de boeg. Dan moet hij onder de preekstoel door en kan niet zomaar omhoog. De lengte is wel een voordeel dan, komt de halfwinder verder voorop.
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 10:54 #860938

  • 4US
  • 4US's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 36
Misschien een klein boegsprietje maken op het neusbeslag?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 10:58 #860941

4US schreef :
Misschien een klein boegsprietje maken op het neusbeslag?

Dat moet dan wel op de meetbrief, en de spinakerboom moet daar dan weer af....
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 11:14 #860944

uitslagen capolavoro:
oktober races:
uitslag - aantal boten
7-13
2-18
6-11
5-11
6-11
4-15

24 uurs:
uitslag - aantal boten
7-47
2-32
15-48
5-48
5-47
7-44
9-25
4-33
2-11
dsq
5-31

ik moet er natuurlijk eigenlijk een grafiek maken, maar daar heb ik geen zin in. :)

Drie keer een uitschieter naar tweede plaats. voor de rest stukje boven middenmoot. (waarvan 2x 2e bij 24 uurs)

mijn punt:
dat is dus zo'n beetje hetzelfde wat kapiteinmomo vaart. regelmatig net boven middenmoot, soms een uitschieter omhoog.
Hij vaart vele verschillende wedstrijden, en wisselt nog wel eens van boot, wat ook niet helpt.
en hij zoekt niet de uithoeken van de reglementen uit, hij gaat gewoon zeilen. niet lullen maar poetsen.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Laatst bewerkt: 11 aug 2017 11:16 door Account op verzoek verwijderd 13.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 11:20 #860947

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Meen je dat nu werkelijk? In de Gold fleet / Medal race tijdens de OS is er ook een middenmoot, die is dus even goed als Momo? Let wel, Momo is wellicht veel beter dan BK, who cares. De manier van vergelijken slaat alleen nergens op. Dan zal je eerst het niveau van het veld moeten betrekken.

Wat is nu je punt en wat heeft dat met de 24 uurs te maken?
Laatst bewerkt: 11 aug 2017 11:21 door Beauty.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 11:27 #860950

Een paar kleine correcties en toevoegingen:
oktober races:
uitslag - aantal boten
3-7 (2015)

24 uurs:
uitslag - aantal boten

2-64 (niet van 32, 2006)
dsq 2015, ivm foute sticker. Anders 1e.

2016 Lelystadregatta 4e, met daarbinnen een 1e en een 2e met de NL kampioen achter ons (en een 7e helaas...)

Maak van momo ook eens zo'n lijstje, wil je?
En neem dan even het nivo van de concurrentie mee in de vergelijking.
In de Oktoberraces en in Lelystad is dat de ORC-top van NL.

De Bres was ook in lelystad:
Twee laatste plaatsen en een DNS....



Maar ik ben het met je eens, het is ongeveer vergelijkbaar ;-) Veel scheelt het eigenlijk niet ;-)
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Laatst bewerkt: 11 aug 2017 11:29 door Baasklusje.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 11:31 #860952

Kapiteinmomo schreef :
@ Beauty Prima idee gaan we mee aan de slag!
Loopt trouwens erg hard met zón zeil..

Hou je er ook even rekening mee dat je van je meetbrief zo'n zeil niet vanaf de masttop mag voeren?
De voorzeilen gaan op de meetbrief maar tot aan de voorstag, niet hoger.
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 11:34 #860954

ik plaag maar een beetje. En nu komt er wel reactie. Je weet t dus best wel.
Maar goed, terug on topic.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 11:36 #860956

roozeboos schreef :
ik plaag maar een beetje. En nu komt er wel reactie. Je weet t dus best wel.

Je hebt iig even lekker moeten zoeken.... en daarbij wat foutjes gemaakt.... kan gebeuren, het is net software.

Zeg je even tegen de kapitein dat dat voorzeil tot de masttop niet mag van zijn meetbrief?
Of vind je dat dat flauwekul is....
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 11:41 #860958

  • Hen3
  • Hen3's Profielfoto
  • Offline
  • Admin
  • Berichten: 12224
roozeboos schreef :
Maar goed, terug on topic.

Heel graag! Ik word doodmoe van dat uitgedaag (nieuw woord) de hele tijd. Het gaat hier over een zeilwedstrijd. Zullen we de ego-wedstrijd achterwege laten?
Hendri (Team Zeilersforum.nl)
Jeanneau Sun Light 30 'Eau Revoir'.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 11:42 #860959

De dsq en dnf's heb ik niet meegeteld, die deden niet mee.
dus het zal best wel aardig kloppen.

jij bent natuurlijk een veel betere zeiler dan jaap. Na 300 trimclinic deelnemers leer je je eigen boot wel kennen.
vwb De bres als laatste, toen had hij die boot pas een maand ofzo, als ik het wel heb. dus oo dat is niet eerlij vergelijen van jou kant.

Eerlijk gezegd had ik verwacht dat je wel vaker top drie zou hebben gezeild.
toch nog wel ruimte voor verbetering zou je zeggen. Vraag me dan wel af waar??

Wat ga je doen om het dit jaar beter te doen?
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 11:43 #860960

  • Jaap-Kaag
  • Jaap-Kaag's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6935
roozeboos schreef :
Hij vaart vele verschillende wedstrijden, en wisselt nog wel eens van boot, wat ook niet helpt.
en hij zoekt niet de uithoeken van de reglementen uit, hij gaat gewoon zeilen. niet lullen maar poetsen.

Boot is ook nog maar een klein jaartje in ons bezit, zit echt wel een beetje opgaande lijn in
Doorgelatte grootzeil is nu eenmaal niet een trim wonder.
www.ewva.nl/files/6614/9054/15...326_WinterTotaal.pdf
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 11:43 #860961

Hen3 schreef :
roozeboos schreef :
Maar goed, terug on topic.

Heel graag! Ik word doodmoe van dat uitgedaag (nieuw woord) de hele tijd. Het gaat hier over een zeilwedstrijd. Zullen we de ego-wedstrijd achterwege laten?

ego wedstrijd verlies ik altijd, daar begin ik niet aan. :)
(grapje , sorry, was niet nodig.)
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Laatst bewerkt: 11 aug 2017 11:44 door Account op verzoek verwijderd 13.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 11:49 #860962

  • Jaap-Kaag
  • Jaap-Kaag's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6935
Prima on topic :woohoo:
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 12:00 #860965

Kapiteinmomo schreef :
Prima on topic :woohoo:

On topic. Dat zeil mag dus niet. Ok?
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 13:04 #860977

En wat wordt het weer? 3/4 W Z//W?
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 13:05 #860979

  • 4US
  • 4US's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 36
Misschien heeft hij een nieuwe meetbrief aangevraagd?, hij zal wel in de gaten worden gehouden
door andere ORC zeilers.

Wind zuidelijke wind erg weinig, maar je kunt er nu nog niets van zeggen B)
Laatst bewerkt: 11 aug 2017 13:07 door 4US.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 13:09 #860983

Maar beter over het weer in de toekomst neuzelen dan resultaten uit het verleden.
geen sponsor alhier
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 13:11 #860985

  • Beauty
  • Beauty's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6975
Ik kan er zeker wat over zeggen, ik herhaal wat ik eerder zei. Weinig tot geen wind dus allemaal het Wad op. :woohoo:

Gr Michel
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 13:17 #860988

  • Jaap-Kaag
  • Jaap-Kaag's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6935
Kunnen we een wedstrijd wadlopen houden incl. kokkels verzamelen.
Denk dat je gelijk gaat krijgen, vergeet je AIS niet aan te zetten ;)
Foto Vlieland was een opdracht tijdens de singlehanded 2020 , heel leuk evenement!
Dehler 36 CWS Bres ligplaats Cancun Mexico
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 13:23 #860990

dus vanaf nu twee weken lang over het weer?
dat is pas saai.
Ontwerper van de RoosMux, en andere apparaatjes.
www.viax.nl

It's been said that a boat is a vessel continually looking for ways to sink itself..
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

24 uurs 2017 11 aug 2017 13:24 #860991

  • duit
  • duit's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3627
Ik zeg zuidwesters op
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.553 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl