Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 13 juli 2013 10:13 #415647

Ik ben ook zeilen hoor. Maar heb nog wel een foto van niet al te lang geleden. Heb de foto genomen met telefoon en verrekijker, maar als ie te onduidelijk is heb ik ook nog een foto van de omgeving.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 juli 2013 12:37 #415660

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Engelsmanplaat?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 juli 2013 12:51 #415662

mars rover?
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 juli 2013 13:08 #415664

de binnenkant van een verrekijker?
"You means de Womens' Libromatium Movenint done created de uncontrollable urgement to play dingle-dangle-dingle wit de personal requipment of yo own gender?" Zappa, Thing Fish
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 juli 2013 14:31 #415671

WhiteMagic schreef :
mars rover?

Engelsmanplaat: koud, maar wel de goede zee :-)
Marsrover: Weet niet waar mars staat dus weet niet of het warmer of kouder is dan hierboven.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 juli 2013 14:32 #415672

Baasklusje schreef :
de binnenkant van een verrekijker?

Sorry Thomas, buiten je vaargebied.....
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 juli 2013 17:17 #415891

Een hint, dit is er dichtbij:

Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 juli 2013 19:52 #415933

  • Delphi32
  • Delphi32's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17794
Dat is dat juttershutje op de Vliehors volgens mij.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 15 juli 2013 01:33 #415949

Precies! Een paar weken terug hebben we op de Vliehors gelegen. Prachtig is het daar!
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 15 juli 2013 03:25 #415950

  • Hen3
  • Hen3's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 12224
Dat juttershutje ken ik en de tweede foto herken ik dan ook, maar het bouwwerk op de foto genomen door de verrekijker kan ik nog steeds niet thuisbrengen. Dat is het juttershutje namelijk niet...
Hendri (Team Zeilersforum.nl)
Jeanneau Sun Light 30 'Eau Revoir'.
Laatst bewerkt: 15 juli 2013 03:26 door Hen3.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 15 juli 2013 03:39 #415951

Hen3 schreef :
Dat juttershutje ken ik en de tweede foto herken ik dan ook, maar het bouwwerk op de foto genomen door de verrekijker kan ik nog steeds niet thuisbrengen. Dat is het juttershutje namelijk niet...


Dat bouwwerk is het baken op de Vliehors, volgende keer goed opletten!
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 15 juli 2013 21:17 #416214

  • Delphi32
  • Delphi32's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17794
Ik heb hier nog een "hele ouwe"... waar?


Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 23 juli 2013 11:38 #418060

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Gezien je subtiele hint en de steiger die lijkt te duiden op een getijdehaven: Oudeschild?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 23 juli 2013 12:44 #418068

  • Delphi32
  • Delphi32's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17794
Het is geen getijdehaven. Je zou het een schijngetijdehaven kunnen noemen.
De subtiele hint was niet als hint bedoeld: een hele ouwe betekent hier alleen maar dat de foto uit het begin van mijn relatief kort durende zeilcarrière stamt :)

De haven lag trouwens flink vol met allerlei historische zeilboten. Fraai spul.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 23 juli 2013 13:52 #418077

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Ik kon het lage grasdijkje al niet plaatsen in Oudeschild.

Tja, klassieke schepen. Dat was toch altijd vanuit Hellevoetsluis? Maar daar kan ik die dijk en steigers ook niet plaatsen (al was het Haringvliet heel vroeger een getijdewater). Middelharnis dan?

Oh wacht, ik mag niet zo snel nog een keer raden en dan nog twee keer ook ;)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 23 juli 2013 14:05 #418082

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Verhip, de kop van de langstijger in Meneerse, bij dat kommetje met die sluisdeur.
50 meter voorbij dat Italiaase restaurantje in dat witte pand op t hoekje.
Maar klassieke schepen???
Stuurman aan wal ;-)
Laatst bewerkt: 23 juli 2013 14:05 door Anjo.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 23 juli 2013 15:25 #418094

Lijkt mij eerder Numansdorp
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 23 juli 2013 16:39 #418106

  • Dekadent
  • Dekadent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1928
Brouwershaven, in de 1e haven aan bakboord, aan de buitensteiger?

Dekadent
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 23 juli 2013 20:00 #418130

  • Delphi32
  • Delphi32's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17794
Allemaal fout, al komt Numansdorp wel aardig in de richting. Oh ja, de plaats zelf is ook vrij oud. Iets met middeleeuwen, strijd tegen de spanjolen enzo.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 23 juli 2013 21:00 #418136

  • De Liefde
  • De Liefde's Profielfoto
Willemstad
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 juli 2013 01:42 #418138

Brielle?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 juli 2013 17:49 #418315

  • Delphi32
  • Delphi32's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17794
De Liefde schreef :
Willemstad
Precies. Het was er die dag bizar druk met de Classic Yacht Regatta, die daar kwam schuilen wegens de windstoten van 50 knopen. In het slootje lagen we drie rijen dik, er kon nog precies 1 schip langs.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 24 juli 2013 18:30 #418326

  • De Liefde
  • De Liefde's Profielfoto
Delphi32 schreef :
De Liefde schreef :
Willemstad
Precies. Het was er die dag bizar druk met de Classic Yacht Regatta, die daar kwam schuilen wegens de windstoten van 50 knopen. In het slootje lagen we drie rijen dik, er kon nog precies 1 schip langs.

Ik laat mijn beurt voorbij gaan. Heb ff geen binnenlandse foto's voorhanden :cheer:
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 aug 2013 07:42 #420497

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
Ik wil een foto plaatsen maar dat lukt niet met de functie Voeg Bijlage in. Het is een jpg van 108 kB. Wat doe ik fout?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 aug 2013 09:27 #420529

  • Anjo
  • Anjo's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12639
Als je na t selecteren van t plaatje op de knop Voeg In klikt en daarna plaats bericht, zou t moeten werken...
Stuurman aan wal ;-)
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.509 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl