Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 13 aug 2013 09:19 #425243

  • Gerhard
  • Gerhard's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 256
nee, helaas het is daar niet in de buurt.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 aug 2013 10:41 #425270

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Hompelvoet?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 aug 2013 10:57 #425279

  • Gerhard
  • Gerhard's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 256
Niet goed, maar je komt wel in de buurt!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 aug 2013 13:37 #425338

  • RobertS
  • RobertS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 949
veermansplaat?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 13 aug 2013 14:12 #425353

  • Gerhard
  • Gerhard's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 256
Helaas.
Kleine tip: deze foto is van vorig jaar. Als ik vanuit de zelfde positie nu weer een foto zou maken, zou het een ander plaatje opleveren.
Laatst bewerkt: 13 aug 2013 14:13 door Gerhard.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 14 aug 2013 10:00 #425725

  • Gerhard
  • Gerhard's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 256
Blijkbaar erg lastig om te raden. Een nieuwe foto genomen vanaf de zelfde plaats maar iets meer naar links genomen. Nu moet het toch zo te raden zijn.

Laatst bewerkt: 14 aug 2013 10:05 door Gerhard.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 20 aug 2013 17:04 #428418

  • dirk1965
  • dirk1965's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 71
De surfclub achter Port Zelande recht tegenover de jachthaven Scharendijke?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 20 aug 2013 19:53 #428480

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Nu je het zegt komt mij het heel bekend voor....
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 05:08 #428511

laatste steiger in Bruinisse, foto van aquavitesse
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Laatst bewerkt: 21 aug 2013 05:09 door WhiteMagic.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 05:17 #428514

  • Gerhard
  • Gerhard's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 256
Het is inderdaad jachthaven Bruinisse. Het is dan wel niet de laatste steiger, foto is van vorige jaar en toen was die steiger er nog niet ;)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 05:20 #428516



Next
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 05:31 #428520

De Kreupel?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 05:40 #428524

Niet goed, geen idee waar De Kreupel ligt :silly:
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 05:57 #428530

De Kreupel is het vogeleiland in het IJsselmeer voor Medemblik.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 06:07 #428534

oke, dan is dat iniedergeval fout :whistle:
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 06:09 #428535

  • Jutter
  • Jutter's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 6497
Veerse Meer, Bastiaan de lange plaat?
Dansen aan zee. Aan de kust, de Zeeuwse kust. Met een Schouw, LM 23 comfort,
Fellowship 27, Rana 17 Fisk, Drascombe longboat cruiser, Beekman Alfa Fish 540, Super Daimio, LM 30, Beneteau Antares 760.
www.wvarne.nl/, www.vnzblankenberge.be/, www.vbc-deurloo.nl
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 06:12 #428536

Zeeuwse wateren klopt
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 06:29 #428545

  • Delphi32
  • Delphi32's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 17794
Da's volgens mij Archipel. Of een van de andere kunstmatige eilandjes op het Grevelingenmeer, maar dat zal wel een veel te ruim antwoord zijn. Maar die vuilcontainers op een steigertje: kan niet missen, Grevelingen.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 06:42 #428555

Komt in de buurt, Grevelingen klopt
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 06:59 #428559

Maar die vuilcontainers op een steigertje: kan niet missen, Grevelingen.
Zo'n mooie foto... Horizon vervuiling ;)
Na een periode van stilte ben ik er weer...!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 09:56 #428646

  • ilCigno
  • ilCigno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18849
Het haventje van de Ossehoek?
Timo
Compromis 888 'il Cigno'
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 10:06 #428650

Ilcigno heeft het goed, om precies te zijn: Noordelijke haventje, met uitzicht op de Brouwersdam/Marina Port Zelande
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 11:14 #428672

  • ilCigno
  • ilCigno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18849
In welke haven gaan we lunchen?
Timo
Compromis 888 'il Cigno'
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 11:19 #428675

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30045
ilCigno schreef :
In welke haven gaan we lunchen?
Passantenhaventje Tiengemeten.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 21 aug 2013 11:40 #428682

  • ilCigno
  • ilCigno's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 18849
Inderdaad Stegman, niet al te moeilijk. Het is nauwelijks een 'haven' te noemen, met 4-5 boten is het steigertje wel vol. Je mag er alleen overdag liggen, maar dan lig je wel pal naast het bezoekerscentrum waar je ook prima een ijsje of een pannenkoek kan gaan eten. Even een mooie wandeling door het natuurgebied is ook goed mogelijk.


Stegman, aan jou de eer om nog iets op te diepen.
Timo
Compromis 888 'il Cigno'
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.274 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl