Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 24 okt 2018 21:23 #990925

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Hulde. De breedtegraad van de brug bij Bartlehiem is tenminste al bijna (op een paar minuten na) goed. Maar de plek waar we zijn heeft helaas toch een andere lengte.
Laatst bewerkt: 24 okt 2018 21:25 door EelskeM.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 15:16 #991082

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
best goede titel eigenlijk...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 17:05 #991123

  • roblisto
  • roblisto's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3282
Delfzijl, bij de waarschip werf.

Gr Rob
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 18:09 #991141

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Hulde Rob! Je bent er al weer veel dichter bij. Maar de plaats deugt niet. De nostalgie voor waarschippers ligt elders. Nou ja een paar kilometer ( uit mijn jeugdherinnering schat ik het op een mijl of 7 naar zuid ten westen)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 18:11 #991142

och, 't waar dus..
tijdens een maanloze nacht op zee besef je dat je het fragiele ruimteschip aarde bewoont
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 18:22 #991147

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
Waar is dit? in “Waar varen we langs? “
‘t Is waar: ‘t Waar.
Chapeau is voor Steef Ton
Laatst bewerkt: 25 okt 2018 18:25 door EelskeM.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 18:23 #991148

moet/mag ik nu?
tijdens een maanloze nacht op zee besef je dat je het fragiele ruimteschip aarde bewoont
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 18:26 #991149

  • EelskeM
  • EelskeM's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 814
ja !
met een dankjewel aan Rob en Wim.
Laatst bewerkt: 25 okt 2018 18:27 door EelskeM.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 18:34 #991150

Zeker, met veel dankjewel aan Rob en Wim!

Makkelijk?
tijdens een maanloze nacht op zee besef je dat je het fragiele ruimteschip aarde bewoont
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 18:45 #991154

Reitdiep/Lauwersmeer
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 18:51 #991155

nope, diagonaal verkeerd ;)
tijdens een maanloze nacht op zee besef je dat je het fragiele ruimteschip aarde bewoont
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 19:16 #991161

  • zeekraal
  • zeekraal's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3529
Dintelse Gors?
je kunt alles zelf en daar heb je maar 2 dingen voor nodig n.l. kennis en gereedschap
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 19:17 #991164

Ja, dat is goed zat! Was er in 2010 en vond het erg idyllisch. Weer eens wat anders dan zee.
Jij bent!
tijdens een maanloze nacht op zee besef je dat je het fragiele ruimteschip aarde bewoont
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 20:17 #991185

  • zeekraal
  • zeekraal's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3529
Waar is dit (en welk weersverschijnsel is dit ook alweer?).

je kunt alles zelf en daar heb je maar 2 dingen voor nodig n.l. kennis en gereedschap
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 20:22 #991187

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
New Zealand.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 20:40 #991195

  • plusfast
  • plusfast's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2174
Ik dacht Australië...

En dat weerverschijnsel heet regen, oftewel neerslag. Erg algemeen voorkomend.
Zelfs het duurste jacht ligt aan de kade vast met een lijntje van een paar euro...
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 20:51 #991198

  • Jerogee
  • Jerogee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 385
Albert 45 schreef :
New Zealand
Gezien dat Zeekraal de vorige goed herkende, vast Zeeland, maar dan het oude vertrouwde onze. Dichter bij Zierikzee dan bij Brouwershaven ;)
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 21:06 #991199

  • zeekraal
  • zeekraal's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3529
plusfast schreef :
Erg algemeen voorkomend.

Moet vast een oude foto zijn.
je kunt alles zelf en daar heb je maar 2 dingen voor nodig n.l. kennis en gereedschap
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 21:19 #991203

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Bastiaan de Langeplaat
www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 21:22 #991205

  • Jerogee
  • Jerogee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 385
Kendu schreef :
Bastiaan de Langeplaat
Doe hem dan goed: 51°31'39.9"N 3°43'04.9"E :laugh:
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 25 okt 2018 23:01 #991218

  • zeekraal
  • zeekraal's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3529
Jerogee schreef :
Kendu schreef :
Bastiaan de Langeplaat
Doe hem dan goed: 51°31'39.9"N 3°43'04.9"E :laugh:

Als jij precies wil zijn dan ik ook.
Het is niet goed!
je kunt alles zelf en daar heb je maar 2 dingen voor nodig n.l. kennis en gereedschap
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 okt 2018 07:27 #991242

  • Jerogee
  • Jerogee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 385
Verdorie! Kendu heeft het minder precies wel goed mag ik hopen?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 okt 2018 11:07 #991284

  • zeekraal
  • zeekraal's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3529
Jerogee schreef :
Verdorie! Kendu heeft het minder precies wel goed mag ik hopen?

Hoe kom ik daar nu uit zonder spetterende ruzie met één van jullie? :laugh:
Het is de Bastiaan de Langeplaat.
Jouw positie is inderdaad veel nauwkeuriger maar omdat er daar twee steigers vlak bij elkaar liggen en je opgegeven positie net iets dichter bij de steiger lijkt te liggen waar ik niet aan lag afgemeerd, heb ik die bikkelhard afgekeurd.

Wat ik erger vind is dat de foto op zijn kop staat. Dacht het onder de knie te hebben maar helaas. Knieen maar eens na laten kijken.
je kunt alles zelf en daar heb je maar 2 dingen voor nodig n.l. kennis en gereedschap
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 okt 2018 11:16 #991286

  • Jerogee
  • Jerogee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 385
zeekraal schreef :
Jouw positie is inderdaad veel nauwkeuriger maar omdat er daar twee steigers vlak bij elkaar liggen en je opgegeven positie net iets dichter bij de steiger lijkt te liggen waar ik niet aan lag afgemeerd, heb ik die bikkelhard afgekeurd.
Gelijk heb je zou ik zeggen, en Kendu was trouwens ook eerder. Kendu, aan jou de eer!
zeekraal schreef :
Wat ik erger vind is dat de foto op zijn kop staat. Dacht het onder de knie te hebben maar helaas. Knieen maar eens na laten kijken.
Je hebt online editors die erbij kunnen helpen met roteren. Ik zelf heb Lunapic hier wel eens voor gebruikt.
Laatst bewerkt: 26 okt 2018 11:18 door Jerogee.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 26 okt 2018 12:14 #991292

  • Kendu
  • Kendu's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2035
Zonder ruzie.... mooi!

Deze dan:

www.zeilbelevenissen.nl

Heb begrip, geen oordeel
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 5.717 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl