Welkom  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Waar varen we langs?????? 16 mei 2021 08:30 #1285373

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 30065
TimS schreef :
Ja, dat is inderdaad waar iemand begonnen is met dit kleine volkje.

Zou Fairy Alice ook tot dat volkje behoren? Aangetroffen op Howth, vlakbij Dublin.



Zij heeft tenminste nog een ècht huis. Die kleine wezentjes van jou zijn een soort holbewoners!
Ze wordt ook gesponsord..
Laatst bewerkt: 16 mei 2021 08:33 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 mei 2021 12:27 #1285489

  • Ton Mitz
  • Ton Mitz's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 6479
Harlingen?
Feeling 32 Di, bootnaam Mitz
Genoemd naar een Engels stripfiguur
Mitz, the half fairy lady
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 mei 2021 19:56 #1285685

  • TimS
  • TimS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 482
Het is ook niet in Harlingen (wat wel iets groter is dan Amsterdam/1000 ;-))

We moeten (nog) noordelijker.

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 mei 2021 20:00 #1285688

  • TimS
  • TimS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 482
Wadloper schreef :
TimS schreef :Ja, dat is inderdaad waar iemand begonnen is met dit kleine volkje.
Zou Fairy Alice ook tot dat volkje behoren? Aangetroffen op Howth, vlakbij Dublin.
...

Zij heeft tenminste nog een ècht huis. Die kleine wezentjes van jou zijn een soort holbewoners!
Ze wordt ook gesponsord..

Fairy Alice lijkt er zeker bij te passen. De mensen op deze foto zitten weliswaar in een hol, maar er zijn er ook in tentjes, onderweg en aan het werk. Een oplettend oog kan er veel spotten. En de toeristische kaart die je voor 3 euro kunt kopen helpt wel de zoektijd te verkorten (kleuters hebben niet zoveel geduld). Feitelijk wordt dit volkje dus ook gesponsord :-)

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 mei 2021 20:03 #1285689

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
Hi,

Als het niet L'warden is (miniature people) dan zijn dit de Lytje minsken van Schiermonnikoog.
Ik ken het eiland niet zó goed dat ik aan de hand van een meerpaal en een dakkapel de poppetjes kan plaatsen.
Volgens de VVV zijn er al zeker 50 locaties met Lytje minsken, dus dan kunnen we nog wel even zoeken.....
Je zult begrijpen dat ik me voorlopig even vanuit huis moet behelpen met Google (maps). Wél een leuk doel voor de zomervakantie, overigens.

Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Laatst bewerkt: 16 mei 2021 20:05 door Arent.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 16 mei 2021 20:11 #1285696

Ja, het oude VVV-gebouw op de achtergrond!
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 06:22 #1285760

  • TimS
  • TimS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 482
Juist Arent, het zijn de lytje minsken op Schiermonnikoog. Het gaat wat ver om te eisen dat je de precieze plek van deze 2 dames in de meerpaal gaat specificeren natuurlijk, dus hij is voor jou!

De aanvulling It Paradyske klopt trouwens ook. De meerpaal staat op een hoek van het terras van de Tox bar.



Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 07:11 #1285771

Leuk, ga ik de volgende keer eens op letten, had ze nog nooit gezien.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 07:49 #1285784

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
TimS schreef :
Juist Arent, het zijn de lytje minsken op Schiermonnikoog. Het gaat wat ver om te eisen dat je de precieze plek van deze 2 dames in de meerpaal gaat specificeren natuurlijk, dus hij is voor jou!

De aanvulling It Paradyske klopt trouwens ook. De meerpaal staat op een hoek van het terras van de Tox bar.



Gepost met de officiële Zeilersforum-app

Ik heb daar met streetview even snel rondgekeken, maar niets herkend.
Deze zomer zijn we ongetwijfeld weer even op Schier en gaan we even écht kijken.
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 07:51 #1285785

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
De volgende:

Waar lagen we vorige week te bibberen?





Gr, Arent
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Laatst bewerkt: 17 mei 2021 07:52 door Arent.
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 08:00 #1285789

  • TimS
  • TimS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 482
Arent schreef :

Ik heb daar met streetview even snel rondgekeken, maar niets herkend.
Deze zomer zijn we ongetwijfeld weer even op Schier en gaan we even écht kijken.

De Lytje Minsken zijn centimeter of 2 groot en vallen wellicht weg in Streetview :silly:

Voor de volledigheid:

Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 08:13 #1285795

Balk?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 10:55 #1285900

  • TomS
  • TomS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 399
Eiland van Heeg?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 15:24 #1286028

  • Arent
  • Arent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 2280
It Paradyske schreef :
Balk?

Klopt!
I'm no bloody tourist.... Ik wenje Hjir!
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 16:53 #1286065

Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Re:Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 17:00 #1286069

  • Eddy K
  • Eddy K's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1033
Engelsmansplaat
Huitema zeeschouw 9,3m Aalsmeer
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 17:14 #1286076

  • TimS
  • TimS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 482
Pinkewad?



Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 18:18 #1286119

Nee, beide zijn niet goed.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 18:22 #1286125

  • BobG
  • BobG's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 583
je vaart de zandkreeksluis uit
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 17 mei 2021 18:48 #1286140

Nee, dat is wel heeeel koud.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 mei 2021 03:10 #1286210

't Is natuurlijk wel de Waddenzee.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 mei 2021 06:20 #1286226

  • rooiedirk
  • rooiedirk's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7385
Is dat het kerktorentje van Ternaard? vanuit de 'amasus-geul'?
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 mei 2021 07:28 #1286254

Nee, die is spits.
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 mei 2021 17:48 #1286461


Extra plaatje nodig?
Hans Fix, Feeling 29DI
Met elektrische hulpmotor.
hansfix.nl/electric/
Discussie gesloten.

Waar varen we langs?????? 18 mei 2021 18:34 #1286478

  • TimS
  • TimS's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 482
Oosterom onder Terschelling dan? Daar heb ik ook wel foto's met van die hopen wier.

Gepost met de officiële Zeilersforum-app
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 6.693 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl