Jedre schreef :
jouzers schreef :
Bedenk wel dat Daniell vele jaren als de huis zeilmaker van het forum beschouwd werd.
Bij elke vraag werd verwezen naar Daniell, hij heeft significante omzet en klanten verkregen door het forum. Door de link met het forum was er vertrouwen en dat vertrouwen is flink beschaamd voor sommigen.
Als dan achteraf blijkt dat het ook vaak niet goed ging, dan mag dat toch ook vermeld worden.
Het topic ging om de ervaringen en die worden gemeld, het is juist goed om alle soorten ervaringen te vernemen dan een voetstuk in ere te houden, wat soms ook een wassen neus was.
De vraag was naar de kwaliteiten van de zeilen, niet naar de integreteit en kwaliteit van de verkoper.
De verkoper vertegenwoordigde Doyle als Doyle.nl, daarmee was hij importeur van Doyle voor Nederland en was verantwoordelijk en stond garant voor de kwaliteit van Doyle zelen in NL.
Een product is niet enkel materiaal, maar het volledige plaatje en dat houdt niet op na de verkoop. Zoals gezegd worden overal fouten gemaakt, maar het gaat erom hoe je deze oplost, en juist daarmee maak je het verschil.
Bij de kwaliteit van een merk / product hoort ook zeker de after sales, dus ik vindt degene die de distributie verzorgt ook zeker verschil maken in kwaliteit.
Er zijn maar een paar zeildoek makers op de wereld zoals contender, de machines snijden wat ze wordt ingegeven, juist de pre en after sales maken het verschil van een merk.