Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 08:20 #432399

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
Jutter schreef :
Ja, die haalt de vlag neer en weer op, zo hoort dat bij de Marine!

Was je er ook bij ?

Helaas, ik was er niet bij. Wel mooi Veere van het jaar bezocht, niet met de boot, we zijn net iets te hoog om dat naar ons gevoel zonder veel oponthoud te kunnen.
Het is dus al even geleden dat we het kanaal door Walcheren hebben gedaan.
Middelburg vind ik ook de moeite van een bezoek waard.
Er is trouwens toch veel te zien in Zeeland en voor de verstokte IJsselmeerzeilers is het zeker de moeite waard om Zeeland eens aan te doen!
Zout en zoet, stroming, geen stroming, het is ook een wonderschoon zeilwater.
Vanuit het zuiden door het kanaal door Walcheren en dan om 6.00 uur voor het lapje in alle stilte het Veerse meer af.....!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 08:39 #432402

net ten oosten van de Punt. waar het strand ophoudt en natuurgebied begint
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 08:47 #432405

  • Levant
  • Levant's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1341
Stampersplaat?
Oude forumnaam Guia IV.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 08:48 #432406

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
WhiteMagic schreef :
net ten oosten van de Punt. waar het strand ophoudt en natuurgebied begint


Helaas, niet goed.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 08:52 #432407

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
Guia IV schreef :
Stampersplaat?

Neen, niet Stampersplaat.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 09:00 #432410

nu ben ik toch wel nieuwsgierig geworden... :angry:
Gepassioneerd zeiler en yachtbroker willing to go for the extra (s)mile
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 09:08 #432412

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7619
bij de moerdijkbrug?
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 09:12 #432414

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
haringvliet noordoever bij de dam?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 13:52 #432475

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
b100 schreef :
bij de moerdijkbrug?

Neen.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 14:07 #432480

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
rakadam schreef :
haringvliet noordoever bij de dam?
We mogen dit wel goed rekenen met julie welnemen.
Haringvliet, noordoever bij de dam is niet helemaal correct, eigenlijk een wat te grove aanduiding.
Bij de dam heb je een groot strand, een zwembad, de catamaranzeilers enz;

Deze plek waar de foto werd genomen ligt exact: 051°'59,5931N 004°05,7435E, dus eigenlijk net voorbij Hellevoetsluis/Heliushaven richting de Dam.
Inderdaad Haringvliet noordoever dus!

Jouw beurt.
Laatst bewerkt: 31 aug 2013 14:12 door nico1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 15:58 #432502

  • rakadam
  • rakadam's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1935
Ik laat het over aan de eerstvolgende.
Heb dringende bezigheden elders.
Veel succes!
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 16:48 #432510

  • jouzers
  • jouzers's Profielfoto
Ok dan, woar benne we?

Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 17:50 #432519

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Da's vorig jaar met de meet in Zuid toch? Mooie zalmschouw, maar waar was de meet vorig jaar ook al weer? Kan het me niet zo meer herinneren......
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 31 aug 2013 21:32 #432580

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Is toch altijd de Mosselbank geweest.?
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 sept 2013 07:00 #432620

  • jouzers
  • jouzers's Profielfoto
Mosselbank is goed.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 sept 2013 09:48 #432683

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Nu mag ik?






Ik ben bang dat alleen kenners hem weten..
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 01 sept 2013 10:03 door Fly-Tour.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 sept 2013 10:11 #432696

  • jouzers
  • jouzers's Profielfoto
Is dat niet de Brasem?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 sept 2013 10:16 #432699

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Ja, maar waar he...? veel te makkelijk weer...
De Braassem is vrij groot.
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 01 sept 2013 10:19 door Fly-Tour.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 sept 2013 10:25 #432703

  • groom
  • groom's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 10167
Fly-Tour schreef :
Ja, maar waar he...? veel te makkelijk weer...
De Braassem is vrij groot.

B) 1,5 * 0,7 mijl
Laatst bewerkt: 01 sept 2013 10:26 door groom.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 sept 2013 10:36 #432710

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Waar is de foto genomen?
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 sept 2013 12:32 #432741

  • jouzers
  • jouzers's Profielfoto
Volgens mij zie ik daar achter de kerk van Rijnsnaterwoude en links de haven daar (Meerzicht?).
Laatst bewerkt: 01 sept 2013 12:33 door jouzers.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 sept 2013 13:23 #432757

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Nee, niet goed.
Toch nog niet zo gemakkelijk , gelukkig..
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 sept 2013 13:30 #432762

  • jouzers
  • jouzers's Profielfoto
Dan zal het aan de overkant zijn bij oude wetering ter hoogte van watersportcenrum Braassemermeer.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 sept 2013 13:39 #432765

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Ook niet. B)
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 01 sept 2013 13:42 door Fly-Tour.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 01 sept 2013 14:07 #432785

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
Roelofarendsveen dan?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 2.755 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl