Welkom  

   

Mijn Menu  

   

What's Up  

Geen evenementen
   

Wedstrijd  

Geen evenementen
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Welkom, Gasten

Onderwerp: Waar varen we langs??????

Re: Waar varen we langs?????? 05 sept 2013 16:41 #434374

  • Dekadent
  • Dekadent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1928
Dat had ik gemist...Nu word ik nieuwsgierig waar het dan wel is...

Dekadent
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 05 sept 2013 22:14 #434465

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Dekadent schreef :
Het is de buitensteiger van de WV Braassemermeer.....

En als ik het goed heb, mag iemand anders posten, ben tenslotte geboren digibeet met foto's plaatsen.

Dekadent
Sorry voor de late reactie, het is inderdaad waar jouw boot woont.
Het antwoord is dus goed!

Aan jou de eer. ;)
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 05 sept 2013 22:16 #434466

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
jouzers schreef :
Dat antwoord had ik ook al (zwaar in overtreding zijnde :pinch: ) gegeven, en was niet goed.
Heb je niet gegeven volgens mij, jij zei Watersportcentrum Braassemmermeer zover ik weet.
Zo niet , sorry daarvoor dan..
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 sept 2013 07:59 #434579

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
FT, dit duurt te lang, brei je er even een end aan?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 sept 2013 08:02 #434582

  • Dekadent
  • Dekadent's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1928
Ik had het goed, maar ben een sterk ontwikkelde digibeet en kan/wil/zal geen foto plaatsen. Wie wil, ga je gang en plaats een mooie foto!

Dekadent
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 sept 2013 08:14 #434590

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
Dekadent schreef :
Ik had het goed, maar ben een sterk ontwikkelde digibeet en kan/wil/zal geen foto plaatsen. Wie wil, ga je gang en plaats een mooie foto!
Goed. Om de vaart er een beetje in te houden:



--
stegman
Laatst bewerkt: 06 sept 2013 08:14 door Wadloper.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 sept 2013 09:41 #434622

  • Fly-Tour
  • Fly-Tour's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 5857
Albert 45 schreef :
FT, dit duurt te lang, brei je er even een end aan?
Ik heb al gezegd dat het antwoord van Dekadent goed was, dus is er een eind aan gebreden :silly:
Ik doe niet meer mee als het met zo'n bedrukte sfeer moet :dry:
Het is een spelletje.
Mijn favorieten:
Een verwittigd man is er twéé waard.
Reken niet op geld of goed dat men nog ontvangen moet, want gewis, de rekening is mis.
Gereed geld dingt scherp.
Geen slapende honden wakker maken.
Laatst bewerkt: 06 sept 2013 09:43 door Fly-Tour.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 sept 2013 11:02 #434655

  • Albert 45
  • Albert 45's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 12713
Zo is dat, het is maar een spelletje en het moet vooral leuk blijven.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 sept 2013 12:13 #434692

Is dat de kamper parkeerplaats aan de wadden kant van de afslutidijk, net voorbij Kornwerd?

Jij zou dan net aan het begin van de boontjes droog liggen ergens bij de BO11
Erik de Jong (Team Zeilersforum.nl)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 sept 2013 12:59 #434728

  • De Liefde
  • De Liefde's Profielfoto
lodewijk stegman schreef :
Goed. Om de vaart er een beetje in te houden

--
stegman

Je valt in herhaling en dat is m.i. zeer irritant.

Wat een zielig gedoe om hier constant op door te gaan. Heel triest.

Ik kom hier niet meer........
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 sept 2013 14:15 #434758

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
Erikdejong schreef :
Is dat de kamper parkeerplaats aan de wadden kant van de afslutidijk, net voorbij Kornwerd?

Jij zou dan net aan het begin van de boontjes droog liggen ergens bij de BO11
Toen ik naar de foto keek dacht ik: iemand gaat de afsluitdijk noemen. Niet zo'n gekke gok, inderdaad. Maar hij is niet goed.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 sept 2013 16:57 #434790

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
Plaat van "Oude Tonge", vlak achter de sluis in de Philipsdam richting
Bru?
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 06 sept 2013 17:54 #434809

  • beewee
  • beewee's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 11816
Ik zat ook meteen aan de Krammer te denken, maar Stegman's reactie over de Afsluitdijk zet me op een ander been. Maar ik kan die plek als die op 't Wad is, absoluut niet thuisbrengen...
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 sept 2013 14:50 #435105

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
nico1 schreef :
Plaat van "Oude Tonge", vlak achter de sluis in de Philipsdam richting Bru?
Klopt als een zwerende vinger, Nico.
De dijk op de achtergrond is de Grevelingendam. Links ligt (buiten beeld) Bru.

M'n excuses voor de lange wachttijd, maar ik was nog even een weekendje zeilen..

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 08 sept 2013 14:52 #435106

  • Wadloper
  • Wadloper's Profielfoto
  • aanwezig
  • Gebruiker
  • Berichten: 30049
beewee schreef :
Ik zat ook meteen aan de Krammer te denken, maar Stegman's reactie over de Afsluitdijk zet me op een ander been. Maar ik kan die plek als die op 't Wad is, absoluut niet thuisbrengen...
Die opmerking van mij sloeg meer op het gegeven dat het beeld aan de Afsluitdijk doet denken. Meer ook niet.

--
stegman
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 sept 2013 17:28 #435509

  • nico1
  • nico1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Berichten: 811
Heb even geen toegang tot m'n foto's,
Graag laat ik m'n beurt aan een snelle Jelle....
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 sept 2013 18:07 #435556

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
Kijk, zo kom ik ook weer eens aan de beurt :S
Eens even iets anders... ik denk dat-ie te doen is; hoeft niet op de minuut nauwkeurig. De foto is 2 weken terug om een uur of elf ´s avonds genomen.
Laatst bewerkt: 09 sept 2013 18:14 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 sept 2013 18:17 #435564

  • Wallaby
  • Wallaby's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 9767
Groene Strand Terschelling, de snelweg van de Geul op de achtergrond.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 sept 2013 18:19 #435569

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
niet gek gedacht, maar niet goed.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 sept 2013 18:20 #435570

  • nickless
  • nickless's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8
Robbengat, Lauwersmeer
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 sept 2013 18:29 #435578

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
nope (geen van de geulen op het Lauwersmeer is bevuurd, en je kan daar ook al bijna 45 jaar niet meer droogvallen :) )
Laatst bewerkt: 09 sept 2013 18:36 door Vlieter1.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 sept 2013 18:31 #435584

  • CMO
  • CMO's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 1279
het kan bijna overal op het wad zijn, maar ik zeg onder Schiermonnikoog (westelijk van de jachthaven)
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 sept 2013 18:34 #435586

  • nickless
  • nickless's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 8
Ik dacht dat het de vakantiehuisjes waren :D

Op de foto klikken geeft een beter beeld, handig om te onthouden voor de volgende keer.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 sept 2013 18:39 #435594

  • Vlieter1
  • Vlieter1's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 3389
CMO schreef :
het kan bijna overal op het wad zijn, maar ik zeg onder Schiermonnikoog (westelijk van de jachthaven)

Ook niet. We schieten wel op; volgens mij blijven er niet heel veel opties over.
Discussie gesloten.

Re: Waar varen we langs?????? 09 sept 2013 19:15 #435625

  • b100
  • b100's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker
  • Berichten: 7619
ik gok op ameland in de buurt van de haven
Met gecontroleerde opties heb je altijd de illusie van keuze.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 3.339 seconden
Gemaakt door Kunena
   
   
   
   
© Zeilersforum.nl